Hakutulokset

  1. R

    Pitkään jatkunut vuoto ja sen syy????

    Hei!!!! kaipailisin kokemukaia pitkään jatkuneesta selittämättömästä runsaasta vuodosta! Itselläni alkoi kuukautiset 8 1/2 KK synnytyksen jälkeen ja tämän jälkeen oli tauko, tuli kuukautiset, sen jälkeen viikko väliä ja alkoi tämä nyt 3 viikkoa kestänyt vuoto, joka alkoi ensin tiputteluna...
  2. R

    Kuka lähtis -7kg-kerhoon?

    Heippa... Synnytyksestä vajaa 3 kuukautta ja osittaisimetyksellä mennään... Kukaan halukas lähtemään pudottamaan painoa tota 7kiloo mun kanssa ilman liian rajua kuuria. Tavoite mulla olis toi toukokuun loppu... Tarttisin vertaistukea ja ajatuksia, tsemppausta yms muuta... Itse liikun...
  3. R

    Keskenmenon jälkeen plussanneet...

    Heippa! Kävin lueskelemassa tuolta vauvakuume-sivustoilta keskenmenon jälkeen kuumeilevien kuulumisia ja siellä oli joku keskenmenon jälkeen plussannut heittänyt tällaisen idean... Minusta se kuulosti tosi hyvältä ja ajattelin laittaa heti tällaisen ketjun täytäntöön... Elikkäs moni tuolta...
  4. R

    Keskenmenon jälkeen plussanneet...

    Heippa! Kävin lueskelemassa tuolta vauvakuume-sivustoilta keskenmenon jälkeen kuumeilevien kuulumisia ja siellä oli joku keskenmenon jälkeen plussannut heittänyt tällaisen idean... Minusta se kuulosti tosi hyvältä ja ajattelin laittaa heti tällaisen ketjun täytäntöön... Elikkäs moni tuolta...
  5. R

    Teutonia Fun ja seisomalauta?

    Olisko jollain kokemusta, mikä olisi oikeasti hyva seisomaluta ja mikä vielä menisi noihin teutonian fun-vaunuihin? Hankimme juuri kyseiset vaunut uudelle tulokkaalle ja olin koko ajan ajtellut, että teutonian oma lauta niihin menisi ilman muuta. Niin ei kyllä taida ollakaan, sillä jarrupainike...
  6. R

    Tapaamisoikeus?

    Minä hain yksinhuoltajuuden jo lapsen syntyessä mutta nyt kun lapsi on kohta jo kolme ja isä on hänet viitsinyt nähdä viimeksi 2vuotta sitten niin nyt se sitten haluaisikin nähdä taas poikaansa.. isä alkoholisoitunut ja muutenkin "en ikinä kasva aikuiseksi" ihminen.. Miten helposti saa...

Yhteistyössä