Hakutulokset

  1. K

    luen itse kirjakerho

    Jep, sain Tammelta vastauksen: "Sivut aukesivat vasta sunnuntai-iltana, kun Easy Shoppin kuvaston oli tarkoitus olla jakalussa vasta maanantaina. Nyt sivut toimivat ja osoitehan on luenitse.fi " Eli ei sitten onneksi taida ollakaan huijausta :)
  2. K

    luen itse kirjakerho

    Minäkin laitoin palautetta Tammen sivuilta. Jäädään odottamaan vastausta... Itse löysin mainoksen Easy Shopping -lehdestä.
  3. K

    luen itse kirjakerho

    Minäkin kiinnostuin tuosta kovasti, poika menossa ekalle luokalle. Mies tuumas heti, että vaikuttaa huijausjutulta, mm. osoitteen perusteella. Ja vaikka kuinka yritti etsiä, niin mitään tarkempia yhteystietoja ei firmasta löytynyt, ei puh.nroa tai sähköpostiosoitetta. Taisi siis kuulostaa...
  4. K

    DVD Kids

    Vielä listaa, mistä löytyy?
  5. K

    DVD Kids

    http://www.dvd-kids.com/fi/home tuolta löytyy lisätietoa, mutta tosiaan ei taideta enää valmistaa...
  6. K

    DVD Kids

    Itsekin pelkkiä pelejä metsästän, vain Nalle Puh ja Katja löytyy. Kummassa Jyväskylän Citymarketissa pelejä on ollut, Seppälä vai Keljo?
  7. K

    "softaamisesta"pojista siis=)

    Kummipoika harrastaa. Ihan mukava harrastus, mutta muistuta poikaasi missä saa ammuskella ja missä ei; liian moni rasavilli on onnistunut saamaan lajille huonon nimen rikkomalla sääntöjä ja siksi moni ihminen suhtautuu negatiivisesti tuohon harrastukseen. Jokaiselle yhdistyksellä tms. on...
  8. K

    TietsikkaAPUAAAA

    :'( Ei kukaan osais auttaa?
  9. K

    TietsikkaAPUAAAA

    Mistä pitää painaa namikkaa jos joka penteleen kerta kun netistä aukaisee uuden sivun ponnahtaa vasemmalle tuo sivuhistoria palkki näkyviin. Meinaa palaa koko sulaketaulu mulla jo \|O \|O \|O \|O :/ :o Auttakaa mua ...tuntuu jo palaneen käry tukanrajassa :D
  10. K

    lisää huonepelejä!!

    uutta huonepeliä...ton äskösen selvitin =)
  11. K

    Kuudes aistiko??

    Ai se oli sit mun vika, kun halusin vaan rehellisyyttä :attn:
  12. K

    Kuudes aistiko??

    Avioliitto loppusuoralla menossa, kaikessa ymmärryksessä tehty sopuisaa eroa. Ja eilen illalla iski ajatus tutkia miehen puhelin, ja yllätys tuntemeton numero soittanut ihme aikoina (sillon kun en ole kotona). En saanut mitään selitystä,ainostaan hurjat haukkumiset kyttäämisestä :ashamed: Mitä...
  13. K

    Tyylilyylit, apuva?! (Valintatilanne)

    Tosiaan ihana tuo ylin on! Tai kaikki oli tosi kauniita. pystyisitkö urkkimaan, millainen on morsiamen asu? Olisi noloa olla paremmin pukeutuneena.
  14. K

    apteekin maito

    Te joiden lapsilla on allergioita, oletteko ennen testejä omatoimisesti kokeilleet apteekin maitoja, ja ovatko auttaneet? Ensi viikon lopulla on testit, mutta äidin voimat rupeavat olemaan lopussa... mitään oikein ei uskalla syödä, ja silti vauva oireilee (imetän siís). Viikkokin tuntuu...
  15. K

    MYYN (ehkä) BABY BJÖRN 1-2-3 SITTERIN

    \ Mä en ymmärrä tota! Miks pitäisi antaa ilmaiseksi? :headwall: Ei sitä äippäpakkaustakaan tavallaan ilmaseks saa, vaihtoehto sille on 140e rahaa. Miksi ei myisi, ellei kerran tarvitse. Ja monet mielellään ostaa, niinkun tuolla kirppiksen puolella voi huomata.
  16. K

    Gracon turvakaukalo Logico S

    \ Mistä tiedät että testit on tulossa? Onkohan ne mihin aikaan kuusta? Tietäs että kerkeekö venyttää istuimen ostoa.
  17. K

    vesiliukumäet

    tässä tulee taas tyhmä kysymys, mutta tulkoon. sitä vartenhan tämä palsta on. :ashamed: :D eli voiko kylpylässä käydessä laskea vesiliukumäkeä ja sukellella vai voiko se olla vaarallista? nyt on menossa rv 30+0 :ashamed: kiitos etukäteen asiallisista vastauksista :)
  18. K

    geishakuulat

    voiko geishakuulia käyttää raskaana?
  19. K

    vuora-asunnot

    minkä hintaisissa vuokra-asunnoissa asutte? itellä tällä hetkellä 530?, 64 neliön kerrostalokaksio. tarkoitus olisi muuttaa rt-kolmioon 75 neliötä, missä vuokra 600? +sähkö 100?/kk
  20. K

    noniin..

    Multa ei ole itsestään lähtenyt, mutta pois on otettu, ei siinä sen kummempia vuotoja pitäisi olla. Miksi olisi? Yleensähän se voi tulla kuukautisten aikana tai jälkeen jolloin kohdun suu pehmeämpi. NÄin minusta ja minulla, voi tietysti olla sulla erinlailla.

Yhteistyössä