Hakutulokset

  1. S

    Kohdun ulkoinen raskaus

    Moi! Itse olen KU:n kahdesti kokenut viimeksi viime vuoden syyskuussa. Seuraavat kk tulivat marraskuun lopussa, eli pari kuukautta taisi mennä, ensimmäisellä kerralla kuukautiset olivat tulleet jo ennen jälkitarkastusta. Laparoskopia tehtiin myös molemmilla kerroilla. Tsemppiä!
  2. S

    Onkos muita joilla PAS elokuussa?

    Hei! Kuulostaa kyllä hieman jännältä, että lääkärit sanovat eri tavalla. Meille sanottiin VL ja oys molemmissa, että pitää maata väh. 20min, mut paremmin puoli tuntia aina kapselin laiton jälkeen... En kyllä usko, että hoidot siihen kaatuu :) mutta kyllä minä olen ohjeita noudattanut! Oikein...
  3. S

    Onkos muita joilla PAS elokuussa?

    Hei! Peuhu: minulle tehtiin siirto luonnolliseen kiertoon ja alakautta käskivät laittaa luget. Ekassa tuoresiirrossa otin suun kautta -> nega. Kolmessa pas-siirrossa aina alakautta -> 2xkemiallinen raskaus ja 3. kerta toden sanoi, eli plussasin!! Hoitajat ja lääkäri sanoivat, että vaikuttavat...
  4. S

    Onkos muita joilla PAS elokuussa?

    HEI Peuhu! Minulla kyllä piti aloittaa luget samana ltana kuin siirto tehtiin. Eli 200mg ja alakautta :D
  5. S

    kierukka ja kuulat?

    Kierukan (hormoni) otin 2kk sitten, ja lopetin silloin kuulien käytön hieman epätietoisena. :headwall: Nyt noin viikon ajan olen kuitenkin taas niitä kuulia varovasti tunnustellen käyttänyt. En ainakaan tunne mitään muutosta aiempaan. Joten siellä ihan sovussa molemmat mahtuu olemaan. :kieh:
  6. S

    Seksipuheluista!!!

    \ niin purkavat ja mitä tahansa voi tehdä jos vaan SALLII sen itselleen. nykypäivänä halut on ne joka on ykkössijalle monen elämässä ja ne ohjaa ihmistä. rakkaus omaan kultaan on pysyvää ja kaunista, miksei sitä voi fantasioida ja haaveilla ja täyttää niitä oman puolison/kumppanin kanssa...
  7. S

    voiko laihdutus vaikuttaa

    Olen laihtunut viimeaikoina aika reilusti, tietääkö kukaan voiko se vaikuttaa menkkoihin, esim niiden myöhästymiseen?? Toivottavasti,sillä en kaipaa juuri nyt raskautta koska mulla on kaksi pientä muksua...

Yhteistyössä