Hakutulokset

  1. P

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat II Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat 3-KYMPPISET ESIKKOA ODOTTAVAT Äsvee....................... LA heinäkuu 07...........Pori K ja kirppu................. LA 27.7.07................Joensuu............PKKS Kati-75 (Naksu)......... LA...
  2. P

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat II

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat 3-KYMPPISET ESIKKOA ODOTTAVAT Äsvee....................... LA heinäkuu 07...........Pori K ja kirppu.................LA 27.7.07................Joensuu............PKKS Kati-75 (Naksu).........LA 31.7.07.................Hesa................Kättäri...
  3. P

    PÄÄNSÄRKY

    Oletteko uskaltaneet ottaa ankaraan päänsärkyyn panadolia kaksin kappalein. Syön normaalistikkin ihan älyttömän vähän särkylääkkeitä, mutta tänään on ollut sellainen särky ettei tähän näytä auttavan mikään, paitsi ehkä lääkemäärän lisäys.
  4. P

    ovulaatio loppukierrosta

    Onko kenelläkään kokemuksia miten hoidetaan jos ovulaatio tapahtuu loppukierrosta. Itselläni ovulaatio sijoittuu kp 16-22 välille ja kierron kokonaispituus on 28/29. Jotenkin olen käsittänyt että lutenisoiva (vai mikä lie) vaihe jää liian lyhyeksi ja raskautuminen ei onnistuisi tämän takia...
  5. P

    Ensi askeleet

    Hei vaan kaikille, Olen uusi tulokas täällä (rekisteröityminen ei onnistunut joten ollaan vieraita) ja jännittyneenä olen lukenut teidän kirjoituksianne. Tänään ollaan miehen kanssa otettu ensiaskel lapsettomuuden hoitoon, eli aika varattu väestöliiton klinikalle. Apua, jotenkin tuntuu että...

Yhteistyössä