Hakutulokset

1. S

Alkoiko toinen raskaus nopeammin, jos ekaa oli vaikea saada alulle?

Ekaa yritettiin yli kaks vuotta. Clomitkin jo välillä käytössä, mut luomuna sit tärppäs. Viisi seuraavaa raskautta alkoi 1-4kk:n yrittämisen jälkeen. Kuukautiset epäsäännölliset ennen ekaa raskautta, sen jälkeen suht säännölliset.
  2. S

löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

LEVOTON STRUTSI meillä kävi niin, että tämä nykyinen kuopus on syntynyt viime keväänä. Käytin minipillereitä muutaman kuukauden ajan ja lopetin ne syksyllä. Imetys loppui joulukuun lopussa. Kolmet kuukautiset on olleet epäsäännöllisesti imetyksen aikana. oikeastaan ei vielä edes yritetty, mietin...
  3. S

Pigmenttimuutokset rinnoissa, milloin?

Minä huomasin eilen, että nännit ja nännipiha on muuttunut tummemmaksi. Rv jotain 4-5. Kannattaisko testailla kuitenkin. :flower:
  4. S

Kiitos onnitteluista! Lievä paniikki on ehkä oikea sana kuvaamaan tämänhetkistä tunnettani. Toki olen onnellinen ja oli hieno tunne saada siihen testiin ne maagiset kaksi viivaa. Mielessä pyörii kuitenkin paljon asioita. Voiko vielä saada terveen lapsen? Kuinka pitkälle mahdollisessa...
  5. S

No raskaustestin sitten tein ja kyllähän se plussaa näytti. Haalea, mutta ihan selvä kuitenkin. Olo on hölmistynyt, onko totta että viides on tulossa, miten pärjätään...Tätä täytyy sulatella hetken aikaa.
  6. S

Heipä hei! Täällä yksi uusi viidettä kuumeileva. Olen 33v ja lapset -98, -99,-03 ja -O7. Tuntemuksia on ollut laidasta laitaan, aivan kun teillä muillakin. Vieläkö voimat riittää ja rahat ym. Miehellä samat aatokset, joten ihan suostuvainen on. Itseasiassa ilman ehkäisyä on menty. Imetys...
  7. S

Uutisia irtisanoutumisjupakasta

Pakko kommentoida. Täällä kauhistellaan sairaanhoitajien palkankorotustavoitetta prosentteina. Totta on, että myös julkisuudessa niin puhutaan. On kuitenkin syytä huomata, että korotuksen euromääräinen suuruus määräytyy peruspalkan mukaan. Vaikka 24% tuntuu isolta korotukselta, niin se kuitenkin...
  8. S

Hyvä nokkamuki,Vinkkejä!!

Antakaapas vinkkejä mistä löytyisi hyvä nokkamuki. Aikoinaan Tupperilla oli hyvä (ei silikoninen kansi) nokkamuki, mutta nyt siellä ei taideta myydä niitä lainkaan. Eli sellainen muki, josta lapsen on helppo juoda, ei tule liikaa kerralla, pysyy hyvin kiinni (lattialle tippuessaankin) ja...
  9. S

Yöt levottomia, tyttö 6kk.

Olisiko kellään antaa vinkkejä miten saisin 6kk ikäisen tyttöni nukkumaan yöllä. Hän nukahtaa itsekseen omaan sänkyyn. Hän heräilee 5-10 kertaa yössä, tutille rauhoittuu. Olen sinnikkäästä yrittänyt rauhoittaa tytön omaan sänkyyn, mutta viimeöinä olen ottanut aamuyöstä viereen ja nukkuu siinä...
  10. S

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Täällä vielä yksi Huhtimasu haluaisia liittyä kerhoon, jos mukaan vielä mahtuu. Olen seuraillut juttujanne jo pitemmän aikaa. La olisi 10.4 ja neljättä odotellaan.
  11. S

Pori HOI!!!!

Moi! Mä olen. Minkäs ikäsiä sulla on? Mulla menevät jo ekalle ja tokalle luokalle, tyttöjä. Kolmas syntyy joulukuussa. Sulla ilmeisesti pienempiä :wave:
  12. S

teille pikasynnyttäjät!

Ekasta supistukset olivat ensin samanlaisia kun ennakoivat ja vasta lopussa kipeitä. Toisesta heti kovat...ja kipeet. Lisäksi tuli verta housuihin, joten oli pakkokin lähtee heti. Ja onneks lähdetiin, että ehdittiin. Meillä noin vartin matka, joten aika pian pitäs päästä 3:nestakin lähtee. :flower:
  13. S

millä viikoilla olette synnyttäneet

40+6 tyttö 40+4 tyttö Laskettu aika joulukuussa :heart:
  14. S

Nopeat synnytykset

Ekasta oltiin sairaalassa 14.00-synty 16.35. Eli 2,5 h. Toinen alta tunnin. Sairaalassa oltiin 25 min ennen syntymää. Sanottiin, että oli syöksysynnytys. Nyt kolmannen laskettu aika joulukuussa ja tottakai pelottaa ehdinkö sairaalaan... Mulle sanottiin vaan, että kaikki synnytykset erilaisia...
  15. S

kauanko kesti tulla raskaaksi

Ekasta lapsesta tuli pillereiden lopettamisen jälkeen 2:t kuukautiset, toisesta yhdet ja nyt kolmannesta taas 2:t. (jota siis odotan parhaillaan)
  16. S

Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

Eka lapsi 22v (tyttö) ja toinen lapsi siitä 1v3kk eteenpäin, tyttö myös. Nyt tytöt 8 ja kohta 7v ja kolmas tulossa joulukuussa...

Yhteistyössä