Hakutulokset

  1. K

    raskaustestistä

    Onko kellään ollut, että ensin näyttäis hailakkaa viivaaa, ja toisella kerralla ei viivaa olekaan näkyvissä. Mä tein testin kahtena päivänä peräkkäin ja nyt elän epätietoisuudessa, olenko raskaana. aion toki tehdä uusinta testin alkuviikosta kun menkat on myöhässä.
  2. K

    aamutappelut viisivuotiaan kanssa

    Hohhoi. Olisiko kenelläkään hyvä vinkki kuinka saada viisivuotias poika tarhaan aamulla ilman äidin kimpaantumista. Poika ei millään saa puettua ilman häsläämistä ja juoksemista, hampaiden pesu ei onnistu ilman vouhkaamista. Olen yrittänyt kannustaa ja kiitellä, olen uhkaillut ja kiristänyt...
  3. K

    MILANON ostosoaikkoja

    Olen lähdössä pitkäksi viikonlopuksi Milanoon. Matkaoppaista löytyy nähtävyydet ja design-kaupat, mutta lähinnä meitä kiinnostaisi edullisemmat ostospaikat. Olisiko kellään vinkkejä mihin kaupunginosaan kannattaisi suunnata? Mielessä on lähinnä lastenvaatteet, lelut, vaatteet ja kengät. Hotelli...
  4. K

    JUKKA-TALO paketti

    Jukkatalojen nettisivuilla ilmoitetaan Jätti Jukka paketin osuudeksi noin 40% rakennuskustannuksista. Onko kokemuksia ja pitikö budjetti? oletteko olleet tyytyväisiä?
  5. K

    Siivouksesta kysymyksiä

    Onko teillä vakisiivouspäivä vai tarpeen mukaan? Mitä kuuluu teidän perusviikkosiivoukseen, mitä teette harvemmin? Siivoatteko yhtenä päivänä vai jaatteko useammalle päivälle? Lakanoiden vaihdosta: Kun vaihdatte lakanat, tuuletatteko tai imuroitteko petivaatteita ja patjoja aina vai vain...
  6. K

    Epäily

    Minulla kaksi lasta(5v ja 1½v) ja kun heitä vertaan,ovat ihan erilaisia.Nuorempi on paljon paljon paljooon vilkkaampi kuin esikoinen.Nyt haluaisin tietää:mistä erottaa onko vilkkaus normaalia vai ei?
  7. K

    Minkä kokoisia 4 vuotiaita?

    Minulla on juuri 4 vuotta täyttänyt poika ja käytiin neuvolassa mittauksella pituus on 104cm ja paino 16kg. Minkä kokoisia teidän 4 vuotiaat lapset on? olisi hauska tietää
  8. K

    nalle-puh kakku?

    onko kellään antaa vinkkejä miten saisin tehtyä nalle-puh kakun?
  9. K

    synttäri tarjoilut

    kun yhdellä pojan synttäri vieraista on sokeritauti ja keliakia niin mitä hänelle voisi tarjota?
  10. K

    minkälaiset synttärit 7 v. täyttävälle

    Minkälaisia synttäreitä olette järjestäneet 7 vuotta täyttävälle pojalle. onko ollut jotain ohjelmaa? annatteko vieraille lahjat? entäs tarjoilut? kaikenlaiset vinkit ovat tervetulleita!! :wave:
  11. K

    prinsessa kakku

    miten tehdään prinsessa kakku? sellanen johon tulee barbi sisälle :wave:
  12. K

    prinsessa synttärit?

    Haluaisin järjestää tyttärelleni syntymäpäiväjuhlat teemana prinsessa. Olisiko jollain ideoita? Mitä voisi tarjota? mistä teeman mukaiset koristeet? kaikenlaiset ideat tervetulleita! Kiitos jo etukäteen jos jaksat vastata! :wave:

Yhteistyössä