Hakutulokset

  1. H

    Kannustalot

    Onko kukaan rakentanu/rakentamassa Kannustalojen Vihervaaraa? Meillä miehen kanssa on iso vihervaarakuume! Nyt oli vielä lehdessä mainos että elokuussa ilmestyy mallisto, jossa on pienempiä taloja mitä ne nyt on. Siinä ois meille! Suurin miettimisen aihe meillä onki ollu kun ne on nii julmetun...
  2. H

    Paras iskelmä?

    tykkään kaikista Kirkan kappaleistä sillon sen iskelmäkaudelta, en niinkään rokkikaudelta. Oon melkein kasvanu Kirkaa kuunnellessani, se on vanhempienkii suosikki. autossa soi aina Kirkan kasetti, tai sit Kaseva, josta tykkään kans. Sillon kun Kirka kuoli ni ihan itketti, harmi ku en ikinä...
  3. H

    Millaiset ennakkoluulot huvittavat tai vihastuttavat?

    en tiiä mitä kohtaan tämä on ennakkoluulo, mutta useimmat sukulaiset ovat supattaneet vaivihkaa korvaan, että "saatteko te vauvan?," kun ollaan kerrottu että mennään naimisiin lokakuussa. heti alkavat miettiä tollasta, vaikka molemmat ollaan jo melkein kolmekymppisiä ja aika ois mennä naimisiin.
  4. H

    tunnolliset sairastaa vapaapäivinä!

    Voihan vitura!! just loppu viiden yön putki, ois 5 päivää vapaata ni meikäläinen päätti sitten sairastua viimesenä yönä. kurkku järkyttävän kipeä ja hikeä pukkaa nyt. perjantaina pitäs lähtee helsinkiin ja tallinnaan maanantaina. pitää vaan yrittää killittää teetä, echinaforsee ja hunajaa...
  5. H

    oudoin paikka johon olet ulostanut...

    kauheen outoihin paikkoihin ei oo tullu kykittyä, mutta armeijassa ollessa en käyny kovinkaan montaa kertaa kasarmilla sonnalla, mutta anna olla kun tulin lomille ja avasin kodinoven ni hyvä kun ehdin laukun laskea maahan ni jo alko suolta pakottaa ja sitä sitten tulikin. ennen ensimmäistä lomaa...
  6. H

    Americas next top model

    tyra osaa tosi hauskasti matkia niitä malleja. eilenki nauroin kuoliaaks kun se matki sen yhen puhetta kenellä on se rako etuhampaiden välissä. ja miss jay on kans hauska. tummahiuksiset hiljasemmat tytöt on kauniita ja tämä hammasrakotyttö.
  7. H

    Miten tuo kuukuppi toimii?

    oon käyttäny samaa kuppia yli kaks vuotta, enkä vaihda enää siteisiin/tamponeihin. kun on oppinut miten se laitetaan hyvin paikalleen niin se ei tunnu yhtään miltään, ei falskaa nukkuessanaan. kun nukku siteillä ni verta oli navasta p*rsvakoon asti kun pyörinu nukkuessaan! nyt jos joskus joutuu...
  8. H

    naimisiinmenosta

    Se näyttää olevan meidän suhteessa se vaikein asia. Ollaan oltu yhdessä jo kohta 6 vuotta. Asutaan yhteisessä talossa ja ollaan molemmat sillä mielellä että tässä on se ihminen kenen kanssa haluan olla. Mutta... Minä haluaisin jo mennä naimisiin. Avomies pistää asian aina vitsiksi kun yritän...
  9. H

    Koirien ja kissojen omistajat hoi!

    koiralle annan kaikki lihat raakana ja kasvismössöä sekaan. luita ja rustoja toiseks ruuaks illalla. oon huomannu et sonnan määrä on paljon pienempi tolla ruualla mitä sillon kun joskus saa raksuja tai ruuan tähteitä. kissaneiti syö kans raakana lihat ja kalat. tilaan ruuat kennelrehun autosta...
  10. H

    Oletko käynyt poikamiesboxissa?

    nykyisen poikakaverini kämppä oli kyllä siisti, mutta keittiötarvikkeita ei ollut siinä määrin mitä sinkkutytöillä on. hän mm. joi yleensä sellaisesta kastelukannusta ja söi suoraan kattilasta tai padasta, oli siis laiska tiskaaja ja se on edelleen vastenmielistä, mutta kovalla työllä olen...
  11. H

    Mikä miehessäsi ärsyttää?

    -vastaus: en muistanu. yleensä vastau kysymykseen, miks et oo tuonu polttopuita, huollattanu autoo. -aikaa vievät harrastukset -työntää ketsuppia joka ruokaan, aina oltava jäääkaapissa iso felix pullo
  12. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    hei vaan kaikki kuumeilijat. en ole pitkään aikaan käynyt sivuilla, meillähän päätettiin että jatketaan vielä pillerin syöntiä ensi kesään saakka mun työjuttujen takia. Mutta nyt taas vauvakuume nostaa päätään kun siskon LA lähestyy (joulukuu) ja hyvä ystävä ilmotti saavansa kevätvauvan. minä...
  13. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    heip. minut voi poistaa kp-listalta, koska päätettiin miehen kans vielä siirtää lapsen saamista. sain 1,5 vuodeksi töitä ja näin määräaikaiselle se on jo pitkä sopimus. katsotaan sitten vauva-asioita myöhemmin. Plussatuulia kaikille kuumeilijoille!
  14. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Täti tuli myöhään illalla, tänään kp 2/37.
  15. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Lauantaita. Mullaki jo kp vierähtäny 34:ään eikä midn kuulu, ei näy. Töissä on ollu kiirusta, joten vauvajutut on jääneet vähän. Välillä jo mietinkii, että nyt on hyvä olla ihan näin kahdestaan, miks pilata sitä paineilla ja (tähän mennessä turhilla) toiveilla. Onko kenenkään miehellä (ollu)...
  16. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    En oo jaksanu kirjotella, mut sillon tällön tulee lueskeltua juttuja. Mulla voi laittaa keskiviikolle kp 3/37. Ei onneks tarvinnu ootella ekoja luomumenkkoja ton kauempaa. Jonkun päivän ajattelin et tärppäskö muka jo ekalla yrittämällä kun oli kummallinen olo. Mut sit se olo hävis, enkä sen...
  17. H

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Haahuilija, huomasin että olet kirjoitellut myös tuonne yli 25-vuotiaisen haaveilijoiden pinoon.. minkä ikäinen olet? Itse täytän tänä vuonna 32 vuotta. Täytin viime kuussa 26-vuotta. Oon seukkaillu poikakaverini kans 5 vuotta, 4 vuotta ollaan asuttu yhessä. Minäki oon paljo miettinyt että...
  18. H

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Minäkin tuun tänne! Oon ollu myös tuolla yli 25-vuotiaat kuumeilijat -osastolla. Meillä on esikoinen toiveissa ja nyt huhtikuussa on pillerit jätetty pois, saa nähä. Aika on kyllä tosissaan pitkä kun odotteleen sitä kierron puoltaväliä! Oon jääny koukkuun näille sivuille, ei tuu mitään jos ei...
  19. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heips kaikille. Minäkin oli lauantai-iltana baarissa, kuten näytti muitakin darran vaivaamia olla pinossa... Mutta ei se oo kyllä enää minun hommaa tuo "ryyppääminen". Enää ei ees alko uppoo, siiderinkii lipitys on nykyään etenkehtasta. Mitenkähän sitä on jaksanut ranoo sillon joskus. Ja se...
  20. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    ONNEA PLUSSANEILLE ! pitkäperjantai meni töissä, nyt onneks muutama päivä vapaata. kp2/?

Yhteistyössä