Hakutulokset

  1. E

    Vauvan istumaan opettelu

    Heips, Eli minkä ikäisinä vauvanne ovat oppineet istumaan ja missä iässä olette aloittaneet vauvan kanssa istumaanopettelun? Meidän tyttö 3,5kk haluaisi kovasti istua ja istuukin isänsä ja minun sylissä. Hän on niin kiinnostunut maailmasta, ettei millään malttaisi enää maata. En toki ole...
  2. E

    hiivasieni ja rv 35

    Kuulisin mielelläni kokemuksia, kuinka kannattaa hoitaa hiivatulehdus näin loppuraskaudesta? Pääasia varmasti on, että kiusallinen vaiva hoidetaan pois ennen synnytystä. Onko hiivasta haittaa vauvalle? Entä jos tulehdus päällä, kun synnytys alkaa.....
  3. E

    kääntyminen

    Niin eli minkä ikäisinä teidän vauvat ovat kääntyneet selältä vatsalleen?
  4. E

    Omenahotelleista...

    tietääkö kukaan millaisia ovat? helsingin hotelli kiinnostaisi, sehän uusikin...kokemuksia :)
  5. E

    Mikä vaivaa?

    Kaksi vuotiaalla lapsellani on todella kuuma selkä ja rinnus sekä vatsan alue, mutta kuumetta ei ole. Tietäisikö joku asiasta jotain? Kannattaako mennä lääkäriin? Pyydän pikaista vastausta asiasta tietäviltä!
  6. E

    Muita piinailijoita??

    Heippa! Meillä on nyt toinen ICSI hoito menossa. Punktio päivä oli 16.4.2007 ja alkion siirto 19.4.2007. Onko muita samoissa merkeissä meneviä? Tämän kertainen puntio oli todellakin #&%?$!*ä verrattuna ensimmäiseeni. Saldoksi tuli 20 munasolua. Suurin osa hedelmöittyi, yksi nyt matkassa mukana...
  7. E

    Etelä Lahdesta seuraa?

    heips! kaipailisin seuraa etelä lahdesta päiväsaikaan, esim. aluksi autiona olevaan leikkipuistoon. Lapsia löytyy 3, jotka ovat 00,05,06 syntyneitä ja äiti on vm-82 kotiäiti. minut tavoittaa emilia_3lasta(at)hotmail.com
  8. E

    Tytölle nimi

    Perheeseemme syntyi tyttö ja nyt kova nimen mietintä käynnissä. Keskimmäinen nimen pitää olla Kaisa, äitini mukaan. Etunimeksi ollaan mietitty Alisaa ja Lottaa, mutta uusiakin ehdotuksia otamme mielellään vastaan. Ehdotuksia kolmanneksi nimeksi. Veljet ovat Elias Veikko Santeri ja Eemi Pentti...
  9. E

    Tytölle nimi

    Perheeseemme syntyi tyttö ja nyt kova nimen mietintä käynnissä. Keskimmäinen nimen pitää olla Kaisa, äitini mukaan. Etunimeksi ollaan mietitty Alisaa ja Lottaa, mutta uusiakin ehdotuksia otamme mielellään vastaan. Ehdotuksia kolmanneksi nimeksi. Veljet ovat Elias Veikko Santeri ja Eemi Pentti...
  10. E

    Kertokaas...

    mitä teidän yks-vuotiaat syö? (siis varmaankin samaa kuin vanhemmat,mutta mitä ruokaa teillä syödään)
  11. E

    taaperolle askartelua

    askarteluja ohjeita taaperolle kaipaisin. helppoja ja yksinkertaisia. ikää tulee 1v 10kk. tänään maalasi innoissaan sormiväreillä. ja muovailtu ollaan. mitäs muuta vois askarella esim. paperista ja muusta. laittakaa ihan mitä vaan. =)
  12. E

    joensuussa parikymppisiä äitejä?!

    täällä 20v äiti-ihminen kaipaa [b]lenkki-puisto-kahvittelu -seuraa[b] muista samanlaisista!! mie oon hyvin nauravainen ja iloinen..hieman ekoihmisiä taidetaan olla. kierrätetään mitä voidaan ja kestovaippoja käytetään. toisaalta taas jos reissussa ollaan niin purkkiruoka ja kertikset kuulkee...
  13. E

    Kutisevaa näppyä lapsen taipeissa.

    Onko kokemusta. Pojalla muutenkin tosi kuiva iho. Nyt viimeaikoina tullut taivekohtiin punaista kutisevaa näppyä, joka hieman koholla. Mitä voisi olla? Rasvataan useasti päivässä perusvoiteella, auttaa hetkeksi..
  14. E

    elämää alkoholistin kanssa

    mieheni siis on alkoholisti. Olemme pitäneet kaikesta huolimatta yhtä kohta 7 vuotta, ja miellä on pieni lapsi. Mies on itse myöntänyt sairautensa, ollut hoidossa(katkolla) ja siis yrittänyt pelastaa suhteemme useasti. Mutta aina jossain vaiheessa retkahtanut. Ja tämä viinan käyttö on siis...
  15. E

    Helsinki / Itäinen

    Olisi mukava tutustua muihin pienten lasten äiteihin Itäisessä Helsingissä, itse asun Rastilassa. Perheeseen kuuluu tyttö 4kk, isi, äiti ja koiruus. Perheellisiä ystäviä ei paljon ole, joten päivät kuluvat kotosalla tai pikaisilla "tylsillä" ja yksinäisillä kaupunkireissuilla. Meiliä...
  16. E

    kaveri kaipuussa

    Marraskuussa 24 täyttävä 3,5kk tytön äiti Helsingin Rastilasta etsii uusia ystäviä, kavereita tai vaikka vaan satunnaista meiliseuraa. Tylsyys uhkaa tappaa kun vauvan kanssa kaksin kotona. Toivottavasti maailmassa on kohtalotovereita: leanda@suomi24.fi
  17. E

    halut päällä

    Nyt on ongelma...haluttaa ja ukkokulta on reissun päää. Vielä 4pv pitäis odottaa..mitä mä teen :headwall:
  18. E

    rintarepuista

    Kertoisitteko kokemuksia rintarepuista ja mitkä rintareppu merkit ovat hyviä niin lapsen kuin kantajankin kannalta. Olen lukenut, että joissakin rintarepuissa lapsen jalat eivät tule oikeaoppisesti...
  19. E

    maidottoman täytekakun ohje!!!

    Voitteko kertoa hyviä täytekakun täyte ohjeita maidottomalle ruokavaliolle. Onko muitakin hyviä vaihtoehtoja kerman sijaan kuin se maidoton vaniljakastike? Kiitos etukäteen vinkkejä antaneille!!
  20. E

    hoitovapaasta...

    Minkä suuruinen on suurinpiirtein hoitovapaalle jäädessä rahasumma?? Kelan sivuilta olen yrittänyt saada selvää, mutta ajattelin kysäistä tätä asiaa myös täältä palstalta. Tuleeko kuntalisä aina, vai riippuuko se kunnasta? Kiitos jo etukäteen vastaajille!!!

Yhteistyössä