Hakutulokset

  1. H

    Millaisesta elämäntilanteesta yritätte vauvaa äidit n.20v?

    Siinäpä tuo kysymys tuli. Haaveilen itsekseni vauvasta ja olen vm86. Vielä ei ole aika, mutta en voi ajatuksilleni mitään. Meidän elämäntilanne: Minä vm86 ja mies vm83. Menemme naimisiin 08/2007. Miehellä reilut 2v opintoja jäljellä ammattikorkeakoulussa. Hän tekee osa-aikaisena töitä kassalla...
  2. H

    odottava tunne..

    mulla on jotenkin odottava olo, siis en mitenkään raskaana ;) vaan odotan ihan hulluna kesää ja että silloin tapahtuis jotain ihanaa, kivaa, ikimuistettavaa.. HALUAN että silloin tapahtuis kaikkea uutta, ihanaa ja ikimuistettavaa. Viimeinen vuosi on ollut niin päähän potkimista ystävän ja...
  3. H

    Paljonko parvelaatikko maksaa?

    Paljonko itsekasteleva parvekelaatikko maksaa? Raaskiskohan sijoittaa ja ostaa kerella kunnon laatikot..
  4. H

    exä mielessä!

    mulla on sellanen tilanne et oon onnellisesti naimisissa, 2 pientä lasta, oma koti ja kaikki hyvin! rakastamme mieheni kanssa toisiamme hyvin paljon!! mutta kun alamme sänkyhommiin niin mieleni valtaa aina entinen poikaystäväni!!! häntä sitten ajattelen koko ajan ja meidän täydellistä...
  5. H

    10vuotis häämatka

    Hei! Kaipaisin hyviä ehdotuksia, mihin voisimme mennä ensi heinäkuussa 10 vuotis "häämatkallemme". Kyseessä olis joku suht edullinen, suht lähellä (aikaa n. 2-3 yötä) ja tietty nätti ja romanttinen.... olen miettiny visbyytä, viroa...mutta miks ei suomikin kävis, kun löytäs jonkun kivan paikan...
  6. H

    anti-mullerian hormone, AMH

    Onko teiltä tutkittu yo. (anti-mullerian tai anti-muellerian) hormooni? Yritin etsiä tietoa suomalaisilta sivuilta, mutta en löytänyt. Sen pitäisi kertoa jäljellä oleva munasolujen määrä. Itselläni se oli niin alhainen (0,3, pitäisi kuulemma olla ainakin 1), ettei lääkäri sen perusteella...
  7. H

    kystat ja raskautuminen

    Onko teillä kokemuksia munasarjakystien vaikutuksesta raskautumiseen? Lääkäri ehdotti e-pillereitä kahdeksi kuukaudeksi, jotta niistä päästäisiin nopeasti eroon. Unohdin kysyä, ettei eikös hormonit sitten ole raskautumista ajatellen ihan sekaisin sen jälkeen. Olen 45 ja viimeisistä yrityksistä...
  8. H

    Vaihdevuosioire ja raskautumismahdollisuus, apua!

    Heipä, Täytän ensi kesänä 40 ja haaveilemme miehen kanssa iltatähdestä. Nyt pelottaa, että haave jääkin vain haaveeksi. Kuukautiskiertoni on aina ollut kohtuu säännöllinen 30-31 vrk ja vuoto runsasta 5-6 päivää. Nyt parissa viime kierrossa kierto on lyhentynyt 28 vrk:hon ja vuoto muuttunut...
  9. H

    Meili/mesekavereita

    Olen 21v toistaiseksi vielä kuumeilija Helsingistä. Ensimmäinen yrityskerta menossa. Olisi mukavaa saada uusia meili/mesekavereita "nuorista" äidinaluista, eli alkuraskaudessa tms. Laita meiliä osoitteeseen natskuli@netti.fi niin kerron sitten enempi itsestäni =) =)
  10. H

    PK-SEUTU!!! ("Nuoret" äidit)

    Etsin uusia tuttavuuksia muista kuumeilijoista/alkuraskaana olevista melko nuorista äideistä. Itsellä ensimmäinen yritys menossa ja vajaan parin viikon päästä saan tietää. Itse olen muuten 21v. Laita mailia tulemaan natskuli@netti.fi =) =) =)
  11. H

    ihastuminen toiseen mieheen

    Hei! Olen kolmen lapsen äiti. Pienin lapsistani on kolmen kuukauden ikäinen. Olen ollut parisuhteessa kohta seitsemän vuotta ja siitä ajasta naimisissa neljä vuotta. Mulla on kuitenkin sellainen ongelma, että olen ihastunut mieheni työkaveriin. Kukaan ei tiedä tästä. Hänen näkemisensä ja juttelu...
  12. H

    talopaketin hinta?

    Minkä verran noin 200 neliön talopaketti maksaa? Onko teillä tietoa sivuista joilla on talopakettien vertailua ja hintoja? Onko "avaimet käteen" yhtä kuin talo pystytettynä ja muuttovalmis?
  13. H

    kokemuksia kastellista?????

    niin olisko jollain kokemuksia kastellista? onko kamalan kallis? oletteko olleet muuten tyytyväisiä?
  14. H

    Te joilla monta lasta..

    Meillä lapsia kolme, 5,4 ja 1v. Vielä yhdestä haaveilen, mutta kaikkea kuitenkin miettii, että miten jaksaa. Sellaista kysyisin, että sitten kun isommat alkaa jotain harrastamaan, niin tuntuuko raskaalta jos joutuu pienemmätkin aina ottaa mukaan? Kaikki siis ne lähtöhässäkät yms. Me kuljetaan...
  15. H

    Pisteilijät!

    Kuinkas on...? Kun ruisleipää saa syödä aterian yhteydessä haluamansa määrän 2 pisteellä. Miten on ruisnäkkärin kanssa? Ojalan laskuopin mukaan sitä sitten saisi syödä pisteellä... Onko kenelläkään "oikeaa" tietoa asiasta? Kiitos jo etukäteen :)
  16. H

    ei saa mielestä...

    Kaks vuotta oon aatellu vain ja ainostaan muita,nyt aloin ajatella itseäni ja menin baariin ja tapasin jonku.. mitään ei tapahtunu muuta ku keskustelua, mut nyt en saa mielestä en millään... ahistaa olla kotona. kotona tunnelma koko ajan kireä ollu jo pitemmän aikaa, miten pääsen eroon näistä...
  17. H

    Teutonia Team Alu

    Olen näitä tuplia käynyt ihastelemassa kerran jos toisenkin saksalaisilla sivuilla. Ovat IHANAT!!! Niitä ei vain taida Suomesta saada. Merkittävä ero verrattaessa Hartanin vastaaviin on, että istuimen saa käännettyä selkä menosuuntaan. Olen myös pannut merkille, että Saksasta niitä saisi ihan...
  18. H

    kuinka kirjoittaa lastenkirja?

    Hei! Haaveenani on jo kauan ollut kirjoittaa lastenkirja, enkä tiedä mistä aloittaa ja mistä saisi tietoa aiheesta... onko jollain pienintäkään tietoa? Nyt inspiraatiota olisi paljon mutta haluaisin tutkia aihetta hieman enemmän ensin! Kiitos jo etukäteen!
  19. H

    Matka Aasiaan

    Saimme yhtäkkiä päähään, että haluaisimme lähteä Malesiaan (Langkawiin) ensi vuoden tammikuussa. Lapsemme olisivat silloin 3v3kk ja 1v6kk. Tiedättekö jos trooppinen ilmasto on huono näin pienille lapsille? Saattaako kuuma ilmasto olla heille hankala? Entä jos olisin raskaana? Onko jollakin...
  20. H

    pillereistä

    Te jotka olette syöneet pillereitä ennen raskautta niin kauanko meni pillereiden lopettamisesta plussaan?

Yhteistyössä