Hakutulokset

  1. peukaloinen

    *TheTammikuu2008*

    10.1. (la 24.1.) klo 15.04 syntyi tyttö (sektio) 3400g 50cm...
  2. peukaloinen

    *TheTammikuu2008*

    voi ei... viimeyönä alkoi nuha ja ylihuomenna olis sektioon meno.. :headwall: Ei paljon naurata kun maha viilletään auki niin jopas on mukava niistellä ja yskiä sen jälkeen.......!!! Niin ja tietysti se kun ei tiedä tartuttaako vauvaan ja muitten vauvoihin tämän mukavuuden. Nyt aamulla...
  3. peukaloinen

    *TheTammikuu2008*

    Onnea mamelimuu ja muut vauvalliset..! Kylläpäs oli piristävää olla lasten kans ulkosalla kun niin nauttivat lumesta.. ovat 2,5v ja 4v. On se kumma mutta monesti nauttii eri tilanteista monta kertaa enempi kun näkee omien lastensa nauttivan.. 'lasten ilo paras ilo' Kunpa vaan voisin näitä...
  4. peukaloinen

    *TheTammikuu2008*

    iita82 Kyllä mulla mielessä oli kummallakin puudutuskerralla kun olivat selkää aikansa tökkineet että jos ei NYT onnistu niin sanon kyllä että NUKUTTAKAA!! Mutta niin kovasti haluaisin olla hereillä sen sektion ajan että siinä tuntis olevansa mukana joka hetkessä ja mies sais olla vieressä kans...
  5. peukaloinen

    *TheTammikuu2008*

    Tunnen itseni "tunkeilijaksi" kun olen tänne niin laiskasti kirjotellut ja lukenut sitäki ahkerammin.. no mutta ajattelin nyt vähä purkaa ajatuksiani.. En tiedä onko täällä ketään jolla on tulossa suunniteltu sektio? Mulla se päivä on kohta, torstai 10.1. jolloin viikkoja 38 tasan ..ja...
  6. peukaloinen

    *TheTammikuu2008*

    Huomenta ja hyvää tulevaa uutta vuotta! Joku kysy tuossa että miten vauvan kans aiemmin lähteny meneen.. ei nyt ihan suoraan siihen vastaus mutta tuli mieleen yks juttu josta aioin kirjottaa... nimittäin yösyöttämiset... Minä kyllä heräsin tosi herkästi vauvan ääntelyyn öisin vaikka...
  7. peukaloinen

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Saaru, mulla ensimmäinen synnytys eteni ihan normaalisti kunnes oli sen 10cm auki... vauva ei laskeutunut niin että olis tullu sitä ponnistamisen tarvetta.. sitä odoteltiin aikansa ja kun ei asia edennyt niin piti tehdä sektio. Toista vauvaa odottaessa synnytystapa-arvioinnissa lantio kuvattiin...
  8. peukaloinen

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    No niin... meillä kolmas lapsi "ryövätään masusta" 10.1. (suunniteltu sektio viikkojen ollessa tasan 38, minun tapauksessa sektiota aikaistettiin viikolla normaalista). Eilen oli synnytystapa-arviointi ja mittailujen mukaan painoa vauvalla nyt 3kg. Limatulpasta sen verran että kun ensimmäinen...
  9. peukaloinen

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Hei! Enpä ole täällä kävässy piiiitkiiin aikoihin... sen verran tuossa vilkaisin että muutamat saaneet jo vauvan -Onneksi olkoon! Onko täällä ketään jolla vauva ei ole perätilassa eikä raivotarjonnassa vaan on ihan vaakatasossa?? Minun nyytti kun on semmosessa asennossa ollut tosi pitkään...
  10. peukaloinen

    *Tammikuu2008*elokuu

    Joku täällä supisteluista kysyi.. no joo.. omakohtaista kokemusta on esikoista odottaessa.. ja mulle kävi niin että supistelut kypsytti kohdunsuuta liikaa ja supistelut oli kipeitä.. ymmärtääkseni ne supistelut jotka vain tekee mahan kovaksi mutta ei satu ei sinäänsä mitään tee mutta jos liittyy...
  11. peukaloinen

    Nimilinkkejä, kiitos

    http://uotila.tripod.com/uotila/suominimet.html http://www.xestia.net/nimikone/index.php http://www.etunimet.net/
  12. peukaloinen

    Huimaus

    Soita ihmeessä neuvolaan jos noin pahaksi on mennyt!! Entisestään madaltunut verenpainekin saattaa olla syynä mutta vaihtoehtoja varmaan muitakin..
  13. peukaloinen

    Nännirasva

    Mikäli nyt oikein muistan niin Bebanthen pitää sitten ennen imetystä pestä pois mutta lansinohia ei tarvi pestä.. pidin käytännöllisempänä käyttää sen takia lansinohia (jos esmi. oli rattailemassa kesällä ja tarvi alkaa imettään niin pysty jäämään vaikka puiston penkille imettämään miettimättä...
  14. peukaloinen

    *Tammikuu2008*elokuu

    Äitikarhu, Jäin ihmettelemään tuota sun rakenneultraviikkoa 23... Minä kun olisin lomien takia siirtänyt omaa rakenneultraa niin mulle sanottiin (Naistenklinikalla) että se pitää tehdä kun 18vko täynnä ja siitä kaks viikkoa eteenpäin niin sen ajan välillä.. itelläni se on 19+5 viikolla niin...
  15. peukaloinen

    *Tammikuu2008*elokuu

    No huh huh... tässä nyt tulee omaan ja siskon napaan tuijottelua.. Kuulin just että mun sisko jonka tiesin olevan raskaana saakin kaksoset.. sehän oli ihan shokissa.. niillä kun oli mietinnässä tääkin raskaus kun lapsia jo katras ennestään ja nuorin pikkasen alle vuoden nyt.. että noin ne...
  16. peukaloinen

    *Tammikuu2008*elokuu

    Johnu, Jos tuohon päikkäriasiaan jotain kommentoi niin ei varmaan hlö joka sulle "paasannut" niin ole tullut ajatelleeksi että kaikki on kuitenkin omanlaisiaan yksilöitä.. lapset siinä missä aikuiset.. joku tarvii enempi unta kuin toinen. Ei todellakaan lapset samasta muotista valettuja! Jätä...
  17. peukaloinen

    *Tammikuu2008*elokuu

    JonnaP, Tutista sen verran että meillä ei päiväuniin vaikuttanut.. jätin tytöltä tutin pois pääsiäisen aikoihin ja kesäkuun lopulla täytti sen 2v. Tyttö oli tosi paljon tutin perään aina nukkumaan mennessä, mutta ei silti vaikuttanut mitenkään unien pois jääntiin tai vähenemiseen. Nukkuu...
  18. peukaloinen

    RH- negatiiviset odottajat!

    lispetti minulla edellisessä raskaudessa otettu ensimmäisellä neuvolakerralla ja viikolla 25+ toisen kerran ja kuukautta ennen laskettua aikaa sitten kolmas kerta
  19. peukaloinen

    *Tammikuu2008*elokuu

    Hei, Nyt sain aikaiseksi laittaa masukuvan näkyviin.. eli viikkoja tuossa nyt 15+1. Olen tosi innokas lukemaan näitä juttuja.. mutta ei vaan tuu kirjoteltua.. ehkä pitäis piristyä siihenki hommaan. Mulla muuten kaks raskautta takana ja toinen oli poika ja toinen tyttö.. sykkeet oli samallaisia...
  20. peukaloinen

    Kaurapussi

    meillä ohjeessa lukee näin; mikrossa 1,5-3min tehosta riippuen (esim 990 watin tehossa 1,5min). Tai uunissa leivinpaperin päällä 90-120 asteessa 5-10min. Sitten käytöstä sen verran että se laitetaan vaatteiden päälle tai pyyhkeen päälle hoidettavalle alueelle 10-20 minuutiksi.

Yhteistyössä