Hakutulokset

  1. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Mukavaa pääsiäismaanantaita! Päätinpäs heti tulla kirjottamaan kuulumisia tähän pinoon :). Meillä neiti ollut pari päivää mahataudissa eikä omakaan olo kovin loistava ole ollut vaikkei mitään ole ulos tullutkaan. Onkos kukaan paljuillut? Mä olin la illalla ja sain sellaset bileet mahassa...
  2. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Rockmama, niin ne kulkevat suru ja ilo käsi kädessä <3
  3. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Ai niin ja hankintoja oon jo tehnyt kirppikseltä, rintareppua, hoitoalustaa, ja nyt käyn kauppaa turvakaukalosta. Mitä mieltä olette, 2010 käyttöön otetusta, todella siististä, yhdellä lapsella olleesta, britax baby-safe kaukalosta telakalla. Ei kuulemma ole kolaroitu. Hinta 60€. Uskaltaako...
  4. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Iltaa arvon naiset, piiiitkästä aikaa taasen! Olipas tänne tullut paljon kuulumisia, täytyy vielä jatkaa lukemista. Täällä väsymys helpottanut paljon mutta pahoinvointi jatkuu, oksentamaan joutuu joka toinen päivä ja luulenpa kokemuksesta että tätä jatkuuu sit ihan loppuun asti et välillä...
  5. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Piiiitkästä aikaa kuulumisia täältäkin! Hyvää kuuluu, keskiviikkona olin ultrassa, masussa kaikki hyvin, vilkas kaveri siellä moikkaili ja saatiin monta hyvää kuvaa. Hän nyt sitten oli isompi joten laskettu aika muuttui 12.9.---> 6.9. Saa päivittää :) Oon täs miettinyt et onkohan se joku...
  6. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Huh huh, ei ois talviloma voinut osuta parempaan paikkaan. Saapahan levätä ja olla tekemättä mitään koko viikon. Mulla taitaa olla menossa tässä väsymyksessä oikein joku multihuipennus. Lapset nyt on kotona myös mutta onneks ovat jo niiin omatoimisia, aamulla neiti huusi alakerrasta et ei oo...
  7. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Ihanaista ystävänpäivää kaikille! Tänään eka kymppi täys, jee! Lapset eskarissa ja päiväkodissa ja mun piti siivota mut mitä, löydän itteni sohvalta nukkumasta kympiltä :O No ehkä nyt on vaan syytä levätä aina kun siihen on mahdollisuus. Lupasin lapset viedä illalla elokuviin...
  8. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Yööök, miten voi olla näin käsittämättömän huono olo tai no okei, mä TIEDÄN et teistä aika moni pystyy käsittämään tän huonon olon ;) Aamusin halaillaan pönttöä ja iltapäivästä asti kärsitään etovasta olosta, ei auta suolaset, ei makeat, ei syöminen, ei paasto. Toivottavast aika auttaa tai...
  9. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Voihan rumasana tätä väsymystä. Just päikkäreiltä heränny ja ei vaan käynnisty :( Mä olen töissä seurakunnassa, teen lastenohjaajan sijaisuuksia määräaikaisena päiväkerhoissa. Perjantaina tippu just taas tunnit kun lapset on vähentyny kerhoista paljon ja vakkareille pitää riittää töitä. No...
  10. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Voih, kun oli ihania uutisia tullut paljon! Mahtavaa! Meitä on jo vaikka kuinka paljon! Esimiehen kanssa juuri eilen keskusteltiin siitä että elämä on Jumalan lahja ja kohdussa meidät on punottu :heart:. Ja kuinka pienestä elämä on kiinni. Tänään onnittelin äitiäni et heille tulee 6...
  11. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Lauantaiehtot! Tänään on ollut herkkä päivä. Tuntuu että kaikki on itkettänyt :( Pelottaa oma jaksaminen kun tää väsymys vaan jatkuu ja jatkuu, turhauttaa. Ekassa raskaudessa ei tarvinnut huolehtia kun omasta jaksamisesta ja töistä, tokassa oli mukana reilu 1v poika joka nukkui 3-4...
  12. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Iltaa jälleen! Paljon uusia tullut mukaan, tervetuloa! Tällä viikolla olen kärsinyt niin tajuttomasta ummetuksesta ja ilmavaivoista et oikeesti meinas taju lähteä. Onneks tänään ollut parempi päivä jo mut nyt saa olla tarkkana syömisten kanssa ettei pääse enää noin pahaksi. Aamulla sit...
  13. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Ihana vapaapäivä! Toinen eskarissa ja toinen kerhossa, mun pitäis siivota mutta... täällä vaan notkun :) Teen 4 päiväistä viikkoa ja nyt sopii kyllä oikein hyvin tää järjestely. Väsymys helpottanut että iltaisin en enää nuku mutta en kyllä jaksa mitään tehdäkään ja sen kyllä huomaa. Koetan...
  14. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Faniela, mulla melkein samanlainen tarina kun sulla, menkat ollu 25.11, testin tein 6.1., ekassa ultrassa 10.1. ei näkynyt kuin sikiöpussi ja nyt eilen varmistuksessa näkyi pikkuinen joka vastasi viikkoja 6+5. Vieläkin haavi auki et mitä, häh, täh? Voimia kaikille, ketkä elävät epävarmuuden...
  15. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Hannis / 32v / 13.9.2013 / Tyks saa päivittää :) nii ja kolmas lapsi
  16. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Ihania uutisia! Siellä se pikkuinen näkyi sykkeineen kaikkineen :heart: Kyllä helpotti ja sit kehitinkin heti seuraavan pelon et nyt kun tiedän että sisässäni kasvaa uusi elämä et mitäpä jos nyt jotain sattuu? Jospa nyt vaan keskittyisi nauttimaan tästä! Viikkoja kasassa tänään siis 6+5...
  17. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Mittasin äsken sit vyötärön ympäryksen eikä oo kun 5cm kasvanut aamun mittauksesta, hurrraaa ja hiphei! Ja nyt illalla olleet niiiin jäätävät ilmavaivat kun päivällä söin ruisleipää ja koko päivän olleet farkut jalassa. Ja lisäys tohon aikasempaan et ekassa ultrassa poistettiin siis se...
  18. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Iltaa! Huomenna koittaa mun tuomion päivä. Ristiriitaisin tuntein sitä odotan. Ekassa ultrassa kävin siis rv 6+4 eikä siellä näkynyt kuin sikiöpussi joka ei vastannut viikkoja. Otettiin myös hcg, joka oli korkeella. Kaksi tuulimunaa kokeneena odotan huomista kauhulla :O! Ajatukset seilaa...
  19. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Ai niin, ja toooosi lyhyttä pinnaa :laugh: mut toivotaan et ens viikolla pääsen tänne tietojani päivittelemään koska kyllä tää kaikki taas sen arvoista olis :heart:
  20. Hannis81

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Täältä löytyy väsymystä, jatkuvaa nälkää, tajutonta palelua ja turvonneet tissit, varsinkin iltaisin. Päivät menee just sillai et pystyy töissä olee mut ku kotiin pääsee niin sit se alkaa...

Yhteistyössä