Hakutulokset

1. S

Mitä tapahtui YHTÄKKIÄ vauvan (3kk) hyville yöunille?

Eli siinähän se tulikin: rakas, ihana, päivisin hyväntuulinen ja nauravainen tyttöni (3kk) on syntymästään asti nukkunut omassa sängyssä. Häntä ei koskaan ole tarvinnut kantaa ympäri huushollia tai keinuttaa uneen. Syötyään yöllä 1-3 krt, tytön on voinut laskea sänkyynsä, missä on jatkanut...
  2. S

Millainen kantoliina paras?

Siinähän se kysymys tulikin =) - eli olen hankkimassa 2 kk:n ikäiselle tytölleni kantoliinaa, jotta omat kädet vähän vapautuisivat :D . Mitä liinaa suosittelette?
  3. S

Deetipat

Onko kukaan vaihtanut Devitolia Deetippoihin? Onko ollut apua vauvan vatsanväänteisiin?
  4. S

Puolukka ja vauvan vatsanväänteet

Voiko minun syömäni puolukka (join litrakaupalla puolukkamehua janooni) aiheuttaa vauvalle vatsanväänteitä. Neiti on 2 viikon ikäinen ja eilen ja tänään on puskenut kakkaa niin tuskaisen näköisenä, että äidin sydän särkyy :'( . Aamulla kun kakka vihdoin oli tullut, siellä oli muutama melkein...
  5. S

Kokemuksia sittereistä (etenkin Fisher Pricen) toivotaan

Hei! Olisin todella kiitollinen kaikista sitterikokemuksista. Pitäis tulevan vauvan isovanhemmille kertoa, millaisen sitterin haluamme, eikä esikoista odottavana itsellä ole minkäänlaista tuntumaa... Selasin netistä vaihtoehtoja ja etenkin Fisher Pricen keinuvat / tärisevät kuulostaa kauhean...
  6. S

***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

Käsittääkseni saa. Mammakaverit ainakin on viime vuosina saanu huikeita veronpalautuksia :whistle: ...
  7. S

Ohoh :o - mielenkiintoinen kommentti. Mulla liikkeitä tuntuu lähes koko ajan ja vatsa oikein höllyy pikkuisen mukana :D ja ainakin edellisellä kerralla oli kaikkea muuta kuin raivotarjonnassa...
  8. S

Huomenta :wave: ! Ihanaa, kun mulle oli niin paljon kommentoitu :D . Pienet asiat tekee onnellisiksi... Nora79: Mä oon sua vuoden vanhempi (joulukuinen :saint: ) enkä ole syntyperäinen Tamperelainen, mutta 10 vuotta täällä asuneena en pitäis ollenkaan mahdottomana, että tuntisimme...
  9. S

Pampelo, Tuitsu ja Mötkylä: Kiva, etten ole istuvan :xmas: -tonttuni kanssa yksin :p . Saisi kyllä jossain vaiheessa heittää kuperkeikan- minä en sektiota halua!!! :o
  10. S

Mä en oo kans tiennyt, et sä oot :o . No, nyt tiedän =) . Pi pa re: Lisäätkö mulle sairaalaksi etusivulle TAYS:n B) . Kiitos! ON: :xmas: -vauveli potkii taas ihan villinä. Siitä taitaa tulla joku urheilija, kun se on niin aktiivinen :D . Ehkä joku tuleva olympiavoittaja :saint: ...
  11. S

Samaa mieltä Kiiuskan ja Mrs Nobodyn kanssa haalarista =) . Nätti ja neutraali väri. Tykkäsin myös siitä raidallisesta haalarista kovasti. Se on varmaan huhtikuussa ihan sopivaa kokoa. Ainakin kesäkuussa syntyneellä kaverin vauvalla on nyt se 2006-pakkauksen sininen haalari par´aikaa käytössä...
  12. S

Moro mammat! Tervetuloa uudet =) ! Suzyco: Käytkö perhevalmennuksessa länsi-Treella vai siellä missä nykyään asut? Saatettais osua samaan ryhmään, kun lasketut ajatkin on niin lähekkäin ;) . Riikkulilla kauhea tilanne :o . Onneksi ei käynyt mitään vakavampaa. Ota nyt saikulla...
  13. S

Huomenta kaikille :wave: ! Eilen olikin hiljainen päivä joulukuisten rintamalla B) . Josko tänään ehtis itsekin olemaan aktiivisempi. Mua alkaa ärsyttämään kaikki sukupuolen arvailijat, kun kaikki on niin 100% varmoja omasta "tiedostaan". Pi pa re kyseli äitiyslomaseuraa. Meidän...
  14. S

Tuitsu :flower: : Tuo oli kyllä tähänastisista ehdottomasi komein masu B) .
  15. S

Noran ultrakuva oli IHANA :heart: Kiva, että Elmerin vauveli on liikekannalla. Ota nyt tosi rauhallisesti, niin kaikki menee varmasti hyvin loppuun asti :hug: . Kuukiitäjällä aika huimat paineet |O . Mäkin jouduin 95:stä (alapaine) tarkkailuun silloin pari viikkoa sitten, mutta...
  16. S

Tracylle paljon onnea poika-arvailujen vahvistumisesta varmuudeksi :flower: ! Muumiäiti: Tervetuloa! Komppaan tivolia litkusta - jääkaappikylmänä meni kyllä janoon ihan kevyesti alas. Pettämisestä: Mun täytyy kyllä itse myöntää olevani sen verran pikkusieluinen, etten ehkä usko, että...
  17. S

Elviirattarelle paljon voimia ja jaksamista :hug: ! Jos jotain positiivista kurjassa tilanteessasi hakee, niin hatun nosto miehellesi rehellisyydestä. Toivottavasti saatte asianne kuntoon :hug: .
  18. S

Huomenta :wave: ! Onneks on viikonloppu =) . Miksi Polka trauma mahan koosta? :o Itse ainakin olisin ennemminkin huolestunut jos ei mahani olisi valtava kumpare :D . Mun mielestä se on niin upea, että kannan ylpeydellä sitä tiukoissa paidoissa :heart: . Vatsa tulee puoli metriä edelläni...
  19. S

Polka: Viime yönä (juuri kun vielä olin yksin kotona :headwall: ) heräsin ekaa kertaa siihen, että vatsa oli ihan kivikova ja vähän kipeäkin. Eikä se mulla edes johtunut wc-hädästä, koska viime yönä poikkeuksellisesti en taas pissahätään herännyt. Kerkesin tietysti maalaileen siinä yön...
  20. S

Kiva, kun Shamandalie tulit poikkeamaan vähän pidemmänkin tarinan muodossa =) . Ei tartte huolestua susta. Yritä nyt jaksaa pakertaa niiden opintojesi parissa. Kyllä se ahkeruus sitten palkitaan :saint: . Katsoin eilen ne elämän ihme-dokkarit, jotka tuli viime joulun aikoihin ja porasin...

Yhteistyössä