Hakutulokset

  1. E

    Kiire! Sisarusrattaista tarvitsee saada mielipiteitä & tietoa!

    Eri ikäisille tarvitsee olla erikseen laskettavat selkänojat. Kunnon renkaat on toinen ja rattaiden työnnettävyys (sitä pitänee testailla varmaan itse, että saa tuntumaa). Oma kokemukseni on, että tuplat on aina isot ja raskaat kaikesta huolimatta. Kapeita on vaikea löytää, vissiinkin Oran...
  2. E

    Kokemuksia loskareista

    Olen tuossa mietieskellyt Columbian loskareita ja olisin nyt kysellyt vähän muiltakin kokemuksia noista kengistä. Eli pysyvät jalat kuivana varmasti ja miten toimivat pakkasella? Eli pärjääkö vielä 10 asteen pakkasella villasukan kanssa vai tartteeko olla erikseen kuomat tms. oikeasti...
  3. E

    Millä paikata ReimaTeciä?

    Noi nylon tms. tarrapaikat ovat hyviä eli pitävät vettä ja ei tee lisää reikiä kankaaseen. Joissakin vaan pesuohje on max 30 astetta, joten 40 asteen pesuissa tuppaavat irtoamaan ainakin osittain. Eli kannattaa etsiä 40 asteen pesua kestävää tai sitten pestä 30 asteessa. Yksi vaihtoehto on...
  4. E

    Mitä voi pyytää Reimatec-välikausitakista ja housuita?

    Kurkipa tuonne huuto.netiin, siellä näkyy hintoja... Itse olen jostain lukenut että oikeasti hyväkuntoisesta eli jopa uudenveroisesta, mutta käytetystä voi pyytää puolet ostohinnasta, mutta ei enempää. Jos käytönjälki jo näkyy, niin sitten selvästi vähemmän. Uudesta ja käyttämättömästä voi...
  5. E

    Lämpimät talvikengät?

    Meillä vilukissoilla on ollut käytössä pakkaskeleillä Kuomia, Kavatin kenkiä ja Tepsuja. Tepsuja oli aikaisemmin aidolla lampaankelsiturkiksella vuorattuna ja ne olivat todella lämpimät. :-) Kavat on reilu joka suuntaan, mutta meillä näitä käytettiin aina kunnon villasukan kanssa, jolloin se...
  6. E

    Muumisadeasun koosta

    Eli taidan minäkin jättää väliin muumit. Hintaero ei ole niin suuri, että kannattais... tulee kuitenkin käyttöön kahdelle lapselle eli pitäisi kestää käytössä. Joten taidan pitäisi Rukan kuravaatteissa, onhan niissäkin välillä nättejä värejä. :-)
  7. E

    Muumisadeasun koosta

    Eli ostaisin tyttärelle muumisadeasun, mutta kun koot menee 90, 100, 110 ja meillä on ollut tähän asti Rukan asuja, joissa koot menee 6cm välein. Onko kellään käsitystä, että onko muumi-sadeasujen mitoitus reilu vain nafti ja vastaako esim. koko 100cm Rukan 98cm vai paremmin 104cm?
  8. E

    Mitä mieltä yksilapsisuudesta?

    Meillä esikoinen oli pitkään ainoa lapsi. Paha koliikki, univaikeudet, korvatulehduskierre... vasta pojan ollessa 3v, alkoi siintää ajatus siitä, toinenkin lapsi olisi ihana. Tai että olisi voimia kohdata 2-3 vuoden krooninen unipula. No ikäero venähti lopulta reiluun 5 vuoteen, kun lapset eivät...

Yhteistyössä