Hakutulokset

  1. H

    Oikeus omaan elämään

    Täällä on ollut paljon puheita mustasukkaisuudesta ja siitä, mitä parisuhteessa saa tehdä ja ei saa tehdä. Onko jotain unohdettu? Eikö meillä jokaisella ole oikeus omaan elämään ja tekemään omat päätöksemme? Siis tuleeko meidän päättää kaikki myös puolison elämästä? Minä ainakin uskon VAPAASEEN...
  2. H

    Fantasioiko mies naapurin naisista?

    Sain puolivahingossa tietää, että mieheni on fantasioissaan naiskennellut naapurin naista monet kerrat. Olen ihan hölmistynyt. Siis tarvisin lisää tietoa muiltakin miesten fantasioista... Mistä miehenne fantasioi? Tiedättekö edes? Ja miehet, mistä te fantasioitte, oikeast5i? Onko ihan...
  3. H

    Onko kukaan käynyt pariterapiassa?

    Toivoisin kokemuksia pariterapiasta. Oletteko käyneet ajoissa, sopivaan aikaan vai liian myöhään? Millainen terapeutti teillä on ollut? Mies/nainen/montako Onko terapiasta ollut apua? Keskusteletteko terapiassa esille tulleista jutuista myös kotona?
  4. H

    Testi inssin jälkeen

    Heipä hei, Kuinka pitkään pregnylistä on haittaa raskautestin tekemisessä? Voiko saada helposti väärän plussan? Oletteko testanneet tasan 2 vkon päästä inssistä vai vasta viimeisenä mahdollisena menkkojen alkamispäivänä? Jos saa plussan 2 vkon päästä inssistä, kuinka suurella...
  5. H

    Nuoria äitejä

    Heips! Olen 20-vuotias 2kk-ikäisen tyttölapsen äiti ja etsiskelisin muista nuorista äideistä mailikamuja. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ihan vertaisensa kanssa kun kaveripiirissäni kellään ei ole lapsia.

Yhteistyössä