Hakutulokset

  1. M

    Milloin uuteen suhteeseen?

    Ero on tullut tässä keväällä ja koko alkuvuosi on ollut tosi raskas. Nyt on alkanut vähän helpottamaan, vaikka takapakkia tulee aina välillä. Lievä masennus todettiin keväällä ja ammattiauttajalla olen siitä lähtien käynyt juttelemassa. Exä alkoi pian eromme jälkeen seurustelemaan työkaverinsa...
  2. M

    Ystäviä Kangasalta, Tampereelta...?

    Moi vaan, olen tuore yh-äippä Kangasalta ja kaipailen uusia ystäviä. Mahtavaa olisi jos löytyisi menokaveria vapaaviikonlopuilleni sekä seuraa arkipäiviin lasten kanssa. Ero tuli äskettäin ja olo on välillä yksinäinen... :'( Olemme juuri muuttaneet lasten kanssa uudelle alueelle ja täältä ei...
  3. M

    Umpikujassa täälläkin...

    Meillä menee miehen kanssa huonosti. Olemme olleet yhdessä kohta 10v ja meillä on kolme lasta. Minä olen 31v ja mies kohta 29. Joulun jälkeen aloimme vihdoin puhumaan suhdettamme pitkään vaivanneista asioista ja tämä juttu on paisunut jotenkin niin paljon että masentaa tosi pahasti ja tunnemme...
  4. M

    Mitä mieltä nimistä?

    Täällä ei näy olevan erikseen vauvannimille mitään osiota joten tässä sitten kyselen kun pikkunen ei ole vielä syntynyt mutta nimivaihtoehtoja jo mietiskelen... "Pikkukolmonen" on siis tulossa (menossa rv 31+4). Tiedossa ei ole masupotkiskelijan sukupuolta joten molemmille sukupuolille on 2...

Yhteistyössä