Hakutulokset

  1. miranda74

    nenäluun näkyminen nt-ultrassa

    hitto!!!Täytyy mennä kyllä vielä ylimääräiseen ultraan,,kätilö sanoi, että siellä se nenä hienosti näkyy, mutta luusta ei mitään..
  2. miranda74

    nenäluun näkyminen nt-ultrassa

    hmm,taisin nimenomaan kysyä, että näkyykö nenäluuta, johon siis kätilö vastaili ympäripyöreästi.
  3. miranda74

    Nyt kyllä häiritsee... onko muille annettu tarkat viikot alkuraskauden ultrassa??!!

    mullakin kahdessa raskaudessa mitat ja tarkat viikot.
  4. miranda74

    nenäluun näkyminen nt-ultrassa

    Olin ultrassa rv 11+4 ja niskaturvotusta oli 0,7mm.Kun kysyin nenäluun näkymisestä, kätilö sanoi, että on vaikea mitata näillä viikoilla eivätkä mittaa sitä automaattisesti.Näin naikkarilla.Olen kuitenkin ymmärtänyt, että monille on sanottu nenäluun pituus..Sehän pienentää huomattavasti...
  5. miranda74

    montako tuntia päivässä olette palstalla

    Mulla ei ole mahiksia töissä surffailuun :'( ..En kyllä varmaan saisi mitään aikaiseksi, jos olisi.. Puolisen tuntia saattaa täällä vierähtää sitten illalla.
  6. miranda74

    milloin kuulitte sydänäänet kotidopplerilla?

    itse vähän googlasin dopplerketjuja ja huomasin, että olin laittanut esikoisesta ketjun, jossa ei kuuluneet vielä 11+4 eli nyt yritän olla panikoimatta ja ultrakin on jo torstaina.
  7. miranda74

    milloin kuulitte sydänäänet kotidopplerilla?

    eteisistukka voisi vaikeuttaa kuuluvuutta..Pahus, kun en kysynyt varhaisultrassa, missä istukka sijaitsee.Esikoisesta en muista enää, milloin kuulin sydänäänet dopplerilla..Joku gyne on maininnut, että mulla kohtu taaksepäin kallellaan..Kaipa sekin vois vaikuttaa.
  8. miranda74

    milloin kuulitte sydänäänet kotidopplerilla?

    Paniikki iskee..Viikkoja 10+6 tai 11 enkä saa masuasukin sydänääniä kuulumaan kotidopplerilla, vaikka olen hoikka..Milloin olette kuullet sydänäänet?Mulla on angel sounds doppler ja valmistajan mukaan keskimäärin kuuluu viikolta 12. Olen kyllä kuulevinani istukan äänet.Toivottavasti meinaa...
  9. miranda74

    G: Kuinka usein kävelet/lenkkeilet?

    n. kerran viikossa puolen tunnin lenkki.
  10. miranda74

    Pororo, minkä ikäisille?

    ei ole pelottava..Olen itsekin katsonut pororoa..Lähinnä hauska =)
  11. miranda74

    G: Onko vappukrapula?

    ei, mutta jatkuva krapulaolo ollut jo viikkokausia, sillä olen rv 11.
  12. miranda74

    Pororo, minkä ikäisille?

    Meidän poika on ihan pororofani ja ikää on 2v 7kk.
  13. miranda74

    Pororo, minkä ikäisille?

    Meidän poika on ihan pororofani ja ikää on 2v 7kk.
  14. miranda74

    venyvä valkkari raskausaikana

    Meidän neuvolassa ei uudelleensynnyttäjiä helpolla oteta tarkastukseen..Mulla seuraava neuvola vasta rv 16..Pitänee varmaan liiotella ja sanoa, että kutisee...
  15. miranda74

    venyvä valkkari raskausaikana

    Onko normaalia, että pyyhittäessä tulee venyvää ja aika liisterimäistä hajutonta vuotoa..Oisko tulehdus kyseessä?Ei viitsis taas mennä yksityiselle ultraan ja olen siis rv 10.
  16. miranda74

    Ovistestistä jälleen...

    Kannattaa ostaa clearblue ovistesti..Näyttänyt mulla kaksi kertaa selkeän oviksen ja myöskin raskautunut.One step näytti ainoastaan haamua.
  17. miranda74

    raskausoireita vain iltaisin

    Onko kellään muulla niin, että aamulla ja päivällä ei tunnu yhtään raskaana olevalta, mutta illalla totuus paljastuu..?Itsellä on menossa rv 10 ja joka ilta rinnat arat ja kuvottava olo, josta ei pääse eroon millään.Mahakin on turvonnut ihan palloksi.Aamuisin maha on vielä suht liteä.Rinnat...
  18. miranda74

    onko veriseula pakollinen Helsingissä?

    kiitos...eiköhän naikkarilla sama meininki.
  19. miranda74

    onko veriseula pakollinen Helsingissä?

    En haluaisi saada riskiluvuksi vaikkapa 1/250 ja miettiä pääni puhki haluanko altistaa itsen lapsivesipunktiolle, jossa keskenmenoriski.Veriseulasta tulee paljon vääriä hälytyksiä ja saa stressata viikko kaupalla.
  20. miranda74

    onko veriseula pakollinen Helsingissä?

    niinpä..siis vastauksista saa sen käsityksen, että olet pakotettu menemään veriseulaan tai niskaturvotusta ei mitata...eli se siitä vapaaehtoisuudesta.

Yhteistyössä