Hakutulokset

  1. E

    Taaperon yöhuutelut

    Ihanan tuttua! =) Me ratkaisimme ongelman antamalla huutaa. Eli ekana yönä kun tahtoi pois omasta sängystä niin annoin huutaa. Toki tarkistin, ettei pojalla hätää. Tutti oli suussa ja unilelu kädessä. Kunhan vaan kaipasi seuraa. Jaksoi huutaa 6min jonka jälkeen meni istumaan ja siitä sitten...
  2. E

    kummilapsen valokuva

    Itse annoimme isovanhemmille, isoisovanhemmille ja kummeille kuvan poitsusta. Kummit ilman muuta saavat kuvan ilmaiseksi. Kyllähän hekin muistavat poikaa ja soittelevat ja kyselevät kuulumisia milloin näkemisen välilä pidempi aika. Ehkä olemme sitten saaneet pojalle loistokummit. Itse olen aina...
  3. E

    Löysä kakka

    Olisko jollain vastaavaa kokemusta? Eli poikamme 9kk kakkaa noin 5-6:kin kertaa päivässä. Ei paljoa kerrallaan, mutta usein. Kakka on myös suht löysähköa. Voivatko d-tipat vaikuttaa asiaan? Vaihdoimme deetippihin kun ennen käytimme d-vitolia. Tätä on nyt jatkunut kuukauden verran eli suht saman...
  4. E

    Maitolakko

    Onko jollain vastaavaa tilannetta ollut? Eli poikamme 9kk ei suostu juomaan ollenkaan maitoa. Lopetti n. 8kk. Neuvolassa terveydenhoitaja sanoi, että ujuta vaan ruuan joukossa. Ei paljoa lohduttanut. Vellin poika aamulla suostuu ottamaan. Lopetimme jo vellin kun siirryttiin puuroon, mutta...
  5. E

    Muidenkin vauvat hengästyneitä koko ajan?

    Meillä poika (myt 9kk)on aina ollut kova hengästymään. Tosin tämäkin veijari on oikea touhutoope. Jatkuvasti liikkeellä ja sylissä hypitään ja pompitaan. Ei ole isoja nielurisoja ytai kitarisoja. Juuri tarkastettiin. Johtuu kuulemma vaan kovasta touhuamisesta. Kysyin juuri viimeviikolla...
  6. E

    1973 pino tähän!

    Täällä myös B)
  7. E

    korvikkeista??

    Meillä käytetään Semperin Baby Sempiä. Tutteli tuli kaaressa ulos. Myös Nan käy. Lisäksi kannattaa antaa Cuplatonta. Meillä ainankin vähensi ilmavaivoja ja röyhytkin tulevat kunnolla.

Yhteistyössä