Hakutulokset

  1. V

    TÄMÄ oli kamalaa!!!!

    Meinaan työhakemuksen täyttäminen!!! :o :o Olen 10 vuotta ollut lasten kanssa kotona,joten toi työhakemus oli kauheeta hepreaa :whistle: :whistle: No,kai se siitä eteenpäin menee :xmas:
  2. V

    Minä kp:nä inssi tehdään

    Eli jos ovuloi kp 14 ja se sattuu olemaan viikonloppuna esim sunnuntaina, niin tehdäänkö inssi kp 15 vielä? Vähän vaikea selittää mut siis tehdäänkö inssi aina sinä päivänä kun ovulaatio tapahtuu? Vai jääkö sit inssi tekemättä siinä kierrossa? Mietin vaan kun olis eka inssi suunnitteilla ja...
  3. V

    Voisko tämä olla maitoallergiaa?

    Mulla on 1,1 v. tyttö, jolla on ollut viimeiset kolme kuukautta vatsa koko ajan löysällä, eli niin pitkään kuin on lehmänmaitoa maisteltu. Tämä siitä huolimatta, että aloitimme tosi varovasti ja hapanmaitotuotteilla. Nykyään maitoa menee muodossa tai toisessa se puolisen litraa päivässä, ja aina...
  4. V

    karvanlähtö

    Mikähän ihme ja kumma on sekarotuisella koirallani, kun se on jatkuvasti karvanajolla. Koiralla on nyt ikää noin kaksi vuotta ja tätä karvanlähtöä on tapahtunut enenevissä määrin tasaisesti noin vuoden. Koirasta lähtee sekä pohjavilla, että myös karkeampi karva. Eli kun ohi kävelee on vaatteet...
  5. V

    lapsi lyö?

    neljä-vuotias poikani lyö todella helposti, ei osaa muuten kai purkaa negatiivisia tunteita? muita keinoja olen yrittänyt opettaa jatkuvasti. Lasta ei ole lyöty, eikä ole lyömistä nähnyt ( paitsi valitettavasti joskus televisiosta)

Yhteistyössä