Hakutulokset

  1. lyydia76

    Tammikuun Vauvat 2012

    Imuotteesta: mä tajusin eilen vasta, että meillä on väärä imuote, kun lueskelin imetystukilistan sivuja. Oon ihmetelly, miksi mulla edelleen kuukauden jälkeen tekee imetys kipeetä ja siksi rupesin lukemaan noita sivuja. Onneksi siellä oli hyvät ohjeet miten otetta voi korjata. Luulin osaavani...
  2. lyydia76

    Tammikuun Vauvat 2012

    Jospa minäkin saisin reipastuttua ja kirjoitettua muutaman rivin, nyt kun olen kahlannu koko pinon läpi. Kaks vanhinta on kuumeessa ja kattoo elokuvaa ja vauva nukkuu. Meillä potsulle tuli eilen 4 viikkoa ikää ja tosi hyvin on mennyt. Tyytyväinen vauva kunhan mahan pitää täytenä :) Öisin...
  3. lyydia76

    Tammikuun Vauvat 2012

    Löllömahasta kommentoin nopeesti: mä tilasin tälläisen: https://www.mamidea.com/webshop/carriwell-seamless-organic-cotton-belly-binder-p-568.html Tuntuu ainakin hyvältä päällä ja vähän sentään näyttää ulospäin "tiukemmalta". Eli voin suositella.
  4. lyydia76

    Tammikuun Vauvat 2012

    Moikka! Kiitokset jälleen kerran MLM pinosta. Tuntuu uskomattomalta kirjoitella tänne vauvapuolelle ja että kaikki se raskausaika vaivoineen on ohi! Nyt olis sitte 15kg pudotettavana... huoh... :p jos edes joku "normi" vaatteista mahtuis päälle, ettei tarttis enää kulkea näissä...
  5. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Meille syntyi pikku pakkaspoika 15.1, 3320g, 48,5cm rv 40+0. Vedet meni yöllä viideltä ja poika oli maailmassa 19.27. Synnytys oli rankka, mutta siitä lisää myöhemmin.
  6. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    40+0 POKS ja viikkojen poksumisen kunniaksi saunan jälkeen bongattu vähän veristä vuotoa! Ny äkkiä unta kuulaan ennenkuin alkaa supistaan :)
  7. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Järkkyä käytöstä lääkäriltä Emakon kohdalla. Siinä ollaan taas NIIN väärällä alalla. Hienoa että Anskutinin vauvalla kaikki kunnossa laiskuudesta huolimatta. Maka, mulla ainakin synnytys käynnistyi saman vuorokauden aikana kun limatulppa tuli. Toivottavasti sulla rupee pian tapahtuun...
  8. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Hui, täällähän alkaa tapahtua =)! Onnea matkaan Inkalillalle, maijulille ja felicialle. Tulkaahan pian kertomaan kuulumisia ja niitä synnytyskertomuksia :) Maka, täällä ainakin hormonit rullaa oikein kunnolla: tän päiväinen neuvolakäynti alkoi kunnon itkun tirautuksella. Taitaa kyllä mennä...
  9. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    :heart:Onnea Carcas:heart:
  10. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä kans yksi yökyöpeli. Neljä yötä nukkumatta tai sitten nukkunut äärettömän huonosti. Jos omasta puolesta sais nukuttua, niin nyt meidän neljä vee on kipeä ja yskii ja itkee ja herätää tunnin välein. Lapset (6v ja 4v) ovat olleet 3 vk lomalla ja tällä viikolla olis alkanu normi arki...
  11. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä on oltu hereillä kello kolmesta asti... Huoh. Ei supistele mut uni ei vaan tuu. Tyttökin on kipee ja sen kanssa pitäis jaksaa tää päivä
  12. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Jemina tervetuloa :wave:! Mukaan mahtuu! Itsellekin kävi esikoisen kanssa niin että loppukuusta oli LA ja syntyi rv42 joten yksin joutui palstailemaan. Tuntui ettei omat fiilikset enää kiinnostaneet ketään, kun kaikilla muilla oli jo nyytit kainalossa. Mut jopa lähetetiin sairaalasta vielä...
  13. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä kans viimeisen reilun viikon suunnilleen joka toinen yö menee huonosti ja joka toinen yö hyvin. Välillä kipeitä suppailuja vartin välein parin tunnin ajan, toisina öinä menkkamaista jomotusta selässä ja vatsalla. Sit taas saattaa menä parikin yötä putkeen ihan hyvin ilman oireita...
  14. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Iiiihania kuvia jjuulin blogissa :heart: Onnea Olgulille pikku prinssistä! :flower: Tai ei nyt ihan niin pienestä kun painoakin oli melkein neljä kiloa :) Täällä TATTI ottassa... just eilen olin niin hyvällä tuulella ja hyvävointinen. Tänään aamusta asti päätä, selkää ja häpyluuta särkenyt...
  15. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Inkalillalle rutkasti voimia hankalaan tilanteeseen. Toivottavasti asiasi järjestyvät parhain päin :hug: Täällä on kans parina yönä supistellut kipeästi parin tunnin ajan, mutta sitten se on aina loppunut. Meillä menee miehellä minimissään puolitoista tuntia työmatkaan ja meiltä...
  16. lyydia76

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Jee, meidän kuu. Musta ainakin tuntui ettei tammikuu tuu ikinä! no oonki ollu saikulla jo kolme kuukautta joten on tässä ehtinyt jo pitkästyä :) Meillä kans esikoinen 6-vee tooosiii hankala. Meillä on menny koko joululoma ihan tappeluksi. Koko ajan kaikki on huonosti ja kiusaa tahallaan...
  17. lyydia76

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Paljon onnea pienestä pojasta Nijan :heart: :heart: :heart: Joo Carcas, supistellut on kovasti lokakuun alusta lähtien. Mutta eipä ne sen suurempia ole saaneet aikaan kohdunsuulla. Mulle on iskenyt parin päivän aikana entistä pahempi turvotus. Jalat on ollu jo monta kuukautta turvonneet ja...
  18. lyydia76

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Ootte ihania, vedet silmissä täällä nauran :D en vahingoniloa, vaan sitä että onneksi jotain muutakin vituttaa jouluna kaikki tää hässäkkä kahden alle kouluikäisen kanssa... huoh :) Onneksi mun anoppi on sentään 800km päässä, niin ei tartte sen tupperwaroista välittää. Yhen joulun olen siellä...
  19. lyydia76

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Voi söpöä tonttusta, onko mitään ton ihanampaa... :heart: :heart: :heart: Rauhaisaa Joulua kaikille möhömahoille ja jo tonttunsa saaneille!
  20. lyydia76

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    :heart: :heart: :heart: Onnea MLM pienestä pojasta :heart: :heart: :heart: Olispa oma nyyttikin jo kainalossa, huoh. Alan olla niin kyllästynyt tähän olotilaan. En edes pysty ajattelemaan, että mahdollisesti vielä VIISI viikkoo edessä. Ihanaa kuulla puzzlen kuulumisia! Upeeta että...

Yhteistyössä