Hakutulokset

1. T

Keräilykampanjoita, mitä menossa?

Kun osataa S-ryhmän kaupoista kaksi Elvital -tuotetta, saa ripsarin.
  2. T

EI voi olla totta.... :'(

:hug: Peukut ylhäällä täälläkin!
  3. T

Lapsettoman 'lapsellinen' läheinen

Meillä on ystäväpariskunta, joka on käynyt lapsettomuushoidoissa noin kolmen vuoden ajan. Ongelma on se, että koskaan ei voi tietää,milloin asiasta ei saa sanoa puolta sanaakaan ja milloin asiasta pitäisi olla ehdottoman kiinnostunut!!! Ymmärrän kyllä, että asia on herkkä ja varmasti hoidot ja...
  4. T

huomenna ekaan hoitoon !

Onnea matkaan :hug:
  5. T

ajokortittomat ovat minusta outoja, antavat yksinkertaisen k

Ajokortti ei ole mikään halpa hankinta joten monelta se on voinut jäädä hankkimatta taloudellisista syistä. Eikä ajokortti tee ihmisestä millään lailla fiksumpaa. Itse ajoin aikoinaan kuorma-autokortin ja kyllä siihen aika lahjakkaasti hupeni sen kesän tienetit. Tosin on sillä kortilla ollut...
  6. T

Minkälainen auto teillä on ja montako perheessä?

Meitä 2aikuista ja 2 lasta.Mulla Ford Focus farkku ja miehellä joku Volvon malli, farkku sekin. Molemmilla on työsuhdeautot.
  7. T

iltarukouksesta

\ Meilla on tästä sukeutunut versio: Päivän touhut taakse jää, minua jo väsyttää. Peiton alle mennä saan, minä menen nukkumaan. Hyvää yötä Jumala, siunaa meitä kaikkia. Auta että hyviä, tulee tänne unia. Lapset ovat muokanneet viimeisen lauseen ja se on jäänyt osaksi iltarurtiinia...
  8. T

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

Terve! Mun lapseni ovat: Tuike Tea Helena (7v) Tim Heikki Joakim (5v) Topias Paavo Patrik (3,5 v) nimet Helena, heikki ja Paavo ovat isovanhempien nimiä. Jos saisin lapsia virelä, niin mukavia etunimiä olisivat tytölle Talvi tai Tuulevi. Pojasta saattaisin tehdän Torstin... :)

Yhteistyössä