Hakutulokset

1. M

alapäästä..

Tää on nyt vähän noloa :ashamed: mutta haluaisin tietää onko muille tullut tällaista.. Kun synnytyksen jälkeen on alkanut alapäähän tulla finnejä, isoihin että pieniin häpyhuuliin. Ovat tosi inhottavia. Niin että oonko voinu saada sielt synnäreiltä jonku pöpön vai liittyyks tää nyt johonki...
  2. M

mitä et seksissä koskaan tekis

sekaantuis lapsiin, eläimiin, sairaisiin/vammaisiin, sukulaisiin, vanhuksiin (tällä iällä)... muuten olen aika kokeilunhaluinen nainen.
  3. M

maksaläiskät kasvoissa

\ Miten se siis toimii iholla??
  4. M

maksaläiskät kasvoissa

\ täytyypä pistää harkintaan, vaikkei se rupinen iho kauheesti kiinnosta... :/
  5. M

maksaläiskät kasvoissa

\ minä sain juhannuksen pyhinä aikalaillakin aurinkoa kasvoihin, kun telmittiin lasten kanssa ulkona. kyllähän nuo läiskät selkeästi häipyvät sen rusketuksen joukkoon... eli näkyvät vähemmän. silti rasittava riesa, kun millään peitevoiteellakaan ei saa piiloon (enkä edes tykkää käyttää...
  6. M

maksaläiskät kasvoissa

hei, minulla on tässä viimeisen vuoden aikana alkanut ilmestyä rumia maksaläiskiä otsaan. en ole mikään suuri auringonpalvoja kuitenkaan. mikähän noita läiskiä aiheuttaa ja onko niistä mahdollista päästä eroon. mulla on aina ollut hyvä iho, mutta kolmannen lapsen jälkeen juuri otsa on herkästi...
  7. M

Varpaiden kynsien leikkuu

Hei!! Lorut on kiva keino tehä kynsien leikkuusta helpompaa ja hauskempaa. "peukalopotti, suomensotti, oltermanni, kultaralli, pikkurilli..." :) Varpaankynnet on aina haastavampaa, ja siksi iskä leikkaa omiaan vieressä samaan aikaan, sujuu helpommin!
  8. M

Itseruskettavat ja imetys

Onko tietoa itseruskettavien voiteiden vaikutuksesta rintamaitoon ja tohtiikohan voidetta käyttää suoraan rinnoille?

Yhteistyössä