Hakutulokset

  1. H

    Kauanko sairaalassa raskausmyrkytyksestä?

    Pakko se kai vaan on riski ottaa, jos sitä toista haluaa. Mulla oli myös hepatoosi ton myrkytyksen kanssa, toivottavasti eivät ainakaan molemmat uusi.
  2. H

    Kauanko sairaalassa raskausmyrkytyksestä?

    Kuinka kauan te, joilla on ollu raskausmyrkytys, ootte joutunu makaan osastolla ennen synnytystä? Mulla oli ekassa raskaudessa ja makasin viikon. Nyt tekis mieli toista, mutta pelottaa, että tauti uusii ja joudun taas osastolle. Tuntuu karmeelta, kun esikoinen on kotona.
  3. H

    hepatoosista onko jollain

    Jouduin esikoista odottaessa osastolle raskausmyrkytyksen vuoksi, verenpaineet korkealla ja valkuaista oli satunnaisesti. Verikokeista paljastui kuitenkin, että maksa-arvot oli koholla ja lopulta niistä taisi tullakin suurin ongelma, jonka vuoksi synnytys käynnistettiin. Mulle ei koko aikana...
  4. H

    jälkisupistuksista

    Mulla oli myös ja kans tosi kipeitä. Tyypillistä oli, että niitä tuli aina silloin kun imetin ja sen verran tuntu, että sai hikikarpalot otsalle.
  5. H

    mailikavereita vm. -05 Äideistä (LPR)

    Heippa kaikille! Olen 8 kk vanhan suloisen tytön äiti Lappeenrannasta. Päivät tuntuvat välillä pitkästyttäviltä ja olo on usein yksinäinen. Olisi mukava saada juttuseuraa kanssatovereista!!! Laita mailia tulemaan osoitteeseen: hende @ koti.luukku.com =)
  6. H

    mailikavereita vm. -05 Äideistä

    Heippa kaikille! Olen 8 kk vanhan suoloisen tytön äiti Lappeenrannasta. Päivät tuntuvat välillä pitkästyttäviltä ja olo on usein yksinäinen. Olisi mukava saada juttuseuraa kanssatovereista!!! Laita mailia tulemaan osoitteeseen: hende@koti.luukku.com =)

Yhteistyössä