Hakutulokset

  1. M

    Tarhan kevätjuhlat, mitä 'lahjaksi'?

    Siis tuossahan tuo tuli.. Lapsella on huomenna tarhan kevätjuhlat ja tuli mieleen, että tapana kai on viedä hoitajille jotain? En vaan oikein ymmärrä, kun lapsi ei ole jäämässä hoidosta lomalle tms. Olenko moukka jos vien jotain vasta ennen lomia vai täytyykö muistaa nimenomaan tuona kevätjuhla...
  2. M

    OMPELIJAT????

    Mun pitäisi kaventaa farkkuja, mutta olen niin uuno näissä ompeluhommissa. Joten kertokaapa saako kaventamalla farkuista siistejä? Mistä saumasta kavennan? Sisä- vai ulkosaumasta? Muita vinkkejä? Kiitti jo etukäteen? =)
  3. M

    kannelmäessä ja myyrmäessä asuvia vauvaa odottavia

    heippa! etsin aitoa ystävää joka ei etsi ystävää vaatteiden ja ulkonäön mukaan ja olisi todella mukavaa jos asut kannelmäessä tai myyrmäessä.minusta saisit seuraa leffaan,ostoksille,kirppikselle,lenkille ja kahville ihan mitä yhdessä keksitään. onko täällä ketään kannelmäessä tai myyrmäessä...
  4. M

    lenkkiseuraa kannelmäestä ja myyrmäestä

    heippa! odotan vauvaa ja etsin aitoa ystävää itselleni joka ei ulkonäön ja pukeutumisen perusteella valitse ystävää.etsin lenkkiseuraa itselleni ja myöskin leffaseuraa ja kirppiksille ja ostoksille seuraa myöskin.itse asun kannelmäessä,niin olisi mukava saada lenkkiseuraa täältä lähistöltä joka...
  5. M

    onko kenelläkään myoomia kohdussa ja odottaa vauvaa

    heippa! onko täällä ketään muuta jolla on myoomia kohdussa ja odottaa vauvaa,jos niin miten raskaus on sujunut,olisi mukava vaihtaa ajatuksia toisten kanssa joilla on myoomia kohdussa ja vauva tulossa.
  6. M

    onko teitä muita raskaana olevia migreenikkoja

    heippa! onko täällä muita raskaana olevia migreenikkoja,olisi mukava vaihdella kuulumisia toisten raskaana olevien migreenikkojen kanssa?miten teillä on migreenin suhteen mennyt raskausaika? itselläni on ollut todella kovaa migreeniä ja olen ollut sairaalassakin migreenin takia monta kertaa...
  7. M

    yli 30-vuotiaita vauvaa odottavia tai jo vauvan saaneita

    heippa kaikki te yli 30-vuotiaat vauvaa odottavat tai jo vauvan saaneet jotka asutte vantaalla rekola,koivukylä,havukoski alueella tai hesan kannelmäessä,myöskin muualta päin pääkaupunkiseutua olevat ottakaa myös yhteyttä.olisi mukava saada teistä seuraa.minulla kun ei ystäviä ole,kun muutama ja...
  8. M

    yli 30-vuotiaita vauvaa odottavia ystäviä

    heippa teille kaikille yli 30-vuotiaat vauvaa odottavat tai jo vauvan saaneet.etsin ystävää pääkaupunkiseudulla vantaalla rekola,koivukylä,havukoski ja hesassa kannelmäessä asuvista yli 30-vuotiaista vauvaa odottavista tai jo vauvan saaneista.toki muuallakin asuvat voivat laittaa meiliä...
  9. M

    Ystävä ja kummi

    Heippa! Minulla on vauva tulossa ja ei ole kummia lapselle kuin yksi tiedossa, toista jota olin ajatellut niin hänellä on jo 10 kummilasta ja loput ystäväni ja lapsen isän suku ei kuulu kirkkoon. Etsin nyt sinua ystäväksi joka haluaisit auttaa minua ja tulla kummiksi vauvalleni, muuten...
  10. M

    Ystäviä pääkaupunkiseudulta

    Heippa kaikki te pääkaupunkiseudulla asuvat yli 30-vuotiaat vauvaa odottavat. Laittakaa meiliä minulle osoitteeseen marjutmastosalo@luukku.com
  11. M

    korvatulehdus

    Miten korvatulehdusta voi ehkäistä? Meillä on ollut parin kuukauden sisään kaksi tulehdusta, molemmilla kerroilla kuitenkin eri korva. Tuli vaan mieleen näin tyhmänä ensikertalaisena että oisko niitä voinu jotenki ehkäistä etukäteen..
  12. M

    Childwheels Double -rattaat?

    Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuplarattaasta? Vai olisiko joku parempi vaihtoehto?
  13. M

    tissit tyhjiksi

    kuinka kauon rinnoissa on vielä maitoa imetyksen loppumisen jälkeen toisin sanoen koska ne on ihan tyhjät?
  14. M

    Oletko mustis miehesi ex:tä?

    Niin kyselenpä vaan tällä palstalla että oletteko mustasukkaisia miehenne entisistä puolisoista?Tapaavatko he ja aiheuttaako sinussa ärsyyntymistä?ajatteletko koskaan että voisivatkohan he palata vielä yhteen???

Yhteistyössä