Hakutulokset

  1. F

    Poikaa pistettiin tänään sitten "vaan" 9x..Epäonnistunut kanyylin laitto.

    Niin, että tarkoituksena oli tehdä nefrografia (munuaiskuvaus) ja kanyyli piti asentaa isotoopisen aineen laittoa varten. Emlat oli toisessa kädessä kämmenselässä ja kyynertaipeessa. No, kuinkas sitten kävikään? Eka lääkäri pisti 2x kämmenselkään ja vaihtoi lopuksi emlattomaan käteen. Kutsui...
  2. F

    2006 heinähippuset? Onko ketään enää maisemissa?

    Ihan mielenkiinnolla kyselen, kun ei ole aikoihin tuttuja nimimerkkejä näkynyt. Olisi kiva kuulla kuulumisia :attn:
  3. F

    Onko kenenkään vauvalla ollut munuaisissa ongelmia sikiöaikana tai jälkeenpäin?

    Itse eilen kuulin, että vauvalla toinen munuainen suurentunut. Ilmeisesti toimintaa on siinä kyllä ja lapsivettä on reilusti, että vauva selkeästi pystyy pissaamaan eikä lääkäri tukoksia löytänytkään. Toinen munuainen näillä näkymin ok. Paremmin tiedetään, kun vauva on syntynyt, sitten...
  4. F

    Auto korjaamolla jo viidettä viikkoa!!

    Voihan |O Ja muka pikahuolto..Oikein varsinainen sellainen. Autosta hajos siis moottori, tai ensin sitä ei tiedett, luultiin että vain nokkaremmi poikki. Tuossa meni 2 viikkoa, kun saivat kasaan (kannen oikomista ym) ja sitten huomasivat , että lohko halki (siis moottorin alaosa). Sitten...
  5. F

    Lasten maitohampaiden paikkauksesta tietävät!

    Paikataankohan vielä tuollaiselta pian 9v maitohampaita? Tytöllä reikä hampaassa. Parina päivänä on valitellut kipua syödessä ja tänään jo vähän koko poskeaan :/ Katsoin hammasta ja ylhäällä viitosessa oli reikä, itse asiassa kaksikin :o Huomenna saatiin aika iltapäiväksi, mutta jäin...
  6. F

    Tv- sarjoista..Mikä ihmeen sarjavillitys on menoillaan?

    Eilenkin kolmoselta pukkasi sarjaa sarjan perään ja johonkin oli kadonnut tavis maanatai-illan elokuvakin :o Oonko mä ainoa, joka ei ole noista sarjoista niin innostunut? En mä ehdi ja jaksa alkaa seuraamaan sarjoja, varsinkaan kun ei ne pääty koskaan.. Nämä Lostit ja Paot, kuka jaksaa...
  7. F

    Kiva kiva! Uuni hajos sitten sopivasti näin joulun alla!!

    Kyllä tuo Rosenlewin keraaminen liesi on ollut yksi murheenkryyni |O Jokainen hella on mennyt pimeäksi ainakin 2x. Uunista on hajonnut kerran ennemmin termostaatti, ajastin on rikki ja nyt sitten taas meni uunin termostaatti :headwall: :headwall: Sähkömies, kun kerran katsoi tuota, niin sanoi...
  8. F

    Lukiko joku tänään iltalehteä? Mikä sairaus..

    oli Kirvesniemien tyttärellä? Ei sanottu tuossa nettilehdessä.
  9. F

    Koulukiusaamisesta taas!

    Nyt oli sitten esikoinen saanut liksantunnilla turpaansa, kun "kaveri " oli hermostunut, kun ei saanut palloa pois :headwall: Oli tämä toinen lyönyt nyrkillä huulen halki. Ja sitten oli vielä perässä tullut vessaan potkimaan, että meidän poika oli häntä purrut käteen |O Siis kun oli nyrkillä...
  10. F

    Harmaiden hyökkäys?

    Siis tuo yksi pitkä ketju tällä sivulla :o En jaksanut sen kummemmin viestejä lukea, kuhan selasin, mutta pisti silmiin tuo harmaiden paljous :whistle:
  11. F

    4D dokumetit. Ärsyttää väillä tuo, ettei "loppua"näytetä..

    Illalla tuli dokumentti 16v ylipainoisesta pojasta, jolle laitettiin mahapanta auttamaan laihdusta. Poika oli tosi innoissaan ja haaveili , että vuoden päästä leikkauksesta on ihannepainossaan 76kg. Lähtöä en tarkasti tiennyt, mutta painoi 111kg muutama kuukausi leikkauksesta. Niin ja tuo oli...
  12. F

    Koulukiusaamisesta!!

    Esikoinen tänään tilitti, kuinka jotkut kiusaa luokassa muita. Nipistelee, pökkii kynillä, talloo jalkapöydälle oikein hieroen jalkaa kipeästi, lyövät päällä niskaan jne jne |O Meidän lapsikin joutunut näitten kohteeksi usein. Kiusaajat ns. hyvien perheiden lapsia (vanhemmat seurakunnan...
  13. F

    Siis mua ärsyttää!!! (valitusta rahanmenosta kouluun!)

    Ensin kerätään hulluna rahaa lapsen luokkaretkeen (250e kotoa vietynä, lapsi myy useampaan kertaan keksejä, kortteja yms). Sitten joka ikinen vuosi ja joka ikinen joulu ja kevät kerätään opettajille kukkarahaa. Ja nyt sitten kaiken kukkuraksi on koulussa pikkujoulut ja sinne pitäisi viedä...
  14. F

    Voi mikä karsea kutina!!!

    Iski sitten tuossa käsivarsiin :headwall: Pientää punaista näppyä ihan vieri vieressä ja kutittaa ihan sikana |O Pakko oli raapia ja nyt on käsivarret kauttaaltaan tulipunaiset ja tulikuumat. Ihmettelin, että mistä tuli, mutta 8v tyttö sanoi, että sähän söit perunasalaatissa omenaa, että...
  15. F

    Huuliherpes-mainoksesta tuli mieleen.. Kuinka monella huuliherpes?

    Kun sitä niin yleiseksi sanotaan, niin kuinka monella oikeasti se on?? Jos mä aloitan. Mulla ja mun miehellä ei ole. Liekö etua siitä, että sama kumppani jo vuodesta 86.. ;)
  16. F

    Onko kellään lämmityssysteeminä puulämmitystä?

    Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun meidän omassa on erinäisiä ongelmia :headwall:
  17. F

    Kylläpä säikähdin!

    Tuossa päiväsellä meidän 2v poika tuli keittiöstä kauhea ilme naamallaan ja parkui suu ammollaan. Vaaleaa rakeista jauhoa oli suu täynnä ja pitkin rinnuksia. Kyllä tuli kuulkaa mammaan vauhtia! Sydän jätti lyönnin väliin, kun ekaks tuli mieleen, että oon huolimattamuuttani jättänyt...
  18. F

    Kaikkea sitä joutuu tekemään, kun tarpeeksi vanhaksi elää..!

    Meinaan oon tänään yrittänyt selvittää meidän 12:sta gerbiililapsosesta, että ovatko tyttöjä vai poikia :D Arvatkaas onko pikkasen vaikea nähdä tommosesta pikkuisesta karvapallosta, että onko sillä kiveksiä vai ei B) Pyysin jo meidän 12 v poikaa avuksi, josko poika erottaisi oman sukupuolensa...
  19. F

    Mihinkähän mä joudun noitten gerbiilien kanssa!!??

    Siis ostettiin 3 gerbiiliä joskus maaliskuulla. Tyttöjä piti olla, oikein syntymätodistukset ja kaikki... Niin sitä sitten kesäkuun alussa synnytti ensin toinen naaras poikueen ja pari päivää myöhemmin toinen :o Yhteensä 12 poikasta.. Erotin uroksen heti omaan terraan, kun eka synnytti, mutta...
  20. F

    Yksityisviesteistä kysymys?

    Aloin tuossa äsken miettimään, että mitenkä sitä nykyään laitetaan jollekin yksityisviestiä??? En ole tullut pitkään aikaan laittaneeksi ja huomasin, että viesteissä ei ole enää sitä palikkaa, joss lukee yksityisviestit (minäkö muka tyhmä? :whistle: )

Yhteistyössä