Hakutulokset

  1. Ä

    Apuja 5kk nukuttamiseen! Lähinnä yöunille!!

    Elikkä tämmöinen tilanne... 5kk vauva nukahtaa illalla omaan sänkyyn tai jo tissille kun olen imetänyt/ imetän häntä illalla. Jos se menis näin niin mitään ongelmaahan tässä ei olis=) mutta... Puolituntia kun on kulunut niin hän herää ja sit alkaa huuto! Hän on ihan väsynyt kun nukahtaa...
  2. Ä

    1v3kk yöunet

    Mä rupeen olemaan jo ihan epätoivoinen kun meidän 1v3kk poika ei ole vieläkään nukkunut kokonaisia öitä. Parhaina öinä joutuu mennä silittelemään 3-4 kertaa ja huonoina öinä 6-7 kertaa. Aamulla pitää päästä sängystä pois 5.30-6.00. Mä rupeen olemaan jo ihan poikki näiden öiden takia...
  3. Ä

    Kirkkonummi Masala

    Tällä on 27v.äippä ja 1v. poika vailla kavereita. Ollaan siis vasta muuttamassa Masalaan ja ajattelin kysellä näin etukäteen että löytyisikö sieltä suunnalta seuraa kahvitteluun, puistoon, kävelylle ym. Muutenkin kiinnostaa millainen paikka Masala on ja mitä kaikkea siellä on...
  4. Ä

    Nordean verkkopankissa jotain?

    Ei päästä minua sinne.. Käyttäjätunnus ja tunnusluku eivät muka täsmää.. Viimeksi eilen ihan normaalisti käytin! Muilla samaa ongelmaa????? Vai mikä hemmetti siinä on..
  5. Ä

    Mitä tapahtumia hesassa huomenna?

    Ollaan menossa siskon luokse ja johonkin lastentapahtumaan ilmeisesti. Osaako joku valaista mitä siellä on??
  6. Ä

    Minkälainen mekko pömppömahaiselle?

    Tai paita tai joku mistä tuo kengurupussi ja jenkkakahvat ei pursuaisi niin selvästi??!! Yo juhlat edessä ja oi mikä vaikeus etsiä sinne vaatteet.. Ja yritän kyllä kuntoilla läskejä pois, mutta huonolla menestyksellä..
  7. Ä

    Te joiden lapsilla ruoka aine allergioita

    Mitä oireita tullut ja mille lapsi oli allerginen? Kiinnostaa kun etsin itse syytä 8 kk neidin iho ja suolisto oireisiin.
  8. Ä

    Allergiaako?

    Neiti 8kk, syönyt 4kk asti soseita. Jossain vaiheessa alkoi tulemaan suun ympärille näppylää joskus enemmän ja joskus vähemmän. Nyt selvästi pahentunut ja näppylöitä tullut myös niskaan, kakka haisee järkyttävälle, pylly punanen ja piereskellyt viikon aivan älyttömästi.. Vaikea alkaa etsimään...
  9. Ä

    Apua kotihoidontukiasiaa

    Olisko sitä varten pitäny hakea muutosverokortti?? Kun laitoin sinne vaan nykyisen verokorttini jossa vero % 12,5 eli veroa menee 14,5.. Mä en tajua taas mitään :)
  10. Ä

    Keksikää Henrikille tai Valtterille toinen nimi!!

    Kiitos. Tai onko muita hyviä nimiehdotuksia?
  11. Ä

    8 kk purkkiruuat miten maistuu?

    Tänään kokeilin tytölle noita antaa, mutta yökkäsi vaan eikä sen jälkeen suostunut suutaan avamaan.. 2 eri ruokaakin kun ajattelin, että jos ei ekasta vaan tykkää mutta ei.. Aika isoja paloja niissä kyllä.Tyttö oli ihan ihmeissään ja hampaita ei vielä löydy.. Miten muilla sujunut 8 kk ruokien...
  12. Ä

    Porkkana allergia??

    Meidän 8 kk tytölle tuli päivittäin suun ympärys ja kaula täyteen näppylöitä ja epäilin jotain ruoka ainetta syyksi vaikka neuvolasta sanoivat ettei näytä pahalta niin ei tarvitse tehdä mitään.. Iltaisin se onkin pahimmillaan.. Eilen sitten annoin ruokia joissa ei ole porkkanaa ja näppylöitäkään...
  13. Ä

    Syyskuun 06 vauvat

    Heippa! Utelen mitä kuuluu syyskuussa syntyneille vauvoille ja heidän äideilleen?? Meillä tyttö syntyi 10.9 mitoin 3275g ja 51 cm. Nyt on 8,5 kg ja 71 cm :) Konttaa, istuu tuetta, koittaa nousta pystyyn yms.. Päivät touhutaan kahdestaan ja öisin nukutaan vaihtelevasti joko hyvin tai koko ajan...
  14. Ä

    Työnteko äitiysloman aikana??

    Niin olikos se nyt niin, että äitiyslomalla voipi tehdä sunnuntai-työtä ilman, että vanhempainrahaa vähennetään? Onkos jollakin kokemuksia moisesta?
  15. Ä

    Mäntsälä!

    Täällä äiti ja lapset 3v ja 1v kaipailevat uusia ystäviä puistoilun, kyläilyn ym. merkeissä. Otapa yhteyttä mamuli2@luukku.com ja tutustutaan :hug:
  16. Ä

    Uusia ystäviä...

    Oisko täällä mammoja mäntsälästä? Täällä yks vuosimallia 76 oleva äippä haluaisi kaverin lenkille, shoppaa ym. Ja lapsille myös kavereita. Mulla lapset 3v ja 1v Jos kiinnostuit, mulle voi kirjottaa os. mamuli2@luukku.com
  17. Ä

    Mäntsälä!

    Mäntsälästä kaivattaisiin uusia ystäviä äidille ja lapsille. Lapset 3v ja 1v. Kirjottelepa os. mamuli2@luukku.com ja tutustutaan =)
  18. Ä

    metallisaippua

    Onko tietoa, mistä saisi ostettua? Ei nettikauppa vaan ihan oikea kauppa, kuka mahtais myydä?
  19. Ä

    ...

    Kävin yks ilta kaverilla kahtoo vajaan kk:n ikästä vaavia.Varmaan koko helkutin aika kaveri puhu vaan siitä et ku oli ollu viihteellä ja millon menee seuraavan kerran ja minne jne. Ite otan aika harvoin koska mulla kaks pientä lasta eikä mua niin kiinnosta joka välissä ollakaan koska mun...
  20. Ä

    mitä iltapalaksi

    Kertokaas vinkkejä mitä antaa 1 vuotiaalle iltapalaksi? meidän tyttö on syönyt tähän asti puuroa iltapalaksi ja jotain vaihtelua kaipais.. eli millä jaksaisi yön nukkua, toki maitoa saa vielä nukkumaan mennessä..

Yhteistyössä