Hakutulokset

  1. K

    Mikä kännyliittymä edullisin?

    Kohta äitiyslomalle jään ja luovun työsuhdeliittymästä, mikähän ois edullisin kännykkäliittymä kotiäidille?
  2. K

    vauvaharja?

    mistä voi ostaa sellasia vauvan hiusharjoja? mä en ota äippäpakkausta ja harja puuttuu...
  3. K

    Täysin mustasukaton mies..

    Jos joku täällä valittaa että mies on liian mustasukkainen, niin täällä on eukko jonka mies ei ole sitten piirunkaan vertaa mustasukkainen...Mies on hyvä isä kahdelle lapsellemme,mikä tietysti onkin tärkeintä,mutta välillä ärsyttää se,ettei hän osoita minkäänlaista mustasukkaisuutta.Ei siis...
  4. K

    Mitä sisältyy 5-vuotis neuvolaan..?

    Meitin vanhempi poika täyttää ensi lokakuussa 5 vuotta.Hiukan huolestuttaa se,ettei hän vieläkään kovin hyvin piirrä,siis ihmishahmoja.Kynäotekin on aika tavalla hakusessa vielä.Olen yrittänyt opettaa pojalle kynäotetta ja oman nimen kirjoittamista mutta poika saa kiukkupuuskan kun huomaa ettei...
  5. K

    aina vaan sitten kun

    Hei! elämä on kiireistä ja tuntuu ettei pää kestä laihduttamista. Syöminen on hupisyömistä eli jotain pientä hyvää palkinnoksi arjen keskellä. Ylipainoa on ne kolme kiloa, mutta ne vaivaavat. Kertyvät mahaan ja kasvoihin ja saavat vaatteet näyttämään , no kamalilta. Eihän tuo nyt paljoa ole ja...
  6. K

    Kevättä rinnassa!

    Hei ja onko muita kevätihmisiä? Aurinko ja valo saa tämän mimmin liikkeelle. Mites se muihin vaikuttaa? Energisyys lisääntyy ja menojalkaa alkaa vipattaa. Rokki soi autossa ja elämä maistuu. Keho toimii mukavasti ja nautin hiitämisestä ja ratsastuksesta tosi paljon. Vauhdin hurmaa. Sosiaalinen...
  7. K

    Turhan rutkutusta!

    Mikä siinä oikein on niin vaikeaa, pitkässä parisuhteessa. Yhdessä on oltu yli 10 vuotta, ja silti jurnutetaan ja tapellaan aina välillä. Pitäisi osata iloita siitä, että on löytänyt hyvän miehen. ja kertoa se hänelle useammin. Miksi sitä aikuinen ihminen natkuttaa pikku asioista, eikä näe...
  8. K

    oonko lihava

    oon 159 cm ja65 kg?oisko aihetta alkaa keventää?
  9. K

    kuumeraja?

    mikä on kuumeraja 1-vuotiaalla? kiitos jos joku viittii vastata
  10. K

    Travelle/Remu

    Moi Onko Tampereen tehtaalla tehtanmyymälä? Olis Tarpereelle menoja ja samalla vois käydä hakee "halvalla" 2-vuotiaalle pojalle Remun kevääksi. Ovat nimittäin mielstäni parhaita pukuja!
  11. K

    kuinka kauan uskaltaa olla poissa töistä?

    Ens kesänä nuorimmainen täyttää 3 ja olen ollut silloin poissa töistä 5 vuotta. Työpaikka odottaisi, mutta vauvakuume iski. Kauan uskaltaa olla poissa töistä ettei tipu kokonaan työelämästä? Miltä tuntuu lähteä takaisin töihin, kun on ollut pitkään kotona? Jos tärppää, niin olisin kotona kunnes...

Yhteistyössä