Hakutulokset

  1. P

    helou joulukuun 2007 vauvojen äipät! muistatteko?

    ei voi olla totta! vai on siellä jo raskaana olevia!! ihanaa.. en mä ole raskaana.. vauva kuume kyllä on kova, mutta yritän sitä toppuutella. entäs sä? ootko raskaana? mäkin muistan sut just siitä ku kirjotettiin yv.tä ja muutenkin sun nimi jääny mieleen.. sulla vähän nikki muuttunu, viimeks...
  2. P

    helou joulukuun 2007 vauvojen äipät! muistatteko?

    mulle kuuluu pelkästään hyvää. meidän 1 vee kuopus on ihana.. lapsi parhaassa iässä. pitääpä pyytää tuitsulta salasanaa, haluun lukea teidän kaikkien kuulumiset. siinä voi mennä hetki.. :) onkohan kukaan raskaana?
  3. P

    helou joulukuun 2007 vauvojen äipät! muistatteko?

    ei voi olla totta, ihme kun muistin salasanan tänne! viimeks kirjautunu viimejouluna tänne. muistatteko minua? en tiedä ootteko jatkanu täällä juttua jossain kerhossa, mutta muistan niin hyvin kun vuosi sitten tähän aikaan oli meillä kaikilla isot mahat, ja odotettiin innolla syntyvää vauvaa...
  4. P

    JOULUVAUVAT 2007 joulukuussa

    samat sanat. mekään ei sentakia olalle asti muuten tulis puklu.
  5. P

    JOULUVAUVAT 2007 joulukuussa

    Röyhtäsystä sen verran että minun pitää ihan pakko röyhtäyttää vauva, muuten se puklaa sit jonku ajan päästä jos ei heti röyhtäytä. Ja se on kyllä tosi että nukkuessaan vauva ei tod röyhtäile.. niimpä minäkin vauvan nukahtaessaan kylmästi herättelen vaavin vaikka esim. laittamalla vauvan...
  6. P

    JOULUVAUVAT 2007 joulukuussa

    minä en vaihda vauvalle yöllä ollenkaan vaippaa, kun tiedän että vauva heräis siihen ja virkistyis.. ja haluan että vauva oppii jonkunäkösen yörytmin..eli yöllä en seurustele enkä lepertele.. syötän vaan ja pistän takas nukkumaan.. olen muuten ottanu vaunut sisälle, ja nukutan vauvaa siinä...
  7. P

    JOULUVAUVAT 2007 joulukuussa

    shamandalie: juu, nyt muistankin että sun esikoinen oli blondi.. siinä tiskauskuvassa. =) Hassua, että tiedän myös yhden tutun, jolla kans syntyessään oli ihan pikimustat hiukset, mutta on nykyään ihan vaalea. ilmeisesti hiuksien ja silmien väri voi täysin muuttua syntymästä. Juu ja...
  8. P

    JOULUVAUVAT 2007 joulukuussa

    voi kun söpö tyttö shamandaliella! taitaa tuo tukan tummuus ja paljous olla peritty isältä? vai oliko kuvassa isä?
  9. P

    JOULUVAUVAT 2007 joulukuussa

    asrai: varmaan tiiätkin tän, mutta haluan vain muistuttaa että muista juoda paljon vettä. ota itselle vaikka joku pullo viereen josta saat hörpätä pitkin päivää. mulla on yölläkin pullo käden ulottuvilla. Ja niinkuin liinuli sanoi, yritä olla stressaamatta, kyllä se maito sieltä vielä nousee...
  10. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Onnea shamandalie ja hulivili!! :flower: shamandalie, tässä lyhyesti: meille syntyi poika 3.12. klo:06.24 painoa pienokaisella oli 3775g ja pituutta 51cm. Aikaisemmat pelkoni olivat turhia..synnytys sujui hienosti.
  11. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    minäkin käyn täällä monta kertaa päivässä jännittyneenä lukemassa joko on vauvoja syntyny.. Onnea hirmuisesti kaikille vauvan saaneille. :flower: tuosta vyöhyketerapiasta sen verran, että me tehtiin just tuon linkin ohjeen mukaan, mies hiero rasvan kans niitä pisteitä ja itsekkin...
  12. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    schätzchen:kyllä hikkaili mahassa, ja hikkailee vieläkin, useasti syötön jälkeen. ;) Niin ja onnea kovasti kaikille vauvan saaneille! ja onnea kaikille jotka odottelee vielä ison masun kans. kohta se tulee teidänkin vuoro. se voi tulla silloin kun sitä vähiten odottaa.
  13. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Muistatteko enää mua? En ole päässyt nettiin moneen viikkkoon, joten en ole päässyt lukemaan juttujanne. Paljon oli jo syntynyt joulukuisia. ihanaa. Onnea kovasti kaikille!! :flower: pitää vielä uudestaan lukea nää läpi paremalla ajalla. 3.12. meille syntyi ihana suloinen poika. Painoa...
  14. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    huh, että oli tullu juttua sitten viimekäynnistä.. Ihan ensiksii oikein paljon onnea Pulleropallerolle pienen pojan syntymästä! :flower: oli niin paljon tullu juttua, etten nyt tiiä mihin kommentois. :whistle: no kerrotaan sit omaa napaa.. Eilen oli lääkärineuvola.. ja kaikki oli...
  15. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Mauahtavaa, tuli vaan yhtäkkiä mieleen, että kun silloin ihmettelit että miks olen päivän sua edellä vaikka sama la. niin sekin selvisi.. neuvolatäti oli pitkään merkannu korttiin sen alkuperäsen lasketunajan mukaan viikot, ja nyt pari neuvolakäyntiä taaksepäin se hoksas että mun la. ei ollukkaa...
  16. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Täällähän on käynyt vilske!! kiva että ootte kirjottanu tekin jotka ette oo vähään aikaan rustaillu. Ei tunnu yhtään kyllä siltä että ois jo marraskuu. Kun alkaa ajatteleen, niin vastahan se oli kesä.. hirmu nopeesti menny aika. Asrai, Hyvä juttu että sait jutella synnytyspelostasi...
  17. P

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    moro.. Pitäs kai täälläkin jo laittaa varmuuden vuoksi sairaalakassi valmiiksi, eihän sitä voi tietää kuinka nopea lähtö tulee. Mulla ollut myös noita kipeitä suppareita ja sit äkillisiä vihlomisia kohdun suulla, jotka on kyllä keljuja. monesti ihan karjasen ku yhtäkkiä repäsee tosi ilkeästi...
  18. P

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Ninni78: voi kun mahtavaa kuulla noin mukavia uutisia! ihanaa että kaikki mennyt hyvin raskaudessa. Hyvää loppuodotusta myös sinulle! :heart:
  19. P

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    juu ja edellisiin viitaten, yks ketä ei oo näkyny heinäkuun jälkeen on terppari.. On jostain syystä jääny hän mieleen, kun alussa kirjotteli niin ahkerasti.
  20. P

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    mulla oli taas viimeyönä toisen käden sormet ihan tunnottomat ja turrat. alkaa jo ihmetyttään että mitä tuo oikein on. Ja sit aamuyöstä alko ekaa kertaa supistelemaan silleen samallailla kun sillon ku alko synnytys, mutta vaan paljon lievempänä.. mutta ei niitä tullu ku tunnin ajan. alko taas...

Yhteistyössä