helou joulukuun 2007 vauvojen äipät! muistatteko?

ei voi olla totta, ihme kun muistin salasanan tänne! viimeks kirjautunu viimejouluna tänne. muistatteko minua? en tiedä ootteko jatkanu täällä juttua jossain kerhossa, mutta muistan niin hyvin kun vuosi sitten tähän aikaan oli meillä kaikilla isot mahat, ja odotettiin innolla syntyvää vauvaa..

mitä teille kuuluu? parhaiten mieleeni muistuu keskustekluista mm. Porsche, Schätzhen, Tracy75, Mauahtavaa, Tuitsu, mmiilia, Shamandalie, suzyco, Jajepoo, menninkäinen87, Veeruska-81 ja muitakin, mutta te ootte jääny jotenki eniten mileen.

hassua kun vuosi on mennyt nopeaa.. nyt meillä jo kohta vuoden ikäset lapset. olis kiva kuulla teistä jotain.

Moicca Pipare! :heart: Ihanaa kuulla, me ollaan kaikki siirrytty kerhon puolelle, siellä on huvaton 47 äidin kängi kasassa! Uusia ja vanhoja löytyy sieltä. Eikun Tuitsulta salasanaa anomaan. :D
Mitä sulle muuta kuuluu?

mulle kuuluu pelkästään hyvää. meidän 1 vee kuopus on ihana.. lapsi parhaassa iässä. pitääpä pyytää tuitsulta salasanaa, haluun lukea teidän kaikkien kuulumiset. siinä voi mennä hetki.. :) onkohan kukaan raskaana?

Aika moni on. Oletko sinä? ;) Hih onpa mahtava kuulla susta. En yhtään huijaa mutta olet ollut mielessä monesti. Ehkä just sen takia että molemmat odotettiin kolmansia, sä laitoit mulle yynä viestiä mun pelkosektioon menosta jne.. Voi ei sekin meni kaikkea muuta kun hyvin. No well..
Tyttö on terve, kaunis ja kaikkea ihanaa joten se siitä. :D

ei voi olla totta! vai on siellä jo raskaana olevia!! ihanaa.. en mä ole raskaana.. vauva kuume kyllä on kova, mutta yritän sitä toppuutella. entäs sä? ootko raskaana? mäkin muistan sut just siitä ku kirjotettiin yv.tä ja muutenkin sun nimi jääny mieleen.. sulla vähän nikki muuttunu, viimeks siinä oli ceetä ja hoota.. :)

En ole, vaikka kieltämättä noita pikkuihmisä vois tehä lisää, tai ainakin se itse tekeminen on kivaa. :saint:
Ceet ja hoot jäi joo.. helpompi kirjoittaa. :D
Pysytään linjoilla, älä häviä enää.

Yhteistyössä