Hakutulokset

  1. H

    Lastenhoitaja tarjolla

    Huomio Ylöjärvi-Hämeenkyrö-Ikaalinen! Vaihtoehto esim.päiväkodille ja mahdollisuus kiireettömiin aamuihin! Tässä olisi tarjolla 29 vuotias reipas ja rehellinen,savuton ja ehdottoman lapsirakas lähihoitaja lapsillenne kotihoitajaksi. Kokemusta lastenhoitotyöstä minulla on paljon...
  2. H

    hoitoalalla työskentelevät auttakaa!

    Ajattelin hoitovapaalla ollessa mennä viikonlopputöihin ja saada tietysti sunnuntailisät yms. Äitini sanoi, että joillakin aloilla tarvii olla viikkotunnit täynnä, että nuo lisät saa. Mitenkäs on hoitoalalla eli oletteko saaneet sunnuntaina tuplapalkan, vaikka ette ole työskennelleet muuten koko...
  3. H

    sairaanhoito

    hei, paljonko tienaa pelkästä su päivästä sairaanhoitaja jos tekis keikkaa? Entä la päivästä. Ei raskis millään lähtee vielä töihin, joten tuumin jos tekis keikkaa joskus viikonloppuisin, lähinnä sunnuntaisin. Tiedosta kiitollinen. :heart:
  4. H

    1v ei liiku

    Onko kellään muulla 1v lasta, joka ei vielä konttaa, eikä nouse tukea vasten seisomaan. Kävelee, kun taluttaa ja pitää käsistä. Istua osaa hyvin.
  5. H

    Täysin maidoton

    Olisin kiitollinen jos saisin jotain vinkkejä välipaloihin reilu vuoden ikäiselle lapselle. Mikään maito eikä edes soijatuote käy. Kauramaitoa voi käyttää, harmi vaan kun on niin suurissa purkeissa ja lapsi vain muutamana päivänä viikossa hoidossa. Pelkästään juomalla tuo määrä ei mene. Siis...
  6. H

    Etsitään lastenhoitotöitä Jyväskylästä!

    Heippa! 19-vuotias tyttö etsiskelee lastenhoitotöitä Jyväskylän ja Jyväskylän maalaiskunnan alueelta. Ottakaa yhteyttä rohkeasti niin kerron itsestäni enemmän: hoitajainen@luukku.com
  7. H

    Heippa!

    Tuli vain tälläinen mieleen että jos täällä sattuisi olemaan perheitä Jyväskylästä jotka etsivät lastenhoitajaa, niin täällä olisi yksi 19-vuotias tyttönen joka etsii lastenhoitohommia..:) Ottakaa yhteyttä mikäli on tarvetta: hoitajainen@luukku.com
  8. H

    paljonko olet valmis maksamaan yksityisestä pph:sta

    Paljonko olet valmis maksamaan yksityiselle perhepäivähoitajalle? Enemmän kuin kunnallisesta hoidosta? Miksi? Puhun nyt siitä summasta jonka vanhemmat itse maksavat tukien jälkeen.
  9. H

    Tarvitaanko kotiin hoitajaa espoosta?

    Hei. Jos joku tarvitsee lasten hoitamis apua Espoosta. Voisin auttaa teitä olen 13v tyttö ja täytän kohta 14v. Olen ollut tekemisissä monen ikäisten lasten kanssa. Minun siskolla on kaksi poikaa joita olen aina välillä hoitanut. Jos joku haluaa kysellä lisää niin voitte laittaa e-mailia tähän...

Yhteistyössä