Hakutulokset

  1. J

    Haaveena vauva 2025

    Dpo10 negatesti ja järkyttävän kipeät rinnat edelleen. Onko toivo menetetty?
  2. J

    Haaveena vauva 2025

    Erittäin negatiivinen oli testi. Jos rintojen kipuilu jatkuu, teen huomenna aamulla uuden testin 😊 *ostin todennäköisesti 25 herkkyydellä olevan, joten katotaan jos haen vielä ne 10 herkkyydellä
  3. J

    Haaveena vauva 2025

    Täytyy ostaa siis töissä ruokatauolla testi 😄 en muista, että aiemmissa kierroissa pillereiden jälkeen olisi ollut näin kipeät rinnat.
  4. J

    Haaveena vauva 2025

    Suunnilleen dpo9 ja ihan älyttömän kipeät rinnat?! Voi olla kuukautisia edeltävääkin 🤔 Etenkin vasen on kipeä. Menkkajuilintaa ollut myös vaihtelevasti, ei joka päivä. 5pvä olisi kuukautisiin normaalisti. Jännittää. Joko uskaltaa testata jollain super herkällä?
  5. J

    Haaveena vauva 2025

    Ymmärrän harmituksen. Itse tulin kp14 kipeäksi ja kuume nousi, joten en itse ollut enää tuon Kp11 ja kp13 kertojen jälkeen yhtään siinä kunnossa, että olis voinu harrastella 😔
  6. J

    Haaveena vauva 2025

    Jos tämä Kierto on yhtä tarkka 27pvä, kuin edelliset 3, niin nyt olisi oletetusti dpo2. Toisaalta, tunsin ja huomasin ovulaatiokipuja ja -limaa eilen kp15, joten voi olla myös dpo1. Hankala sanoa varmuudella. Yhdyntöjä oli tosiaan Kp11 ja kp13 ja ovulaatio sovelluksen mukaan olisi ollut kp14 🤔...
  7. J

    Haaveena vauva 2025

    Milloin te olette alkaneet toivoa lapsen tuloa? Minä lopetin huhtikuussa ehkäisyn.
  8. J

    Haaveena vauva 2025

    Et voi olla #1395, kun minä olen 😄
  9. J

    Haaveena vauva 2025

    Nyt on nimimerkki hankittu. Terveisin vierailija viesteistä #1395 #1397.

Yhteistyössä