Hakutulokset

  1. N

    Relaatio 1038

    No niin, omat jumit tiskiin: 1.1 rajasana pääsanasta suoraan vasemmalle, 7,8,9,7, kaikki vastasanat on mutta ei löydy. oikea yläkulma, heittomerkillinen rajasana (ar - 5,2,6) oikea reuna, neit - vasemmalle 9,7 tai samassa kohtaa enk- 6,6 1.2 oikea alakulma, molemmat pitkät missä on välissä...
  2. N

    Relaatio 1035

  3. N

    Relaatio 1035

  4. N

    Relaatio 1035

    Mainio rellu, kiitos taas =) Mä jumitan ihan oudoissa kohdissa näköjään, kun näitä ei oo kysytty =D 1.2 oikea reuna ylälohko: tuo ja nas välissä oleva 9,13 2.2 oikea reuna alalohko: ras 11 tai sat 5 2.1 vasen reuna ylälohko, aivot ei taivu noihin väreihin. pun7 ja sin+pun 8 ei lähde...
  5. N

    Relaatio 1034

    Jep, tämän verran päättelinkin, mutta se minkä löysin ei osunut. Löysin nyt kuitenkin sen loppuratkaisun, ihan vaan naputtelemalla läpi kaikki yhdestä leffasta =D Kiitos, en ois viitsinyt sitäkään alkaa tehdä ilman varmistusta!
  6. N

    Relaatio 1034

    Joo, joku vinkki siinä sais olla. Olen yhden ihmisen bongannut joka mielestäni yhdistyy kaikkiin, mutta se ei ollut se ainakaan missään muodossa mitä yritin. Päätin jo, että jos ei tule mitään vinkkejä, jätän loppuratkaisun silleen, koska tän on tarkoitus olla hauskaa eikä turhautumista =D
  7. N

    Relaatio 1034

    Kiitos vinkeistä, sillä tuli valmista, vain loppuratkaisu puuttuu. Tässä sulle apuja =)
  8. N

    Relaatio 1034

    Mä voin auttaa näissä, jos autat mun puuttuvissa parissa sanassa =) Ne ei näyt olevan sun listassa, joten sulla varmaan on ne olemassa. 3,1 vasen ylkulma: toh jal - 6,6,3 ves 7 (väliviivallinen)
  9. N

    Relaatio 1034

    Hyvä hyvä! Mulla puuttuu edelleen ne samat neljä, ei kukaan ole käynyt vastaamassa =) Ja loppuratkaisu, siinä on aina oma savottansa.
  10. N

    Relaatio 1030

  11. N

    Relaatio 1034

    Neljä sanaa puuttuu, ehkä tohon loppuratkaisuun tulee vielä lisää sanoja, nyt on kasassa kuusi sanaa. Aikamoinen kattaus, tosta on mielenkiintosta lähteä kahlaamaan...
  12. N

    Relaatio 1034

  13. N

    Relaatio 1034

    Nämä jäi vielä puuttumaan. (muokattu listasta pois löydetyt koska niihin ei oltu ehditty vastata) 3.1 Vasen ylälohko, toh - 6,6,3 Samoilla huudeilla ves 7, väliviivallinen 3-3 siis.
  14. N

    Relaatio 1034

  15. N

    Relaatio 1034

  16. N

    Relaatio 1034

    Alarivin puutteita: 3.1 Vasen yläreuna, toh 6,6,3 oikea yläreuna api 11,11 Yksittäinen ärsytyssana pääsanan vieressä kyp- 5 (vastasanakin on, en vaan löydä) 3.5. vasen reuna keskellä pol -11 (suoraan oikealle) vasen alareuna kar- 6,2,15 ja sen alla sup vasemmalle 10
  17. N

    Relaatio 1034

    No niin, nyt on taas yritetty vinkkejä kahlata läpi. Tässä ketjussa oli suurin osa ilahduttavan selkeää =) 94,2% tehty, vielä puuttuu paljon sanoja. Tässä sellasia jumipaikkoja joiden avulla kuvittelen pääseväni eteenpäin: 2.1 Vasen alakulma,TOH 7,8,6,6 (eli se ylempi) 2.3 Yläpuolisko...
  18. N

    Relaatio 1034

    Mutta eikö ne tähdet muutu koko ajan? Aluksi voi olla vitonen, sitä mukaa kun ihmiset saa ratkaistua, tähtien määrä putoaa. Ei ne mun mielestä kerro oikeen mitään.
  19. N

    Relaatio 1030

    Tsekkaa sup wikistä tarjotut luokat =)
  20. N

    Relaatio 1031

    1.2 teq alas 11 avaisi ehkä sen kohdan kaikki puuttuvat sanat (5) Myös yleisvihje siihen klimppiin käy. Samaisessa ruudussa alhaalla vasemmanpuoleiset sanat ih 15,9 - 9 - ta ei avaudu, vinkkiä tähän kohtaan? Sit oiskin valmista =)

Yhteistyössä