Hakutulokset

  1. K

    Haaveena vauva 2025

    Ihania uutisia täällä!!! 😍 DPO 5 ja aika matelee... Tosin toive herää kun teidän plussia katsoo! 🫶
  2. K

    Haaveena vauva 2025

    Vikassa eeehkä...?🤞kerro sitten seuraavan testin tulos!
  3. K

    Haaveena vauva 2025

    Mä aloitin kans gelet tässä kierroksessa ja ovis kp14 🙌 On toki mahdollista että muutenkin olisi tasoittunut nyt kun on kolmas kierto kierukan poiston jälkeen. Toivo nyt kuitenkin elää, vaikka mies sairastui. DPO-3 ja +2 kuitenkin seksiä. Olen tosin päättänyt että testaan vasta kp29 eli 12...
  4. K

    Haaveena vauva 2025

    Liityn piinailioihin, DPO 2 :)
  5. K

    Haaveena vauva 2025

    Mielestäni ammattilaiset laskevat niin, että klo 18 jälkeen testi lasketaan ikään kuin seuraava päivä. Eli sun testi olisi pos 1.9 > DPO -1. Eli tänään 13.9 vasta DPO 11. :)
  6. K

    Haaveena vauva 2025

    Vielä on todella aikaista - odota pari päivää 💕 Peukut pystyssä sun puolesta 🤞
  7. K

    Haaveena vauva 2025

    ...paitsi että nyt tajusin että mies on poissa ensi kierron parhaat päivät (todnäk kp13-18). Ei tästä ikinä tuu mitään 😭
  8. K

    Haaveena vauva 2025

    Esikoinen 1v7kk ja halusimme odottaa että tulee vähintään kahden vuoden ikäero. Nyt yk3 ja tämä taitaa tosiaan kaatua miehen sairasteluun. Tiedän että yk3 on vähän mutta tuntuu että on odottanut kauemmin kun koko ajan on ollut tuo 2v ikäero-voi-alkaa-yrittää-odotus ja kaikki kaverit jotka ovat...
  9. K

    Haaveena vauva 2025

    Melkein itkettää kuin harmittaa, kp13 ja miehellä nousi kuume eikä tietenkään pysty mihinkään 😩 Ja vaikka tiedän ettei hän voi mitään asialle niin huomaan kuinka (hiljaa mielessäni) syytän häntä ja koko olemus ärsyttää. Ja sitten on paska fiilis kun tunnen itseäni hirviöksi. 🙈 Sen lisäksi olemme...
  10. K

    Haaveena vauva 2025

    Kp 12 ja ovulaation metsästys on alkanut. Jos tällä kertaa vähän aikaisemmin niin lutaali ei jäisi niin lyheksi (viimeksi menkat alkoivat DPO11)🤞
  11. K

    Haaveena vauva 2025

    Niin tuttua!
  12. K

    Haaveena vauva 2025

    Mulle kävi ihan samalla tavalla, menkat jo myöhässä, kirjoitin tänne ehkä 20 aikoihin ja tunti-pari sen jälkeen alkoi menkat 😅 Nyt kp7 💪 Vitsit miten paljon nopeammin kp 1-7 on mennyt vrt kp23-30...
  13. K

    Haaveena vauva 2025

    Nyt on ihan hyvä fiilis tähän yk3 (tänään kp4). Eilen oli superhauskat rapujuhlat 🍷 ja enää yksi työviikko lomaan - ja onhan se nyt helpompi olla toisessa maassa kun ei tarvitse miettiä raskausdiettiä ja pari drinksua maistuu aivan varmasti myös. Ehtii sitten myöhemminkin voida pahoin ja olla...
  14. K

    Haaveena vauva 2025

    Ihan selkeä plussa!! 😍
  15. K

    Haaveena vauva 2025

    Kiitos, mutta mun piinailu on siis ohi kun menkat alkoivat. Tai siis siirtyi eteenpäin 😅 hankin royal geelitkin tähän kiertoon vaikka suhtaudun erittäin skeptisesti luontaistuotteisiin kuten yllä mainittuun yrtteihin ja akupunktioon. Eka raskaus onnistui siis yk2, yk1 ei ollut mutta yk2...
  16. K

    Haaveena vauva 2025

    Be careful what you wish for. Kp1 ja tämän kierroksen ovis osuu hyvin todennäköisesti aikaan kun ollaan mun vanhempien luona viikon verran 🙈
  17. K

    Haaveena vauva 2025

    Menkat yleensä kp (24-)25 eli joo, sunnuntaina kp 33 voisi olettaa että on menkat. Niin revin pelihousut vasta maanantaina jos ei ole plussaa tai kuukautisia siihen mennessä. Eli ihan loogista ettei ole alkanut vielä mutta mulla ei ole elämässäni ollut yli 28 päivän kiertoa (pl kun söin...
  18. K

    Haaveena vauva 2025

    Täällä kans tuntuu että piina on kestänyt kolmisen viikkoa. Alkaen n kp 10 ensin oviksen odottaminen kun se on yleensä kp ~11, sen ihmettelemistä kun testi pos vasta kp 18. Ja nyt sitten nämä hirveät DPO, ensin pelkäsin lyhyttä lutaalia ja nyt pelkään ettei menkkoja näy ollenkaan vaikka en...
  19. K

    Haaveena vauva 2025

    29/25, dpo10 (tai siis ei selvästikään 25...) ja testi neg. Melkein alan toivoa etten ole raskaana kun la on koko suvun rapujuhlat ja tasan tarkkaan kaikki, ainakin naispuoliset 🤣, ymmärtävät jos en juo yhtään viiniä. Voisin mä sinänsä aika varhaisessa vaiheessa kertoa ja esikoisen raskauden...
  20. K

    Haaveena vauva 2025

    Kp 28/25(???) mutta tosiaan vasta DPO9. Tavallinen testi neg (ei haamun haamua), superearlejä ei ollut kaupassa. Ehkä (todennäköisesti) kierto vain pidentynyt reilusti mutta kyllä toivo tässä väkisin herää 🫣

Yhteistyössä