Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuiset 2025

    Eilen oli vihdoin ultra. Kaikki hyvin ja ei kohonneita riskejä ❤️ pieni siellä jumppaili ja hörppi välissä vähän lapsivettä 😁 LA aikaistui päivällä eli 3.3. Tänään illalla kerrotaan esikoiselle, en malta odottaa 😍 hän on niin toivonut pikkusisarusta. Pahoinvointi tuntuu vihdoin helpottavan...
  2. L

    Maaliskuiset 2025

    Mulla tänään 12+0. Ultraan pääsen vasta ens viikon keskiviikkona eli menee vähän yli suositellusta ikkunasta. Tänään kuitenkin jo kerroin luottamuksella töissä pomolle, kun mulla oli kehityskeskustelu. Hän otti ihanasti uutiset. Kunhan ultra on takana ja saan tulokset, ettei ole mitään...
  3. L

    Maaliskuiset 2025

    Oi miten ihania uutisia!
  4. L

    Maaliskuiset 2025

    Ja joo eka neuvola oli, eipä siellä mitään ihmeempää. Vajaa tunti meni, kun käytiin erilaisia esitietoja läpi ja sain lähetteen ultraan ja labraan plus mitattiin verenpaine ja hemoglobiini. Seuraava käynti on mulla etänä. Tosin käyn sit lisäks noita mittauksia varten paikalla eli vähän hassu...
  5. L

    Maaliskuiset 2025

    Mulla kokemus tosi kivasta FB-ryhmästä esikoisen ajalta. Porukka edelleen aktiivinen, vaikka lapsoset jo 4 v. Eli mua kiinnostaa kyllä ryhmä, just hyvässä hengessä ja vertaistukea antaen, ei toisten valintoja arvostellen. Mä oon myös 39 v. ja joo seulontoihin aion osallistua, koska tietyt...
  6. L

    Maaliskuiset 2025

    Voi miten harmi kuulla ☹️ paljon tsemppiä sinne!
  7. L

    Maaliskuiset 2025

    Mulla oli tänään varhaisultra ja pieni sydän siellä jumpsutti 😍 Olot on ennallaan täällä. Täytyy kyllä tosi säännöllisesti syödä, ettei ala sellainen outo olo hiipiä.
  8. L

    Maaliskuiset 2025

    Moikka! Täällä tänään 5+5 eli LA 4.3. Tulin tänne myös kuikuilemaan vanhasta tottumuksesta, kun esikoisen aikaan koottiin täältä juurikin ihana suljettu FB-ryhmä ja porukka on edelleen aktiivinen, joskin siirtynyt enempi WA:n puolelle. Oon ollut hyvinkin oireeton vielä, vähän saattaa alkaa...

Yhteistyössä