Hakutulokset

  1. O

    Tammikuiset 2025

    Mulla nt 10.7. Ite ehkä tykkään enemmän facebookista, kun siellä saa jäsenneltyä eri teemoja ja jotenkin, ei oo vaan yhtä pötkylää koko keskustelu. tai sit osaan vaan käyttää sitä paremmin :D mut kuin vaan, ymmärrän kyl senkin, jos on vaan pieni porukka, et vähän hassua sit ehkä vääntää ryhmää...
  2. O

    Tammikuiset 2025

    Mulla käynnistyy kohta 8+ viikko. Olin parin yön työmatkalla, mikä jännitti, koska en ole työpaikalla tietystikään kertonut vielä raskaudesta ja pahoinvointi ja väsymys on kuitenkin aikamoista. Jaettiin vielä huonekin työkaverin kanssa ja kuvittelin jo mielessäni miten aamuisin juoksen hotellin...
  3. O

    Tammikuiset 2025

    Tammikuiset 2025 @Andune ★ LA 4.1. ★ 2. lapsi ★ HUS @cordola89 ★ LA 29.1. ★ 2. lapsi @Oneiron ★ LA 27.1.. ★ 2. lapsi ★ Mikkeli/Kuopio
  4. O

    Tammikuiset 2025

    Moi, mäkin liityn joukkoon! Mulla on aika paljon keskenmenoja taustalla ja ikääkin nyt kertynyt, joten jännityksessä eletään. Nyt viikkoja 7+0, eli laskettu aika olisi vasta tammikuun loppupuolella. Varhaisultra saatiin viime viikolla julkiselta mun taustan takia, ja kyllä siellä se yksi...

Yhteistyössä