Hakutulokset

  1. M

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Hei! Täällä kans yksi plussannut!! Elämäni ensimmäinen plussa 3. ICSI:n viimeinen PAS. Olo on epätodellinen... :heart: Kysymys: kuinka kauan luget + zumenon jatkuu? Unohdin kysyy hoitajalta tänään kun soitin :x Menittekö ensin veritestiin ja sitten vasta ultraan? Itse sain ajan heti...
  2. M

    Helmivauvat 2009

    Kiva kuulla että meitä on täällä muitakin ;) Meillä 3. ICSI:n 1. ja viimeinen PAS, josta elämäni ensimmäinen plussa tänään! Soitin tänään hoitajalleni ja sain ajan ultraan jo 18.6!! Aika aikasin mun mielestä. Neuvokaa nyt noviisia, hyvät ihmiset. Mitä siellä ultrassa näkyy kahden vkon kuluttua...
  3. M

    Hyvät ohjeet tuttavilta

    Unicornis, oletko menossa oikeen lapsettomuuteen erikoistuneelle psykologille vai ihan tavalliselle? Mulla on kans tarve päästä, mutta omalla paikkakunnallani ei ole yhtään lapsettomuuteen erikoistunutta. Työterveyden kautta olis mahdollisuus päästä psykologin juttusille, mutta osaakohan ne...
  4. M

    Hyvät ohjeet tuttavilta

    Oon samaa mieltä lentoemon kanssa; joskus on todella vaikeaa olla haistattelematta (vaikkakin vaan mielessään ;) ) Mun 5 vuotta nuorempi siskopuoli kyselee jatkuvasti et koska me hommataan ja et eikö me tykätä lapsista kun ei hommata niitä. Äitipuoli on kans utelias asian suhteen, mutta jostain...
  5. M

    RASKAAKSI PAS-HOIDOLLA

    SaaraX, mulla olis kysymys sulle tuosta alkion kuoren avauksesta jonka sanoit auttaneen teillä. Muistan "tapauksesi" syksyltä. Tutkittiinko teillä niitä alkiota että oliko niiden kuori jotenkin paksumpi ja siten päädyttiin tuohon kuoren avaukseen? Muistanko oikein että olitte ensin julkisella...
  6. M

    Kysymys yksityisellä hoidossa olemisesta muualla kuin kotipaikkakunnalla

    marica, niin tosiaan lukeekin tuolla västöliiton hinnastossa se alkion kuoren avaaminen! Minun tieto oli siis virheellinen. Väärä käsitys johtui varmaan kiitä että ennen VL toimi samoissa tiloissa julkisen kanssa, ja Taysissa on sanottu etteivät tee niitä avauksia. Nythän Taysin julkisen puolen...
  7. M

    Kysymys yksityisellä hoidossa olemisesta muualla kuin kotipaikkakunnalla

    Kiitos neuvoistanne! Olette kullan arvoisia :heart: Se miksi väestöliitto ei tule kohdallamme kysymykseen, vaikka muutoin edullisten hintojen takia kiinnostaisi on se, että he eivät tee alkionkuoren avauksia. Tiedän, ettei ole olemassa vahvaa näyttöä siitä että se auttaisi kiinnittymisessä...
  8. M

    Kysymys yksityisellä hoidossa olemisesta muualla kuin kotipaikkakunnalla

    Kiitos teille tiedoista. Meillä tosiaan matkaa Tampereelle yli 200 km, joten en tiedä mitenkä hoituu. Aiemmin julkisella puolella ollessani jouduin käymään ultrissa todella usein ennen siirtoja/punktiota, koska limis kasvo aika hitaasti ja vaste hormoneille on huono. Tehdäänkö yksityisellä...
  9. M

    Kysymys yksityisellä hoidossa olemisesta muualla kuin kotipaikkakunnalla

    Hei! Olisin erittäin kiitollinen saamaan tietoa teiltä joilla ei ole mahdollisuutta yksityiseen hoitoon omalla kotipaikkakunnalla. Miten hoidetaan ultrat ennen siirtoja? Tehdäänkö ne silti omalla paikkakunnalla jollain yksityisellä klinikalla joka ei tee varsinaisia hoitoja ollenkaan...
  10. M

    Hoidot syys/lokakuussa

    Täällä testaamaan ei päästy. Menkat alkoivat tänään :'( eli poistun takavasemmalle :'( Oon nyt vasta toipumassa kivuista, ihan samanlainen kipu on ollut kuin punktion jälkeen. Koko keskivartalo ihan säteilevästä kivusta kankeana ja istua ei voinut. Aamulla ihmettelinkin että miten...
  11. M

    Hoidot syys/lokakuussa

    Nala78, ihan samassa mennään! kyllä mun mielestä meillä on pp5, koska jos pp14 testataan, niin maanantai (siirtopvä) oli pp1. Näillä main vissiin sen otuksen pitäisi kiinnittyä jos on kiinnittyäkseen. Odottelin jo tänään vähän jotain kiinnittymisvuodon tapaista, mutta ei ole näkynyt :/ Mites...
  12. M

    Hoidot syys/lokakuussa

    Frida74, sama homma. Ilmoittelin viime viikolla että vain kaksi solua hedelmöittyi ja niinhän siinä kävi kun maanantaina pääsin Taysiin, että yksihän sielä vaan mua odotti. SaaraX, mielettön paljon onnea sinulle ja miehellesi!!! Kyllä kummasti piristää kuulla tuommoisia uutisia. Ja...
  13. M

    Hoidot syys/lokakuussa

    Sunnuntaipäivää! Mullakin sitten perjantaina oli se punktio ja ei mennyt ihan noin hyvin kuin esim Nala78 tai Pirita-76. Tosiaan vain 4 solua saatiin ja eilen sain tietää että vain kaksi oli hedelmöittynyt :'( Maanantai aamuna eli huomenna saan sitten tietää että ovatko lähteneet jakautumaan...
  14. M

    Hoidot syys/lokakuussa

    Sairaslomalappuun ei tullut mitään mainintaa syystä, oli vaan sairaalan (TAYS) nimi ja päivä, lääkärin allekirjoitus. Oon jo muutaman tommosen lapun joutunu viemään palkanlaskijalle, ja aina se on ollu vähän kysymysmerkkinä, mutta eipä siitä tarvi sanoo. Yhtä hyvin voisin olla jossain...
  15. M

    Toiseen IVF/ICSI hoitoon odottavia?

    Hei kaikille! Ihanaa Ulpulummukka kun tuli niin kotoinen olo tosta murteesta =) Me oltas kans lähössä toiselle kierrokselle ja mieliala on sen takia vähän parempi kuin aikoihin. Satunainen kulkija, suosittelen kyllä lämmöllä tuota ICSI:tä, jos vaan sen tekevät. Jotenkin tuntuu että siinä on...
  16. M

    Hoidot syys/lokakuussa

    Moi Nala78, viime kerralla sain sairaslomaa punktiopäivän, välipäivän ja siirtopäivän, eli luulisin että nyt saa perjantaista ja maanantaista sairaslomalapun. Tuttu tunne tuo selittely =) Alkaa oleen kaikki selitykset jo käytetty noihin ultriin...
  17. M

    Hoidot syys/lokakuussa

    Kiva kuulla että täällä on menty eteenpäin! SaaraX toivottavasti tämä on se joka kiinnittyy =) Kyselin lääkäriltä tuosta kiinnittymisestä, kun kuulemma eivät julkisella avaa alkion kuorta. Sanoi siitä olevan ristiriitaista tietoa, ja ettei välttämättä auta kiinnittymiseen. Tiedä häntä, tuntuu...
  18. M

    Hoidot syys/lokakuussa

    Olen myös toiselle hoitokierrokselle lähtevä, hoitomuotona ICSI. IVF:stä ei ole kuulemma meille apua, ja luomuraskaus olisi meidän kohdalla ihme (!). Pirita-76 kyseli pelottaako toiselle hoitokierrokselle lähteminen enemmän kuin ekalla kerralla. Omalta kohdalta voin sanoa että kyllä pelottaa...
  19. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Hei Nampula! Liittynen seuraasi toukokuun pinoon, kun tästä huhtikuusta ei taida TAYSin muuttoviikkojen takia tulla mitään! Voi venäjä että harmittaa. Sitten kun voitaisiin päästä taas eteenpäin niin eiköhän klinikalla ole muutto, joka kestää kokonaista kolme viikkoa! KÄÄK! Esikoista täälläkin...
  20. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Hei Nampula! Liittynen seuraasi toukokuun pinoon, kun tästä huhtikuusta ei taida TAYSin muuttoviikkojen takia tulla mitään! Voi venäjä että harmittaa. Sitten kun voitaisiin päästä taas eteenpäin niin eiköhän klinikalla ole muutto, joka kestää kokonaista kolme viikkoa! KÄÄK! Esikoista täälläkin...

Yhteistyössä