Hakutulokset

  1. A

    kuinka teillä on varaa ostaa oma asunto?

    Haluaisin kysyä, että kuinka ihmisillä on varaa ostaa esim omakotitalo/rivitalo/paritalo, joka maksaa 250 000-350 000 tai enemmän? Asun pääkaupunkiseudulla, ja ihmettelen asuntojen hintoja kerta toisensa jälkeen? Voiko tosiaan olla niin että tavallisilla ihmisillä on varaa noin kalliiseen?
  2. A

    Jokela!

    Millaista on asua Jokelassa? Lapsiystävällinen? Plavelut? Onko helppoa matkustaa Helsinkiin töihin? Tarvitseeko 2 autoa? Löytyykö helposti tarhapaikkoja? Kertokaa mitä vaan jos asute tai olette asuneet Jokelassa!
  3. A

    HYPITÄÄN HYPPIKSELLÄ!

    Mitä kaikkia leikkejä/loruja/hokemia kuuluikaan siihen kun hypätään narua? Muistan ainakin "kasit", äiti meni kauppaan ja "laineet", mutta miten se esim oli kun 1 hyppäsi 2 hyppyä, sitten toinen tuli sisään ja ne hyppäs yhdessä 2 ja eka poistui ja kolmas tuli sisään...
  4. A

    3 kysymystä

    1) onko nyt jotain sellaista sairautta liikkeellä joka alkaa / johon liittyy päänsärky? Meillä 4 henkinen perhe josta 3 valittaa päänsärkyä ja yks joka ei osaa vielä puhua on kärttynen 2) Pitäisikö kihomatoja löytyä vielä pimpin ja pepun välialueelta vaikka lääkekuuri on otettu vuorokausi...
  5. A

    Haalarihousut...Mistä löytyy????

    Mistä ihmeestä voi ostaa haalarivälikausihousut 104cm tytölle. Tuom kokoiselle näyttää saavan vain housuja, mutta tämä äiti haluaa haalarihousut.
  6. A

    NYT SLOGANEITA PELIIN TYTÖT!!!

    hei, seuraavanlainen ongelma: polttarit joissa mennään mm. keilaamaan ja siellä morsian saa "keilaus t-paidan". Mitä ihmettä (jotain huippu hauskaa tietty!) siinä paidassa vois lukea???? keksikää, keksikää...
  7. A

    mitäs tää nyt oli? (kipeistä supistuksista)

    kertokaas kokeneemmat mitäs tää nyt on/oli kun viime yönä klo 3 jälkeen heräsin aika kipeisiin supistuksiin joitsa tuli sellasen 40 min ajan säännöllisesti 10 min välein, sitten säännöllisyys hävisi ja niitä tuli 10-45min välein tuonne aamu kahdeksaan asti, jonka jälkeen ne loppuivat kokonaan...
  8. A

    synnytystapa-arviosta vielä...

    eli kyselin tätä jo eilen mutta en saanut kunnon vastausta eli... onko täällä KETÄÄN jolla olis synnytystapa-arviossa todettu että vauva on liian iso tulemaan alateitse joten mennään suunniteltuun sektioon? Mulla siis tuo tapa-arvio ensi perjantaina ja nimenomaan siksi että edellinen lapsi...
  9. A

    imetysliiveistä...

    olen tässä tutkaillut netistä imetysliivejä, mutta prkl, miten hemmetissä sitä tiwtää mitä kokoa ostais? koot vaihtelee niin kauheesti ja sitten vielä viimeks musta tuli ainakin ihan kauhee povipommi heti synnytyksen jälkeen eli mun koko oli 75G 1,5kk synnytyksestä.... ne on vaan netissä niin...
  10. A

    synnytystapa-arviosta

    hei, onko kukaan ollut synnytystapa arviossa? Mulla olis sellainen ens pe ja lähetteen mukaan aikaa pitää varata n 2h...mitä siellä tehdään? muokkaan vähän tätä ekaa viestiä... MIHIN TULOKSEEN TEILLÄ PÄÄDYTTIIN? OLIKO KETÄÄN JOKA PÄÄTYI SEKTIOON TUON ARVION JÄLKEEN ELI OLTAIS TODETTU ETTÄ...
  11. A

    kun toiselle annetaan EHTOJA...

    Mua ihmetyttää täällä lukemani jutut ja tosielämässä ystävien kanssa jutellut jutut, joissa toinen parisuhteen osapuoli (voi olla mieskin siis!) antaa ehtoja toiselle. että ero tulee jos sitä tai tätä ei tapahdu. Että jos et kosi nyt niin eroan...jos ei tehdä lasta saat häipyä...jos ei muuteta...
  12. A

    rauhotelkaa mua

    ...no nyt se sitten alko, panikointi. viime raskaudessa se alko muistaakseni kuukautta aiemmin, mutta joo nyt ollaan siis rv 37+3 ja mua on siis oksennuttanut eilisestä lähtien ja tän aamun ja vauva liikuuu tosi vähän mahassa vaikka olen yrittänyt syödä. ei oikein edes tönimällä liiku. pelottaa...
  13. A

    nimen merkitys sivusto

    moi onko sellasta sivustoa olemassa jossa olis eri nimien selityksiä olemassa...
  14. A

    mitä tää nyt on?

    oon raskaana viikolla 37+3 ja nyt mulla on maha ihan ripulilla ja oksentelen. onko jotain pöpöä liikkeellä? ihan kamalaa oksentaa tän mahan kanssa kun ei taivu edes pöntön ylle....
  15. A

    tietenkin...arghh! (pitkä valitus)

    jouduttiin laittamaan asuntomme myyntiin tuossa 3kk sitten koska tilanne meinasi ajatua siihen että musta olis tullut työtön ja miehestä opiskelija ja toinen lapsi oli tulossa. No sitten suoraan sanottuna KUIN IHMEEN KAUPALLA kaikki meidän perheen rahahuolet hävisivät useiden onnellisten...
  16. A

    äitiyspäiväraha päätös...MILLOIN?

    mulla pitöäis alkaa äitiysloma kuukauden päästä, mutta mitään päätöstä ei ole vielä tullut kelalta, millon sen pitäis tulla???
  17. A

    voidaanko pakottaa?

    voidaanko pakottaa yrittämään perätilasynnytystä? Lapsi perätilassa, paino arvio yli 4kg ja edellista vauvaa yritin ulos 35h, mutta oli liian iso (4385g) tulemaan joten päädyttiin leikkaukseen tuon puolentoista vuorokauden puskemisen jälkeen. Voiko ne pakottaa mut yrittämään synnytystä...
  18. A

    vaatelahjoituksia

    mihin voisi lähettää vauvan vaatteita lahjoituksina. Kun meillä on paljon sellasta hyväkuntoista käytettyä vauvan vaatetta (ja lisää tulee joulun jälkeen) jota en viitti enää myydä, mutta haluaisin lahjottaa esim suomalaisille köyhille perheille, tai karjalaan tms. en halua laittaa UFF:haan kun...
  19. A

    mulla on tänään...

    ...synttärit. mutta mä istun täällä koneella ihan hoopona kun meidän lapsi oli viime yön hoidossa enkä kehtaa soittaa että tuokaa jo se kotiin mulla on ikävä ja tää uus raskaus pitää mua valveilla. keittäiskös sitä kahvit? iha niinku oman synttäripäivän kunniaks..
  20. A

    asunto myyntiin

    miellä kävi äsken välittäjä arvioimassa asuntoa. arvioi ainakin 10 000? halvemmaks kun oltiin itse ajateltu. mutta toisaalta tää aika on tällänen... nyt me ei tiedetä mitä tehdä...kun oltiin ajateltu miehen kanssa että vähän edes vähän jäis taskun pohjalle tästä kun ei meillä taida enää olla...

Yhteistyössä