Hakutulokset

1. M

Paljonko unta 1v vrk:ssa ?

Poika 1v 2kk nukkuu 11-12 tunnin yöunet ja 1-3 tunnin päiväunet
  2. M

Kummin päin rattaissa?

Meillä poika 1v 2kk matkustaa vielä selkä menosuuntaan vaunuissa, mutta odotan, että mies saisi vaunut pian käännettyä. Eihän siitä ole vielä ollut puhettakaan kuin kuutisen viikkoa =)
  3. M

Pinaattikeittoa lapselle?

Meillekin vielä yksivuotisneuvolassa kehotettiin välttämään maksaa ja pinaattia, samoin kuin lehtisalaattia. Mutta mä en kyllä hirveästi luota meidän terkkarin sanomisiin, kun se myös kysyi, joko meidän poika syö kiinteitä. Siis yksivuotiaana! :laugh:
  4. M

kuinka monta sanaa teidän 1-1,5 v

Meillä poika 1v 1,5kk ja sanoja 4. En ole yhtään huolissani.
  5. M

lueppa tämä!tarina anopista.

Hurja anoppi sulla, huhhuh. Mun mielestä sun miehen pitäisi puhua asiasta vakavasti äitinsä kanssa. Ymmärrän hyvin, ettei anopille ole aina helppo sanoa suoraan ajatuksiaan, vaikka mulla onkin anoppiin ihan hyvät välit. Siksi meillä onkin periaatteena, että meillä se, jonka vanhemmista on kyse...
  6. M

kuka raaskii

Ei meilläkään liikaa rahaa ole, mutta silti ostin "kalliin" haalarin. Laadusta kannattaa maksaa. Ei tarvitse sitten erikseen ostaa kurahousuja eikä tarvitse lapsen olla märissä vaatteissa. Säästää myös omaa aikaa, kun ei tarvitse koko ajan olla pesemässä.
  7. M

millon siirrytte välikausihaalariin??

Meillä oli ensimmäistä kertaa välikausihaalari päällä pojalla 1v 1kk eilen, kun Helsingissä paistoi aurinko ja lämpöasteita oli +2. Tosin oltiin vain vähän aikaa ulkona kerrallaan, sillä käytiin asioilla kaupoissa. Mökille kun lähdetään tänään niin otetaan kyllä toppahaalari päälle. Kokoasiassa...
  8. M

1v mittoja

aika pieni taitaa olla meidän poika: 76 cm ja 9300 g
  9. M

jonkun moka joka saa sinut...?

Mulla on kaksoisveli ja kaverini kysyi kerran tosissaan, että olemmeko veljeni kanssa aina olleet samanikäisiä. Vastasin, että Pekka (nimi vaihdettu asianosaisten suojelemiseksi) otti mut kiinni muutama vuosi sitten. :laugh: :headwall:
  10. M

Oma nimesi?

Minna Maria
  11. M

Miehesi nimi?

Juha Tuomas
  12. M

Minkä nimisiä lapsia?

Elias Taavi

Yhteistyössä