Hakutulokset

  1. M

    Omituinen pieni mies!

    Mä en ymmärrä mikä hoiva vietti sille on iskenyt?! Äsken kanniskeli huovan sisälle käärittyä leluaan ja hoiti sitä... Nukutti ja halaili. Kävin kurkkaamassa että mitä niin kovasti hoidettiin... Tänään oli rakennuspalikan vuoro :D
  2. M

    BB-Kerho

    Voisko joku laittaa sen salasanan yv:llä?? Mä unonhdin sen kun en oo siellä aikoihin käyny :headwall:
  3. M

    NC2006!!!

    Laitoin yytä!!
  4. M

    Sienisalaatin ohjetta olisin vailla...

    Olisko kellään?? Olisi kiva tehdä jouluks, mut ei oo reseptii... Sellasta ohjetta oon ettiny mihin tulee kermavaahtoo... :xmas:
  5. M

    On se niin kummallista... (juu tiiän on turhis)

    Jätkä on kiukutellu koko päivän, on ollu hermot taas koetuksella. Tossa jonkun aikaa sitten otin sen syliin maitopullon kanssa. Siihenhän se sitten nukahti mut mä en olis millään raaskinu viedä sitä sänkyynsä. :heart: Vaikka oonki koko päivän odottanu tätä hetkee et se menee päikkäreille...
  6. M

    Alennusmyynneistä...

    Joks ne loppu vai vieläkö jatkuu?? :attn:
  7. M

    Vauvalehden tilaajalahja; matkarattaat

    Onko kukaan saanut niitä?? Ja kuinka kauan yleensä kestää että ne tulee?!
  8. M

    missä ukkostaa ny?!?

    Jossain kauempana jytisee... missähän se mahtais mennä?
  9. M

    Nokian kolarista

    Onko kukaan kattonu sitä video pätkää siittä?? Ihan kamalaan kuntoon oli se henkilöauto runnoutunu :'(
  10. M

    ARG!!!

    Onks se vaan mun kone vai onks tää palsta taas alkanu tökkiin?!? :headwall:
  11. M

    hoidon aloitus ja päiväunet

    Antakaas mulle pikaisesti vinkkiä viisaammaat! Mulla siis tyttö 2,5v, joka on tähän asti nukkunut päiväunet vain ja ainoastaan vaunuissa. sisällä ei ole suostunut nukkumaan ei sitten millään pikkuvauva-ajan jälkeen. no, annoin hänen nukkua sit vaunuissa kun ajattelin että kun hän menee hoitoon...

Yhteistyössä