Hakutulokset

1. L

Lokakuiset

Täällä kanssa sama. Ihan yhtäkkiä hiukset on lopettanu rasvoittumisen ja on paljon kuohkeamman näköiset muutenkin. Täytyy nauttia tästä kun normisti ne on ihan lirut. 😂🤭 Täällä kanssa rakenneultra käytynä. Rv 20+3 ja vauva painoi 395g. Kätilö ehdotto sokerirasitukseen menoa, koska vauva...
  2. L

Lokakuiset

Ootteko vielä arvaillu nub teorian perusteella teidän vauvan sukupuolta? :)
  3. L

Lokakuiset

Täällä kanssa nt-ultra takana. Laskettu aika aikaistui 1 päivällä, eli 7.10 laskettu aika. Niskaturvotusta oli 1.1ml. Miten muuten meillä lokakuisilla joilla äitiysloma alkaa syyskuussa... mihin asti kestää jos isä luovuttaa ne kaikki 160 päivää äidille? Eli äiti pitää kaikki vanhempainvapaat...
  4. L

Lokakuiset

Voiei! oon todella pahoillani 😢 lämpimät osanotot 🙏❤ Mulla on 2v sitten kokemusta samasta tilanteesta. Mun äiti kuoli kun olin n. Rv 10... sairasti syöpää pari kk, ennen kuolemaa ja koko alkuraskaus meni kovassa pelossa, stressissä ja surussa. Kuoliko sun äiti yllättäen vai oliko kuolema...
  5. L

Lokakuiset

Huh huh tätä väsymystä ja pahoinvointia. Nyt rv 10+2 ja odottaa vaan että millon tää pahoinvointi ja väsymys alkaa tasaantua. Iso perhe hoidettavana ja työt, niin ottaa koville tää jatkuva huono ja väsynyt olo. Nyt jo ainakin 5 viikkoa tätä ollut. Hikoiluttaako muita jotenkin helposti? Tuntuu...
  6. L

Lokakuiset

Joo, toivottavasti lääkitys kuitenkin ennalta-ehkäisisi myrkytystä 🙏
  7. L

Lokakuiset

Tänään löytyi ekaa kertaa sydänäänet kotidopplerilla rv 9+6 🙂 Onko muut vielä saaneet/kuunnelleet dopplerilla sydänääniä? 🙏
  8. L

Lokakuiset

Onko muita kellä ollut viime raskaudessa raskausmyrkytys? Mulla oli viime raskaudessa ensimmäistä kertaa myrkytys ja pelottaa jotenkin miten täs raskaudessa menee. Mini-asa aloitetaan kyllä viikolla 12. Toivottavasti se kunnolla ehkäisisi sitä 🙏
  9. L

Lokakuiset

Heips kaikille :) Täällä 34v äiti odottelemassa viidettä pikkuista 😅 Rv 7+4 menossa. Niin järkyttävissä oloissa menty, että ainoa mitä.jaksanut on maata sohvalla viime päivät..tuossa 7+0 iski tää.aivan älytön huonovointisuus! Tänään onneksi vähän parempi päivä. Vaihteleeko teillä päivittäin...

Yhteistyössä