Hakutulokset

  1. M

    mikä on teidän...

    tsih :D eli kertokaa mikä on teidän sellanen "tapa" tai muu juttu, mitä ette viitti mainostaa!!! B)
  2. M

    hiano mersu netis, mut mut...

    joo oli haino mersedes netis ja kaveri mietti ostavansa kun oli nii vähä ajettuki. kuitenkin oli sen verran tietoutta auto asioist että soittelipa edellisille omistajille...ja kappas!!! :x eiköhän oltu ruuvailtu yli kakssataa tuhatta! :whistle: sepä siitä mersedeksestä sitten... törkeetä...
  3. M

    millaiset välit sulla on anoppiisi/appeesi?

    No niin!!! :D Nyt saa paljastaa; parjata tai ylistää! Onko anoppi aina noita-akka ja appi hiljanen hiirulainen? Entä mitä olet itse tehnyt pitääkses hyviä välejä yllä?
  4. M

    minkä ikäisenä pojilla?

    elikkäs kysymykseni koskee "pippeliä"-- meidän kohta 4-vuotias "leikkii" omallaan jatkuvasti.koko ajan saa olla kieltämässä.kuuluuko se vielä tohon ikään?? entäs minkä ikäisenä poika lapsilla pippeli muuttaa "ulkonäköään" elikkäs esinahka menee terskan yli? niinkuin isälläkin :D ois tosi kiva...
  5. M

    2-ja 4-vuotiaat sisarukset

    Moi! Haluaisin tietää, millaista teidän elämänne on kun perheessä on tuon ikäiset lapset? Poika vanhempi ja tyttö kuopus. Itsestä tuntuu, et juuri nyt elämä on yhtä uhmaa, ja kokoajan saa olla välissä, kun mikään ei mene perille. Kun toisen saa leikkimään rauhassa niin toinen jo keksii jotain...
  6. M

    taistelu verotoismiston kanssa

    Moi! Onko kukaan muu joutunut käymään taistelua verotoimiston kansssa. Olen jäänyt hoitovapaalle ja oon ilmoittanut moneen otteeseen mitä oon tienannu ja mitä tuun tienaan ja aina niitten luvut on päin peetä. Sinne saa aina soitella uudestaan ja korjailla asioita ja oon huomannut et joka...

Yhteistyössä