Hakutulokset

  1. S

    Haaveena vauva 2024

    Eilen oli aloitus ultra toisen pitkän ivf kierroksen aloitus. Elikkäs oik. Oli 15 ja 8vas. Palluraa kasvamassa. Jospa näistä olisi nyt se meidän pieni ihme. Jännittää kovasti miten tämä nyt menee. Ja se punktio. Apua. Maanantaina uusi ultra. Siellä sit katellaan miten ovat kasvaneet. Ovaleap...
  2. S

    Haaveena vauva 2024

    Hei. Aamulla ekat synarelat suihkauteltu nenään. Toinen ivf kierros siis alkanut. Näyttihän se viime yönä sitten uniakin että 4 siirrolla se plussa tulee. Tiedä sitten onko paikkaansa pitävä. Ensimmäiselläkin ivf kierrolla näytti unta että ei ensimmäisestä onnistu. Ja niinhän siinä kävi. On ne...
  3. S

    Haaveena vauva 2024

    Heippa. Kiinnostaisi tietää miten muilla pitkän kaavan ivf hoito on mennyt. Postissa tuli ohjeita paljon. Elikkäs alotan sen nenäsuihkeen silloin kiertopäivä 21. Ok. Milloin te olette ne pistämiset aloittaneet. Silloin kun menkat alkaa vai sitten kun menkat loppuu? Kun mulla näyttäis tuon flo:n...
  4. S

    Haaveena vauva 2024

    Mulle saa laittaa kp1. Totuus taas vasten kasvoja. Jos jotain positiivistä niin huomenna saa soittaa klinikalle. 5vuotta on yritystä meillä takana. Sitten päästään suunnittelee ivf hoitojen 2 kierrosta. 🙂🙂
  5. S

    Haaveena vauva 2024

    Jospa se sieltä plussaksi muuttuu.. mä täällä oottelen seuraavia menkkoja että voi sit soitella kierrokselle 2.
  6. S

    Haaveena vauva 2024

    Mulle vois laittaa tuohon kiertopäivä kohtaan että kp 4 . Normikierto 27pv.
  7. S

    Haaveena vauva 2024

    Tulihan ne menkat sit kuitenkin. Olihan tuo pitkä kieeto. 33 päivää. Jännä nähä miten seuraava tulee sit. Ens kuussa pitäis soitella sinne klinikalle menkkoja. En tiiä siirtyykö ne sit ku menkat näin paljo heittti.
  8. S

    Haaveena vauva 2024

    Okkei. Missähän mu menkat sit luurailee.? Normisti on ollu se 27 päivää. Pitäsköhän aamulla tehä testi.
  9. S

    Haaveena vauva 2024

    Hei. Onko muilla kokemusta, ku eka ivf hoitojen jälkeen ne seuraavat menkat. Koska ne mahdollisesti alkaa? Terolutin läpi puski ne ekat hoitojen jälkeen. Mut ne seuraavat. Nyt jo muutaman päivän myöhässä. 🤔🤔
  10. S

    Haaveena vauva 2024

    Jep. Ja voihan se olla että kun on näitä hormoni lääkkeitä yms syöny et se voiski tapahtua. 😅 mutta, tuskin.
  11. S

    Haaveena vauva 2024

    Mulle voi laittaa kp12. Hyvin sattuu just joululle ovulaatio. 🤭🤭 Vaikka tiedänkin että ei tärppää. Mutta. Aina voi yrittää. 🙂 Olen jotenkin sinut sen asian suhteen että jos ei saadakkaan lasta. Ja jotenkin taas en ole. Hoidoista toivon mukaan apua saadaan. Näin joskus silloin unta kun hoidoista...
  12. S

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Heippa. Ensimmäinen ifv hoito kierros takana päin. Kolme kerättiin mutta vain yksi saatiin tyhjäksi hedelmöitettyä ja tuoresiirto tehtyä. Tulos oli kuitenkin nega. Toinen ivf alkais maaliskuussa. Niinpä nyt haluaisin kuulla että miten teillä meni se pitkän kaavan hoito ? Netistä olen lukenut...
  13. S

    Haaveena vauva 2024

    Tuonne jo aikaisemmin kirjoitteli testi tulosta. Eli nega oli. Ensi vuotta odotellessa. 🙂
  14. S

    Haaveena vauva 2024

    Huomenia vaan. Tänään virallinen testi päivä. Ja negahan sieltä tuli. Mikä ei kyllä yllätyksenä tullut. Mieli on ihan ok, unia näin että ei ekasta yrityksestä raskauduta. Mutta ei se haittaa. Verinen vuoto alkoi silloi lauantaina ja menkat ne oli. Tänään pitäidi kysille soittaa ja kertoa...
  15. S

    Haaveena vauva 2024

    Keväällä sit alkais toinen ivf. Se menis sit pitkällä prosessilla Kiitos voimaviestistä. 🙂
  16. S

    Haaveena vauva 2024

    Se on semmosta tummaa verta. Mieski sano että voihan se vielä muuttu ku torstaina vasta testi. Mutta. Ite heitin jo hanskat tiskiin. Katellaan keväämmällä sit uudestaan. Ärsyttää vaan ku pakkaseen ei saatu yhtään.
  17. S

    Haaveena vauva 2024

    Joo, tais mullakii olla tämä tässä. Tein herkän testin ja niin nega ku olla ja voi. Pyyhkiessä tuli sit ruskeeta verta paperiin. Torstaina olisi vasta virallinen testipäivä. Miten tuun pääsemään tästä yli. 😥😥
  18. S

    Haaveena vauva 2024

    Tänään taas sama homma kun eilen. Muutama tippa ruskeeta pöksyssä ja sitten pyyhkiessä paperiin tuli ruskean väristä. Seuraavilla kerroilla ei taas mitään. Teen testin tänään kun menen kotiin. Ja huomen aamulla sit taas testiä.
  19. S

    Haaveena vauva 2024

    Eikääää. Oon niin pahoillani sun puolesta. Haleja. Itselleni tuli postissa testit eilen ja tiedä milloin uskallan sen tehdä. 🤔🤔 Pelottaa jos tuleekin huonoja uutisia. Mutta ehkä maanantaina teen sen herkän testin kun on silloin vapaapäivä. Voi sit surkutella kotona yksinään. 😄
  20. S

    Haaveena vauva 2024

    Mulla tuli tänään aamulla kun pyyhin niin paperiin semmoista punakkaan väristä valkovuotoo. Seuraavalla kerralla ei sit taas ollu. 🤔 Muuten tänään ollut olo semmoinen normaali. Ei juilimista yms. Päänsärky meinaa kyllä nyt vaivata. Aina iltaa myöten oireita alkaa tulemaan.

Yhteistyössä