Hakutulokset

  1. S

    Elokuiset 2024

    Miepä tänne yksikseen kirjottelen ko kaikki vissiin menny facebookiin. 😄 Täälä maha alkaa olla jo melkonen ja oon alkanu kärsiä huonosta hemoklobiinista... 😖 Hb olo 116 ja ferritiini 3, mutta koska hb oli kuitenki yli 100 niin ei kuulema tehä mitään miuta ko käsketään syödä rautaa. Noh, oon...
  2. S

    Elokuiset 2024

    Ite oon edelliset synnyttäny kemissä, missä ollu aivan ihanan rauhallista. Salissa lähes kokoajan kätilö mukana tsemppaamassa ym. Ja osastolla saanu oman huoneen ja tosi hyvää palvelua muutenki. Mut kait se vaan pitää asennoitua nyt vähän erillälailla ko menee tuonne Oys:in "vauvatehtaaseen*...
  3. S

    Elokuiset 2024

    Tainnu porukkaa hävitä Faceen, mit mie jään ainaki tänne ko fecebookkla en enää omista😅 Tuo kotisynnytys ois kyllä hurja jos vaan uskaltas. Mut itellä ollu monet vauvat vähän väärässä tarjonnassa ym et en taija uskaltaa. Mutta niin hurja aattelin kuitenki olla että menisin ilman spinaalia...
  4. S

    Elokuiset 2024

    Voih,:cry: Hirveesti voimia teille joilla keskenmeno tullu, se on kyllä ihan kauheaa vaikka aikasessa vaiheessa tuliski. Täälä suht oireetonta aikaa vietetään . Pikkuhiljaa valon lisääntyessä tuntuu et energiaakin alkaa tulemaan. Rautaa oon nyt syöny 2tabl/pv kuukauden verran ja ehkä sekin...
  5. S

    Elokuiset 2024

    Mulla oli just neuvola ja olipa helpottavaa kuulla sydänäänet😍 Nyt 15+4 viikot ja ollu pari viikkoa aika oireetonta aikaa ja ei vielä oikein potkujakaan tunnu niin ollu vähän paniikki olo et onkohan vaavi hengissä enää. Mut onneks kaikki hyvin.❤️ Seuraava aika onneks vasta parin kk päästä taas...
  6. S

    Elokuiset 2024

    "Nobelius" mie kans sanoin neuvolassa etten jaksa rampata sielä jos ei mitään erikoista ilmaannu. Onneks laitto ajan vasta parin kk päähän. Lopussa tieten pakko käydä ko on taustaa raskaushepatoosista edellisistä raskauksista. Mut ei hirveesti näin 6. raskaudessa jaksa ressata. Itestä tuntuu...
  7. S

    Elokuiset 2024

    Täälä oli eilen nt-ultra ja kaikki oli hyvin❤️ siellä köllötteli hän ja niinkö arvasin niin la siirrettiin 1.8. Oli tosi ihana ultraaja, kerto kokoajan mitä tarkasti ja tosi hyvin osas kuvata et kaikki normaalin rajoissa. Ruskiluvut oli kans niin isoja et ei tod.näköstä että olisi jotain...
  8. S

    Elokuiset 2024

    Minut vois kans lisätä listaan, eli suurperheenmama,37v. la 1.8, 6.lapsi, oys Tääl oon ollu hiljaa koska olo on ollu ihan järkyttävä. Lähinnä oon maannu sohvalla ja nukkunu. Olo on ollu erittäin äklöttävä. Ja asiaa ei oo yhtään auttanu et mies paljon töissä ja pitäs kaikki viis muuta lasta...
  9. S

    istukan pala kohdussa

    Mulla jäi huomattavasti isompia paloja istukkaa kohtuun edellisessä synnytyksessä. Kaks viikkoa synnytyksen jälkeen aloin vuotamaan erittäin runsaasti joten eiku ambulanssilla sairaalaan. Mitään nukutusta ei ehditty laittamaan vaan tekivät jonku imukaavinnan, jolla onneksi saatiin palat pois...
  10. S

    Elokuiset 2024

    Tervetuloa kaikilla uusille🤗 Täälä mennään nyt 7+0 ja olot alkaa olla sen mukaset. 😖 🤢 Koko päivän äklöttää ja illat on kamalampia. Just eilen sanoin miehelle et tekis mieli paeta johonki mökille ja olla yksin sielä seuraavat 2kk. Suolakeksit ollu työpäivän aikana pelastus. Niitä ko napsii...
  11. S

    Elokuiset 2024

    Joo täälä kans pari päivää ollu aika oireetonta. Mut oon nyt syöny tiheämmin niin uskon et sen takia äklötys pysyny poissa. Tissit on kyl ollu kipeät ja raskaan oloset edelleen, joten toivotaan et kaikki hyvin. Soittelin neuvolaan ja sain eka ajan 20.12. Mulla edelliset menkat ollu 18.10, mut...
  12. S

    Elokuiset 2024

    Tääl eilen koettiin sit eka kunnon pahaolo-päivä... 😖 Ei oksentaa tarvinnu, mut oli kyllä niin äklöttävä olo lähes koko päivä ettei ois jaksanu mitään. Vielä taitaa olla opettelua tää et ois vaan pakko syyä kahen tunnin välein jotain ettei olo pääse kovin pahaksi. Mie kans aattelin ootella...
  13. S

    Elokuiset 2024

    Eli kirjoitin tuon edellisen viestin. Sain rekisteröityä. Joskus kyllä jo olin rekisteröitynyt, mutta salasana ja sähköpostiki vaihtunu niin nyt uudelleen👍

Yhteistyössä