Hakutulokset

  1. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Onko sulla tukilääkkeet käytössä? Mun ymmärryksen mukaan ne pitäisi pitää kunnon menkat poissa testipäivän lähettyville asti.
  2. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Ajattelisin, että viikonloppuna voisit jo testailla melko turvallisin mielin😇
  3. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    5-päivänen blasto
  4. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Mulla taisi olla kiinnittymistuntemuksia heti siirtoa seuraavana päivänä (en tajunnut sitä toki silloin), mutta sen jälkeen ei juuri mitään. Positiivisen testin tein tasan viikon siirron jälkeen (siirto oli maanantaina ja seuraavan viikon maanantaina testi oli pos). Tuohan oli silloin eka testi...
  5. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Miten on piinapäivät menneet?😇
  6. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tuohon on vain hyvä asia, että ei ole kuulunut mitään! Silloin ainakin tänä aamuna on ollut alkio olemassa🙌🏻
  7. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Ivf-kierros numero 2 on käynnistynyt ja ekat Synarelat taas sumuteltu nenään😇
  8. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Oliko sulla punktion ajoitusultra huomenna, jos punktio jo alkuviikosta? Itse ajattelen, että jos lapsen kannan ja synnytän niin se on täysin oma, sillä ilman minun kehoani hän ei olisi voinut tähän maailmaan syntyä🙏🏻
  9. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Eikös teillä olekin siis punktio jo mahdollisesti ensi viikolla? Minulla alkaa ensi viikon torstaina Synarela pitkään kaavaan liittyen ja siitä sitten 4 viikon rutistus kohti punktiota. Käytän Synarelaa 2 viikkoa ja piikkitykset alkavat näillä näkymin 3 viikon päästä. Meillä kaava, lääkkeet ja...
  10. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Onko tänään mieli yhtään parempi?
  11. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Ja ymmärrän epätoivon ja turhautumisen. Ne kulkevat valitettavasti koko ajan rinnalla välillä nostaen päänsä esiin ja välillä pysyen visusti piilossa. Ja jos tämä hoito ei tunnu tuovan tulosta, niin sitten vaadit erilaista kaavaa tai suurempia lääkeannoksia seuraavaan yritykseen. Ja lisäksi...
  12. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    No mutta onhan 4 rakkulaa 4 mahdollisuutta😇 Ja tilanne voi vielä elää, ethän ole vielä edes montaa päivää kerennyt pistämään! Itselläni silloin ainut ultra oli vasta 10. pistospäivän jälkeen.
  13. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tsemppiä huomiseen! Toivottavasti on munasoluja tulossa😇 Onko lääkkeet tuoneet mitään sivuoireita?
  14. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Mullakin jäi aina yleensä pisara sitä hormonia neulan päähän, joten en usko sen haittaavaan. Oletan, että se on huomioitu niissä annoksissa. Pistämisen osalta kannattaa tehdä siten, mikä tuntuu parhaalta. Itse koin helpoimmaksi hoitaa asian kokonaan itse.
  15. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Mä epäilen, että se on ihan protokollaan liittyvä asia. Koska pitkässä ajetaan munasarjat ensin alas, niin ehkä siinä tarvitaan enemmän hormoni, jotta ne saadaan taas hereille?
  16. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Mulla taisi olla afc 8 suunnittelukäynnillä, mutta minulla ei ole tietoa kuinka monta oli kuin aloitin pistokset. Pitkässä kaavassa kun munasarjat laitetaan ensin lepotilaan. Mun tietääkseni munasoluja voi lähteä kasvuun enemmän tai vähemmän verrattuna alku-ultraan. Mulla näkyi vissiinkin 8...
  17. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Ja iloiseksi yllätykseksi meidät otetaan jo tästä kierrosta uuteen hoitoon. Aloittelen Synarelat noin 2 viikon päästä. Syynä näin nopeaan hoitoon hyväksymisellä taisi olla se, että oman keskenmenon (tai lääkärin mukaa kemiallisen raskauden kun ei keretty varhaisultraan) jälkeinen kierto oli...
  18. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    11 follikkelin määrä kuulostaa minun korvaani isolta, kun mulla on ollut vaihtelevasti vain 6-8 kpl väliltä😇 Mikä lääke ja määrä sinulla on?
  19. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Heippa! Miten on sujunut Primojen syönti? Onko kuukautiset pysyneet poissa?😇 Mulla toivon mukaan alkaisi kuukautiset huomenna, josta sitten yritän ilmoittautua uuteen hoitoon! Lääkäri on jo kirjoittanut kaikki reseptit valmiiksi eli toivotaan, että vain ottavat meidät jo uudelleen mukaan🙏🏻
  20. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Heippa! Hienoa, että pääsette nopeammin hoitoon - vaikuttaako tämä lomasuunnitelmiinne?😇 Meillä on nyt välikierto käynnissä ja seuraavien kuukautisten alkaessa yritän ilmoittautua uudelleen hoitoon. Meillä pitkässä kaavassa aloitetaan nenäsumute Synarela kiertopäivänä kp 21 eli tässä nyt...

Yhteistyössä