Hakutulokset

1. P

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

HUSin asettama testipäivä on 16.2. ja meinasin odottaa testaamisen kanssa, jos en nyt ihan tuonne asti, mutta ainakin jonnekin 14. päivän tietämille. Aamupäivällä olin toki pettynyt, mutta tunnelma on jo tasoittunut. Iltapäivällä tunsin alavatsaa hieman pistelevän ja esim töissä alavatsan...
  2. P

Morula ei selvinnyt pakkaseen, joten tällä yhdellä blastolla mennään. Rehellisesti olen kyllä hieman pettynyt ja surullinen, mutta ei tässä nyt auta päätä pensaaseen työntää. Joillekin riittää yksikin alkio, jos mekin oltaisiin tässä onnekkaassa joukossa. Toki todennäköisyydet eivät ole kyllä...
  3. P

Tulen huomenna ilmoittamaan! Lääkärin ohje oli nyt elää vain normaalia elämää ja tehdä kaikkia mahdollisia asioita, jotka rentouttavat ja tuovat hyvää fiilistä. Illalla siis paluu harrastusten pariin ja suuntana salsa-tunti💃 Kiva, että teillä jatkuu kevyet hoidot heti! Onko letrot aiheuttaneet...
  4. P

Tänään oltu elämän ensimmäisessä alkion siirrossa ja 5 päivän ikäinen luokan AA blasto nyt sitten matkassa mukana☺️ Biologin mukaan oppikirjamainen yksilö. 2 alkiota oli kehittynyt kovin hitaasti ja olivat tänään vasta 12-soluisia. Näiden paikkana siis roskakori. 1 morula-vaiheessa oleva...
  5. P

Heltsuli ymmärrän täysin, että aika tuntuu etenevän madellen jonottaessa hoitoon. Itsestäni pelkästään viikko tuntui silloin ikuisuudelta.. Kivaa, että teille osuu vielä loma ennen hoitojen aloitusta. Sekin nopeuttaa ajan etenemistä😇
  6. P

Höh negatiiviselle raskaustestille!😞 Mä jännitin pitkin päivää tuleeko HUSista soitto, että yksikään hedelmöittynyt munasolua ei ole jatkanut jakautumista. Soittoa ei ole tullut, joten virallisesti meillä on ainakin 1 alkioksi luokiteltava solurypäs olemassa😅 Maanantaina sitten siirtoon, jos ei...
  7. P

Pakko todeta, että puolisoni oli alkuun voimakkaasti kaikkia hoitoja vastaan ja minulla kesti vuosi saada hänet suostuteltua tutkimuksiin. Kun minun tilanteeni huonous syksyllä selvisi, hän nosti alkuun täyden suojamuurin ylleen. Nyt tammikuun hoidon ajan hän on ollut toki tukenani, mutta aito...
  8. P

7 munasolusta 4 oli hedelmöittynyt oikein🙏🏻 Sain aamupäivällä tekstarin puhelimeen, jossa ilmoitettiin minua hoitavan tahon tehneen merkintöjä tietoihin. Tiesin siis tässä vaiheessa, että ainakin joku noista soluista on hedelmöittynyt ja meinasin jättää asian siihen. Puolisoni kuitenkin oli...
  9. P

900 IU:n kynässä on musta neljä annosta tuolla 225:n määrällä (900/225=4). Kynästä ei tule enempää kuin annosteltu määrä ja on tärkeää, että pidätte sitä pohjassa piston jälkeen vielä useamman sekunnin, jotta kaikki lääke tulee varmasti saatua.
  10. P

Onko teidän ollut helppo kertoa hoidoista esihenkilölle? Itse pohdin tätä melko kauan, mutta sitten päätin avata suuni. Olen saanut ymmärtäväisen vastaanoton - ilmeni että esihenkilölläni on ollut aikanaan myös haasteita raskautumisessa. Olen siis saanut käydä kaikki lääkärit työajalla sekä saan...

Yhteistyössä