Hakutulokset

  1. I

    Haaveena vauva 2024

    Mut voi siirtää plussanneisiin 🥰 Eilen dpo 16 testi kivasti tummunut ja tänään vielä digitestin tein jossa ”raskaana 2-3 viikkoa” ☺️ https://aijaa.com/QLQfq2 Tsemppiä kaikille yritykseen! ❤️❤️
  2. I

    Haaveena vauva 2024

    Minäkin nään jotain! 🫣❤️
  3. I

    Haaveena vauva 2024

    Täällä vahvistumista viivassa on tapahtunut, tänään dpo 13 🥰 ei tarvi enää ainakaan tihrustaa. Testaan vielä uudelleen kunhan ovulaatiosta varmasti yli 14vrk ja jos edelleen tummuu niin siirryn sit plussanneisiin. https://aijaa.com/4AWZqR
  4. I

    Haaveena vauva 2024

    Minä kyllä tunnistin oloni hyvin samanlaiseksi kuin ennen esikoisen plussausta 😊 nenä oli aivan tukossa ja sellaista vellovaa etovaa oloa ollut jonkun päivän ajan. En tiedä oliko oire vai sattumaa, mutta nyt rinnat tuli sivuilta kipeäksi heti ovulaation jälkeen, kun muuten menee muutama päivä...
  5. I

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos ❤️ Voi kun vahvistuisi ja pysyisi kyydissä mukana ❤😭
  6. I

    Haaveena vauva 2024

    Täällä dpo 10 ja vannoin etten testaa ainakaan ennen huomista. Meni yö valvoessa joten tylsyyksissäni aamuyöstä muutaman tunnin pidätyksellä kuitenkin testasin 🙈 Jonkunlainen hailura viiva tuli pregcheckin testiin 😍😍😍 näkeekö muut? Etovaa oloa ollut ajoittain muutamana päivänä ja nenä aivan...
  7. I

    Haaveena vauva 2024

    Just meinasin sun edelliseen viestiin kirjoittaa toivoa vielä olevan vaikka nega oiskin dpo9 ja niin näköjään oikeasti olikin! ❤️😍 varovaiset onnittelut! ❤️
  8. I

    Haaveena vauva 2024

    Jänniä aikoja toisilla! 🤭 Täällä jouluaattoiltana positiivinen ovistesti (seuraavana aamuna testasin vielä uudelleen ja aivan kirkuvan punainen ovistestiviiva). Seksiä oli jouluaattoiltana, mutta ei enää sen jälkeen ole ollut, kun olen todella kovassa flunssassa. Huolettaa kun rinnat...
  9. I

    Haaveena vauva 2024

    Sama tilanne täällä, eli ennen ekaa raskautta oli aikalailla aina sen 14vrk luteaali ja sehän tässä huolettaa, että mitä on käynyt kun luteaali noin reippaasti lyhentynyt ☹️ esikoisesta tulin ekasta yrityskierrosta raskaaksi vieläpä yhdestä ainoasta yhdynnästä. Ei tarvinnut mitään ovistestejä...
  10. I

    Haaveena vauva 2024

    Mulla on kanssa näyttänyt ovistestit plussaa kahtena päivänä peräkkäin. Oon toivonut ovulaation tapahtuvan 24h sisällä ekasta plussasta (muuten luteaalivaihe vieläkin lyhempi). Itse lopetin imetyksen kun esikoinen oli reilu 2v eli noin vuosi sitten joten imetyshormonit ei ainakaan enää vaikuta...
  11. I

    Haaveena vauva 2024

    Täällä dpo9 ja aamu alkoi vatsakrampeilla. Nyt äsken vessareissulla verisen ruskeaa vuotoa eli menkat alkamassa. Taitaa olla toivotonta raskautua näin lyhyellä luteaalivaiheella 😭 jokohan tässä kannattaisi apua kysellä luteaalivaiheen tukemiseen vaikka vasta elokuusta lähtien yritystä? 😞 Aiemmin...
  12. I

    Haaveena vauva 2024

    Onnea!!! 😍😍 on tuo plussa eikä edes haamu omaan silmään! ❤️
  13. I

    Haaveena vauva 2024

    Ihania plussauutisia täällä monella!! ❤ Valtavasti onnea kaikille 😍 voi kun pääsisi itse mukaan plussa-aaltoon 🥰 Täällä meinasin jo luovuttaa ovulaation metsästyksen suhteen, koronassakin oltu niin hiljaiseloa palstailun suhteen. Noh viikonloppuna alkoi limaisuus alakerrassa sen verran...
  14. I

    Haaveena vauva 2024

    Täällä pidetty taukoa palstailusta, kun yk3 päättyi menkkoihin kp31. Piti vähän nieleskellä pettymystä, mutta jospa tässä saisi taas uutta energiaa yritykseen. Tällä hetkellä menossa kp11 ja viime kierrossa ovis oli vasta kp19 joten vielä hetki odotellaan. Ensi viikko tosin yövuoroviikko...
  15. I

    Haaveena vauva 2024

    Täällä dpo11 ja nega testattu pregcheckillä, joten valmistaudutaan henkisesti yk4 aloitukseen 😞
  16. I

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos tästä viestistä 🥰 jotenkin sitä odottaa, että jos raskautuu uudelleen niin varmasti on samat oireet kuin esikoisesta. Nyt jo tämän kierron osalta pyyhe heitetty kehään, kun dpo8 ei mitään oiretta. Mutta eihän sitä koskaan tiedä 🤫
  17. I

    Haaveena vauva 2024

    Kyllä vois olla! 😍 onnea! ❤️
  18. I

    Haaveena vauva 2024

    Omaa napaa. Täällä dpo6 ja usko raskautumiseen nolla 🙄 toki tiedän, että aikaiset päivät mutta luulis jotain tuntemuksia olevan jos oisin raskaana 😁 muistelen, että esikoisesta tiesin todella varhaisessa vaiheessa plussaavani, vaikka olevinaan myöhästyttiin ovulaatiosta. Miten aikaisin teillä...
  19. I

    Haaveena vauva 2024

    Aivan samoja pohdintoja itsellä 😂 Mutta pitää varmaan heti kun menkat alkaa niin laittaa kuukuppi ja viedä esikoinen uimaan 🥰 tuskin ainakaan enää sitten vaikuttaa ovulaation läheisyydessä siittiöitä tuhoavasti.
  20. I

    Haaveena vauva 2024

    Hei olen miettinyt ihan samaa! 🙈 En siksi uskaltanut eilen lähteä esikoisen kanssa uimaan, kun pelkäsin voisiko vaikuttaa raskautumiseen. Meillä menossa yk3 ja kahdella ensimmäisellä yrityskierrolla ollaan oltu pitkillä kylpylälomilla joissa on tullut uitua jopa kaksikin kertaa päivässä 🙄...

Yhteistyössä