Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2024

Tottakai kannattaa yrittää tuolloin lopummalla kiertoakin, etenkin jos ei ovulaatiosta täyttä varmuutta. Omat kierrot aiemmin olleet jotain 29-33pv ja esikoisesta ainut mahdollinen yhdyntä josta raskaus sai alkunsa tapahtui kp19-20 välisenä yönä. Aloitettiin silloin siis vasta yritys kesken...
  2. I

Haaveena vauva 2024

Kyllähän tossa mun silmään ihan selkeä punertava viiva kuitenkin näkyy! 😍 itse olen kerran saanut viivanpaikan näkyviin ja ei se tuolta näyttänyt 🫣 toki eri testi oli kyseessä. Mutta toivottavasti on haamu joka vahvistuu pian! ❤️
  3. I

Haaveena vauva 2024

Huh koko päivän jännittänyt miten käy, saanko järjettömän flunssaisen miehen edes tänään kellistettyä sänkyyn ja nyt vihdoin illalla sain 😂 eilen siis päivällä ovulaatiotesti positiivinen. En tiedä liekkö oli jo myöhäistä, mutta ei viitsi ihan hukkaan kiertoa heittää. Onpahan edes vähän...
  4. I

Haaveena vauva 2024

Kiitos ❤️ Yhteinen ”projektihan” tämä on joten toivottavasti mies edes huomenna pystyisi. En tiedä liekkö sitten huomenna illasta jo myöhäistä, mutta aina kai kannattaa yrittää ettei ihan hukkaan mene kierto. Ei ole mikään pieni flunssa meillä kotona kiertämässä, vaan todennäköisesti...
  5. I

Haaveena vauva 2024

Osaan samaistua! 😄 Meillä viime kierrossa meni ovis täysin ohi jos sellaista edes oli. Saattoi tulla myöhässä tai sitten oli vaan ovuloimaton kierto. Yhdynnät ajoitettiin viime kierrossa siihen miten normiaikaan olisi ollut ovis, vaikka testit olikin negaa. Mutta tänään tein positiivisen...
  6. I

Haaveena vauva 2024

Voi kun oliskin mulla myös 🥺 on kyllä vaan niin normaali olo, että en usko ollenkaan raskauteen. Esikoisesta olin jo paljon ennen plussatestiä varma raskaudesta.
  7. I

Haaveena vauva 2024

Oi! 😍 Onko mitä oireita?
  8. I

Haaveena vauva 2024

En tiedä oliko minun viime viikonloppuiset oudot ovulaatiotyyppiset vuodot merkkiä tulevasta hiivatulehduksesta. Nyt nimittäin iski hiivatulehdus! 😩
  9. I

Haaveena vauva 2024

Hienot viivat noin varhaisille päiville! 😍 varovaiset onnittelut ❤️ onko oireita?
  10. I

Haaveena vauva 2024

Onhan tän päiväuset selkeesti vahvempia! ❤️😍
  11. I

Haaveena vauva 2024

Olikohan sulla sit kaks ovulaatiota tärppikierrossa? 🤔
  12. I

Haaveena vauva 2024

Voi hitsi en kyllä ole enää tikuttanut 😞 Viimeksi viime keskiviikkona tikutin ja sitten lähdettiin reissuun niin en edes ottanut ovistestejä mukaan eikä olla täällä reissussa seksiäkään päästy harrastamaan, kun esikoinen valvonut joka ilta niin myöhään että olen itse nukahtanut jo ennen lasta 😁...
  13. I

Haaveena vauva 2024

Täällä kaikinpuolin omituinen kierto meneillään. Tällä hetkellä kp 25 ja älyttömät menkkajomotukset meneillään. Valkovuoto ollut myös reilun viikon ajan ovulaatiovuotomaista. Menkkatuntemuksia ollut viimeiset 4-5pv, mutta nyt niin kovat että tekisi mieli pitää alavatsalla lämpögeelipussia ja...
  14. I

Haaveena vauva 2024

Kyllä näkyy! 😍 Onneaja viivojen vahvistumista ❤️
  15. I

Haaveena vauva 2024

Tuohon sylkitestiin en itse ole niin perehtynytkään, mutta jännä että siitä positiivinen tuli mutta digi nega. Toki joillain ilmeisesti lh-huippu menee ihan tunneissa ohi. En tiedä kyllä itsekään uskallanko seuraavassa kierrossa ovista edes testailla, kun nyt vaan negaa näyttää. 😁
  16. I

Haaveena vauva 2024

Mikä kp sulla on ja onko ollut oireita ovulaatiosta? 😁
  17. I

Haaveena vauva 2024

Täällä ovulaatiotestit edelleen sitkeesti negaa 🙄 liekkö sitten ovuloimaton kierto. Nyt sentään parina päivänä tullut vähän ovulaatioliman tyyppistä ja viime yönä vatsaa jomotteli. Seksiä tänään ja edellisen kerran lauantaina. Ei siis suuria odotuksia tähän kiertoon, kuitenkin clearbluen digit...
  18. I

Haaveena vauva 2024

Täällä alkukierron innostus vaihtunut harmitukseen. Täällä kp16 ja ei oirettakaan ovulaatiosta. Viimeksi seksiä toissa iltana. Ihan kuivat paikat ja tosiaan nyt ekaa kertaa yritän tikuttaa ovulaatiota, sekä liuskat että digit näyttää vaan negaa. Liekkö sitten ovuloimaton kierto, ajattelin...
  19. I

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti oireet ennakoisi raskautta 🥰 mulla ainakin esikoisesta oli tosi kovaa palellusta iltaisin 🤞🏻 Kyllähän ne ovulaation jälkeisetkin päivät matelee, mutta niin myös päivät odottaessa ovulaatiota 😩 tuntuu että menkat alkoi jo ikuisuus sitten ja vielä olisi noin viikko ovulaatioon...
  20. I

Haaveena vauva 2024

Kiitos voisin liittyä ☺️ Eli @idapieni, ya 8/2023, 2. lapsi Tarvitsiko jotain muuta tietoa? 😊 vielä vähän harjoittelen tätä palstailua. En esim keksinyt miten saa tuon tekstin punaiseksi.

Yhteistyössä