Hakutulokset

  1. R

    Tammikuiset 2024

    Niin kuinkas sen facebook ryhmän löytää?🙈
  2. R

    Tammikuiset 2024

    Täällä voidaan huonosti ja väsyneesti🤢😴 eka nvl oli 31.5. Syke ja sikiö näkyi hyvin ja nyttemmin löytyny kotidopplerilla myös syke😊 np ultra on 26.6. Tällä hetkellä stressaa jalan säryt. Pelkään kuollakseni että mulle tulee laskimotukos vaikka siis "ainoat" riskitekijöt on useampi synnytys...
  3. R

    Tammikuiset 2024

    Täällä pahoinvointi ja kova väsymys jatkuu. Tänään tuli angelsound kotidoppleri mutten saanut vielä kuuluviin vauvan sykettä. Ja sehän rupes stressaa... viikkoja nyt menkkojen mukaan 9+0 mutta todennäköisesti 8+0. Huomenna aamusta eka neuvola,siellä ilmeisesti katsotaan myös ultralla. Jännittää...
  4. R

    Tammikuiset 2024

    Vu käyty keskiviikkona,syke löytyi,ihan ei mitat vastannu viikkoja mutta näin vähän oletinkin❤️ Pahoinvointi on kerännyt kierroksia ja väsymys on järkyttävä😞
  5. R

    Tammikuiset 2024

    Keskiviikkoaamuna kl 8 vu. Jännittää kamalasti.. sitte parin viikon päästä eka neuvola. Vatsa tuntuu jo pömpöttävän mutta kai se alkaa jo niin monen raskauden jälkeen väkisinkin🙈
  6. R

    Tammikuiset 2024

    Tämähän on taas vallan mukavaa yöllä herätä ja olo on samantien huono. Etoo inhottavasti.
  7. R

    Tammikuiset 2024

    Viikkoja nyt 6+3 ja'parina'päivänä ollut selkeästi havaittavaa huonovointisuutta. Eilen ekat yökkimiset muttei onneksi tullut oksennus. Mulla on kaikissa onnistuneissa raskauksissa ollut pahoinvointi aika rajua ja oon oksennellut läpi raskauden. Inhottavaa mutta se jotenkin antanut varmuutta...
  8. R

    Tammikuiset 2024

    Clearblue digitesti antoi tänään 3+ viikkoja joytaduunnilleen oikeilla viikoilla ollaan kuitenkin. Vu vasta 1,5viikon päästä. Pahoinvointia ei ole juuri ollut mutta siis ruokahaluttomuutta kyllä. Melko lievät oireet vielä nyt viikkoja menkkojen mukaan 5+5,mutta en tiedä onko noin paljon Vu...
  9. R

    Tammikuiset 2024

    Todellakin.. varasin jo viikko sitte yksityiselle varhaisultran joka olisi 17.5. Neuvola-ajan antoi jo ja se on 31.5. Mutta mietin pitäiskö mun siirtää tuota vu aikaa yksityisellä että varmasti näkyisi sitte.. Mä olin maanantaina jo ihan henkisesti valmistautunut siihen että kesken menee ja nyt...
  10. R

    Tammikuiset 2024

    Heippa! Johonkin saatava jo purkaa asiaa kun järki lähtee.. siis raskaus on erittäin toivottu ei siinä mitään ja 7.raskaus nyt. Neljä elävää lasta. Mulla on yleensä ennen onnistuneissa raskauksissa tullu vahva viiva heti 4+0. Tällä kertaa sen sain vasta 5+0.. hcg arvo otettiin 4+2 sen ollen 88...

Yhteistyössä