Hakutulokset

  1. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Voi ihanaa! Onnea! ❤️ Meillä tänään vasta ihan eka neuvola ja ihan takki auki menossa sinne. Ei oikein tiedä mitä odottaa ja mitä pitäisi tajuta kysyä 😅 Noh, luotan siihen, että ammattilainen tietää mitä tälläisille ensikertalaisille pitää kertoa 🤭
  2. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Jännää, et meitä on jo 3, joilla päivälleen sama laskettu aika 😍
  3. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Onnea plussasta! Ihanaa 😍
  4. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Okei, kiitos selvennyksestä. 7+0 on sitten se oikea 😍 Itse näistä ihan pihalla vielä, mutta onneksi on teitä, jotka tietävät paremmin 🥰
  5. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Varmaan vaihtelee eri sovelluksien mukaan. Mikä sovellus sulla käytössä? Mulla muutamakin eri sovellus: Pregnacy Calender mukaan meillä ois tänään 7+2, Preggers sovelluksen mukaan 7+0, Preglifen mukaan 7+1 😊
  6. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    1.11.2023/1./HUS (Naistenklinikka) @Kahdeksaskullannuppu
  7. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Joko joku perusti sen suljetun FB ryhmän? 😊 Jotenkin ihanaa ja lohduttavaa huomata, etten ole ainut ensimmäistä vauvaa odottava, joka miettii ihan samoja asioita kuin minäkin. Lähinnä tässä koko ajan miettii, että onkohan tuolla edes mitään? Onko kaikki normaalisti? En oikein ole uskaltanut...
  8. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Ihanaa, että muitakin odottajia alkaa ilmaantua tänne. Onnea kaikille! ❤️ Mulla just starttasi rv 6 (5+1) ja ei oikein muita fyysisiä oireita, ku arat rinnat ja vähän ajoittaista nippailua alavatsalla ja väsymystä erityisesti työpäivän jälkeen 😴. Pahoinvointia ei ole juurikaan ollut vielä, mutta...
  9. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Kiitos vinkistä teille molemmille. Perheartelle siis mennään jos päädytään buukkaamaan varhaisultra 😊
  10. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Itse mietin vielä tuota varhaisultraa, kun neuvolaan soitettuani ensimmäisen puhelun minulle sanottiin ettei sitä järjestetä eli pitäisi ihan yksityiseltä varaa. Sinne normi ensi ultraan, olikos se nyt 10-11vk on niin paljon matkaa, että ajatus odottelusta tuntuu aika ikävältä varsinkin, kun...
  11. O

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Täällä yksi ja itseasiassa vielä ihan sama la. Eilen plussasin. Ensimmäistä kertaa raskaana niin kaikki on ihan uutta, pelottavaa ja jännää, mut samalla tietenkin ollaan ihan onnemme kukkuloilla.

Yhteistyössä