Hakutulokset

  1. E

    Kokemuksia Primolut Norista

    Mulle tuli tuosta lääkkeestä myös pahoinvointia, alavatsakipuja ja lopulta jopa nosti maksa-arvoja.
  2. E

    Haaveena vauva 2024

    Mulla tuli keskenmeno helmikuun lopussa ja toukokuun alussa plussasin uudestaan☺️ 2 kuukautta meni täällä uuteen plussan😊
  3. E

    Tammikuiset 2024

    Täällä myös pahoinvointi edelleen riesana. Nyt 13+2 eikä loppua näy. Ajattelin ottaa torstaina neuvolassa asian esille, kun tuntuu jo että alkaa pääkoppaan vaikuttaa tämä kokoaikainen huono olo ja oksentelu päivittäin. Kävin 6. viikolla tk:ssa pahoinvoinnin takia mutta eivät antaneet...
  4. E

    Tammikuiset 2024

    Mulla oli S-pappa 2799,9 ja hcg 59 ja NT ultrassa kaikki Ok ja riskiluvuksi trisomioille saatii 1:100000 eli matalat riskit. Mut niistä ei voi päätellä hirveesti mitään kun riippuu myös niistä ultran mittauksista
  5. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Sanoisin et plussa!
  6. E

    Tammikuiset 2024

    Täällä käyty tänään NT-ultrassa. Kaikki oli hyvin ja vauva mittas 3 päivää vanhempaa eli 12+0. Nyt huomasin vessassa käydessäni rusehtavaa vuotoa. Johtuukohan ultrasta? Ei tehty kyllä ultraa sisäkautta vaan mahan päältä, mutta kätilö kyllä herätteli vauvaa niin heilutteli kohtua ja painoikin...
  7. E

    Tammikuiset 2024

    Täällä neuvolassa käyty ja päästiin kurkkaamaan ultralla mitä masuun kuuluu🥰 kaikki oli hyvin vauvalla❤️ minulla oli vaan hemoglobiini sen verran matala että rautakuurin saan alottaa😅 mutta muuten kaikki hienosti👌🏼
  8. E

    Tammikuiset 2024

    Täällä tänään 9+3☺️ pahoinvointi on nyt muutaman päivän ollut vähän lievempää niin että on tarvinnu vaan aamuisin oksentaa ja päivällä jaksanu ulos kotoa jo🤭 huomenna on ensimmäinen neuvola☺️
  9. E

    Tammikuiset 2024

    Mä ostin pari päivää sitten dopplerin ja sain jo sydänäänet kuulumaan😍 8+4 kuulu ekan kerran siis. Kyllähän sitä pohti moneen otteeseen onko siitä enemmän hyötyä vai haittaa mutta kyllä nyt kun tämä on keskenmenon jälkeinen raskaus niin kummasti helpottaa mieltä kun kuulee sen pienen jumputuksen🥰
  10. E

    Tammikuiset 2024

    TAMMIKUISET Laskettuaika/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 4.1. Rasberry_jam / 1. / LKS 6.1. pikkukirppu15 / 3. / ? 21.1 ekapikkunen / 1. / OYS 24.1. Elinia/ 1./ HUS 26.1 orvokkii/ 2./ KsKs Nova 27.1 Mimerkki/ 3./ PHKS 28.1 Dinaas / 1. / ? 30.1. cordola89/ 1. / KYS
  11. E

    Tammikuiset 2024

    Täällä tänään 7+0 ja pahoinvointi jatkuu🥴 lisäksi närästys tullu uudeksi rasitteeksi😅 silti sitä jotenki jaksaa kun tietää, että hyvästä syystä on pahoinvointia vaikka päivystyksessä jo joutunut käydä tämän pahoinvoinnin takia😅
  12. E

    Tammikuiset 2024

    Onko muilla järkyttävää pahoinvointia ja vinkkejä siihen😅 täällä hyvä että jaksaa kävellä vessaan oksentamaan. Nyt ajattelin testata pahoinvointirannekkeita joista on hyviä ja huonoja kokemuksia.
  13. E

    Tammikuiset 2024

    Moikka! Ehkä minäkin uskallan tulla mukaan nyt kun on käyty ultrassa varmistamassa, että siellä pikkuinen sydän sykkii oikeessa paikassa🥰 Mulla tosiaan on ollu pientä rusehtavaa vuotoa ihan raskauden alusta asti, mutta tänään selvis että ei tule kohdusta se, vaan limakalvoilta👍🏼 laskettuaika on...
  14. E

    Haaveena vauva 2024

    Minutkin vois siirtää plussaneisiin☺️
  15. E

    Haaveena vauva 2024

    Täällä rusehtava vuoto on loppunut ja raskaustestit sen kun jatkaa tummumistaan🤩 luottavainen olo että oli ihan vaaratonta vuotoa☺️
  16. E

    Haaveena vauva 2024

    Otin tänään yhteyttä kahteen terveydenhoitajaan ja olipa erikoista kun toinen sanoi että on ihan normaalia ja toinen taas sano et kuulostaa keskenmenolta. Erikoista että on noin päinvastaiset mielipiteet🤔
  17. E

    Haaveena vauva 2024

    Täällä vähän jännäillään kun alko rusehtava vuoto sillon kun piti alkaa menkat joka on jatkunu tähän päivään asti. Lisäksi on ollu menkkamaisia kipuja vaihtelevasti. Nyt on siis 4+1 niin ajattelin huomenna soitella neuvolaan pitääkö huolestua. Edellisessä keskenmenneessä oli myös rusehtavaa...
  18. E

    Haaveena vauva 2024

    Mä en uskalla vielä liittyä sinne😅 edellinen keskenmennyt raskaus pitää vielä varpaillaan😌 käyn kuitenkin kattomassa menoa siellä joka päivä☺️
  19. E

    Haaveena vauva 2024

    Minut voisi ottaa pois piinailijoista☺️ ei tarvii kuitenkaan vielä lisätä plussaneisiin vaikka viivat onki lähteny hyvin vahvistumaan🥰
  20. E

    Haaveena vauva 2024

    Toivottavasti pääsette mukaan tammikuisiin❤️ Jotenkin samoihin aikoihin kun saatiin keskenmenot erityisesti toivoo että pääsisitte iloitsemaan samalla tavalla kuin itse❤️

Yhteistyössä