Hakutulokset

  1. E

    Elokuiset 2023

    @skafa pystytkö laittaan mulle yksityisviestiä? Mä en jostain syystä saa laitettua sulle, en tie johtuuko siitä et odottelen edelleen jotain vahvistusviestiä spostiin, et eikö sen takia oo kaikki toiminnot käytössä? 😫
  2. E

    Elokuiset 2023

    Tervetuloa mukaan! Vaikka meillä lapsi on pitkään toivottu niin silti tunteet menee laidasta laitaan! Nyt alkuraskaudesta ainakin kun oon voinut huonosti ja ollut tosi väsynyt oon miettinyt, et jaksako hoitaa kahta lasta jne! Me käytiin tiistaina ultrassa ja kaikki oli hyvin ❤️ odottelen kans...
  3. E

    Elokuiset 2023

    Mulla oli ensimmäinen neuvolakäynti jo tän kuun alussa eli soittele ihmeessä, varmaan sullakin eka käynti jo näillä näppäimillä ☺️ Meillä niskapoimu-ultra 14.2, tänään kävin labroissa niitä varten. Mulla ei ainakaan osaaminen riitä ryhmän luontiin, että on oikeasti oikeasti salainen ryhmä 🙈😄
  4. E

    Elokuiset 2023

    Sitä ekaa ultraa mäki odottelen ja sen jälkeen vois liittyä fb-ryhmään 🤗 Voi, siihen ei oo enää pitkä aika ❤️ ite joudun odotteleen helmikuun puoleen väliin 🙈
  5. E

    Elokuiset 2023

    Omaa napaa täältä, kävin tänään neuvolalääkärillä. Sen mun väsymyksen vuoksi, mutta nyt on alkanut olemaan myös pahoinvointia 🤢 Edellisessä raskaudessa olin pahoinvoiva ja oksentelin rv6-12… Olin vähän tympääntynyt, että sain (vaan) viikon sairaslomaa ja viikon päästä sitten uus arvio. Olis...
  6. E

    Elokuiset 2023

    Meillä kans oli esikoisesta Facebookryhmä ja se oli kyl huippujuttu eli mukana kans facebookryhmässä 🤗 oli mukava kun oli pienempi ja tiiviimpi ryhmä mitä sit just isompi ”kuiset”- ryhmä
  7. E

    Elokuiset 2023

    Tänään käyty varhaisultrassa ja iso kivi vierähti sydämeltä, kun kaikki hyvin ja sydän sykki ❤️ Edelleen oon tosi väsynyt ja illat menee nukkuessa sohvalla. Lisäksi jos ruokailujen väli pääsee liian pitkäksi iskee etova olo ja jos syö liikaa niin silloin myös. Eli vähän sen kanssa vielä...
  8. E

    Elokuiset 2023

    ELOKUISET 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala @Miksunvaimo / 2.8. / 5. / HUS @Asteroidi / 7.8. / 3. / HUS @Poiski / 12.8. / 1. / TAYS @ENL /12.8. / 4. / HUS @ANNINA_30 / 16.8. / 1. / TAYS @Nomppis / 16.8. / 2. / TAYS @Kemai / 17.8. / 4. / TYKS @Torspo8 / 17.8. /...
  9. E

    Elokuiset 2023

    Tänään viikkoja 6+3, oon viimisen viikon ollut tosi väsynyt. Töiden jälkeen oon vaan maannut sohvalla ja nyt viiden päivän työputken jälkeen vaan nukkunut eikä nyt ainakaan tunnu, että edes toisena vapaapäivänä olis vielä palautunut 😴 arjesta selviydytään just ja just! Onneks miestä jo...
  10. E

    Elokuiset 2023

    Heippa kaikki! Mä liityn varovasti mukaan elokuisten joukkoon 🥰 ihan epäuskoiset fiilikset tästä raskaudesta ja en kauheasti uskalla hyppiä riemusta, odotan vielä varhaisultraa joka 14.1 (johon vielä tooosi pitkä aika)! Ensimmäisenä raskausoireena on jäätävä väsymys, voisin vaan nukkua...

Yhteistyössä